Ο user adenadoume του iPhoneHellas News Team μας ενημερώνει σχετικά με την κοινοπραξία Condé Nast, Hearst, Meredith, News Corporation και Time Inc. για την δημιουργία πλατφόρμας διανομής ψηφιακού περιεχομένου η οποία επιβεβαιώνει τις φήμες σχετικά με την προετοιμασία για το iTablet της Apple:
Πριν από λίγο ανακοινώθηκε μια κοινοπραξία ανάμεσα σε πέντε από τους μεγαλύτερους εκδοτικούς οίκους για την ανάπτυξη προτύπων για την παρουσίαση και θέαση ψηφιακού περιεχομένου σε φορητές ηλεκτρονικές συσκευές.
Οι εκδοτικοί οίκοι Condé Nast, Hearst, Meredith, News Corporation και Time Inc. με κοινή ανακοίνωση τους έκαναν γνωστό ότι ξεκινούν μία ανεξάρτητη κοινοπραξία, με σκοπό την ανάπτυξη προτύπων για ένα νέο τύπο ψηφιακής παρουσίασης και των σχετικών τεχνολογιών, ώστε να μπορούν οι χρήστες φορητών ψηφιακών συσκευών να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους media στης φορητές ηλεκτρονικές τους συσκευές.
Οι φήμες λοιπόν – τις οποίες έχουμε αναφέρει εδώ και καιρό – για τους μεγάλους εκδοτικούς οίκους να προετοιμάζονται για το πολυαναμενόμενο iTablet της Apple, φαίνεται να παίρνουν σάρκα και οστά.
Και ενώ το σημερινό αυτό δελτίο τύπου δεν περιέχει συκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τα σχέδια αυτής της νέας κονοπραξίας, παρουσιάζει τέσσερις στόχους για να δημιουργηθεί ένα ευέλικτο και συμπαγές πλαίσιο που να επιτρέπει στους εκδοτικους οίκους να προσφέρουν το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις τους σε μια πληθώρα ηλεκτρονικών συσκευών.
Έτσι λοιπόν έχουμε τους 4 στόχους που αφορούν στην δημιουργία:
1. Mιάς κοινής για όλους εφαρμογή – με πληθώρα δυνατοτήτων/features – σχεδιασμένη για την ανάγνωση των ψηφιακών εντύπων, που να μπορεί να παρουσίαζει το κάθε έντυπο κατά τρόπο ξεχωριστό ως προς την εμφάνιση του και την αισθητική του.
2. Μια συμπαγή εκδοτική πλατφόρμα, είδικά σχεδιασμένη για πληθώρα ηλεκτρονικών συσκευών, λειτουργικών συστημάτων και μεγέθους οθονών.
3. Μία “βιτρίνα” παρουσίασης” στον τελικό καταναλωτή που να προσφέρει εκτεταμένες επιλογές όσον αφορά στην ανάγνωση.
4. Μια πλούσια σειρά από καινοτόμες δυνατότητες διαφήμισης.
Βλέποντας τον αριθμό των ηλεκτρονικών συσκευών με δυνατότητα πρόσβασης σε περιεχόμενο media να αυξάνεται, όπως το iPhone και αντίστοιχα smartphones, τα ειδικά κατασκευσμένα e-readers, αλλά και την επικείμενη άφιξη του iTablet της Apple, οι εκδοτικοί οίκοι βλέπουν δυνατότητες για νέες πηγές εσόδων, καθώς και την ανάγκη να απλοποιηθεί η διαδικασία για την προσφορά ψηφιακού περιεχομένου για αυτό το ευρύ φάσμα συσκευών.
Πέρα από τις εκδόσεις των πέντε εταιρειών που μετέχουν ισάξια στην κοινοπραξία, θα γίνουν δεκτοί και άλλοι εκδοτικοί οίκοι που θα θελήσουν μελλοντικά να προσφέρουν το περιεχόμενο τους μέσω της νέας αυτής ψηφιακής εκδοτικής πλατφόρμας. Οι εκδοτικοί οίκοι θα έχουν έσοδα από την πώληση περιεχομένου και διαφημίσεων αλλά και από συνδρομές.
Ο προσωρινός διευθύνων σύμβουλος της κοινοπραξίας John Squires δήλωσε σχετικά:
“For the consumer, this digital initiative will provide access to an extraordinary selection of engaging content products, all customized for easy download on the device of their choice, including smartphones, e-readers and laptops.
Once purchased, this content will be ‘unlocked’ for consumers to enjoy anywhere, anytime, on any platform.”
Για τους ίδιους τους εκδοτικους οίκους και τις διαφημιστικές εταιρείες ανοίγεται η δυνατότητα για έσοδα μέσω ενός ελκυστικού και επικεντρωμένου στον καταναλωτή περιβάλλοντος. Οι διαφημιστές θα μπορούν να χρησιμοποιούν καινοτόμες μεθόδους παρουσίασης των διαφημίσεων τους με διαδραστικό χαρακτήρα. Οι εκδότες θα μπορούν να προσφέρουν – εκτός από μια τελείως διαφορετική εμπειρία multimedia ανάγνωσης των νέων ψηφιακών εφημερίδων και περιοδικών, έξτρα περιεχόμενο που μπορεί να περιλαμβάνει ολόκληρα βιβλία, κόμικς, blogs και άλλα media.
Τέλος και για τις εταιρείες κατασκευής/σχεδιασμού software και hardware, η νέα αυτή πρωτοβουλία θα προσφέρει νέες δυναμικές επιχειρηματικές ευκαιρίες, οργανώνοντας μια βιβλιοθήκη ποιοτικού περιεχομένου με κοινή μορφή και τεχνικές προδιαγραφές.
Οι 5 εταίροι της κοινοπραξίας έχουν εξάλλου ένα εν δυνάμει αναγνωστικό κοινό 144,6 εκατομμυρίων, σύμφωνα με την Mediamark Research & Intelligence (MRI). Μέχρι το τέλος του 2010 η Forrester Research εκτιμά ότι θα πουληθούν 10 εκατομμύρια e-readers στις ΗΠΑ, ενώ σύμφωνα με την M: Metrics (comScore), θα υπάρχουν πάνω από 50 εκατ. smartphones στις ΗΠΑ στα τέλη του 2010.
Συζήτηση στο forum: iTablet
[Άθρο του adenadoume – via macrumors, Hearst]
You might also like
More from Apple
Ο Jony Ive αποχωρεί από την Apple!
Ο Jony Ive, ίσως ο διασημότερος product designer στον χώρο της τεχνολογίας και αδιαμφισβήτητα το διασημότερο στέλεχος της Apple μετά τους Steve Jobs και Tim Cook, ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την εταιρεία για να ιδρύσει το δικό του creative studio! Ο Jony Ive ξεκίνησε την καριέρα του …
Apple και Qualcomm τα βρήκαν με μεγάλο χαμένο… την Intel!
Πριν από μερικές ώρες βγήκε η είδηση ότι οι Apple και Qualcomm έλυσαν τις διαφορές τους και μάλιστα ανακοίνωσαν νέα συνεργασία. Αυτή η λύση, ωστόσο, είχε αλυσιδωτές αντιδράσεις στη βιομηχανία και η σημαντικότερη ήταν η σχεδόν άμεση ανακοίνωση της Intel πως ακυρώνει τα σχέδια της …
To AirPower “τρώει ΑΚΥΡΟ” από την Apple
Το περιμέναμε 1.5 χρόνο και τελικά... ακυρώθηκε! Το AirPower αποτελεί και επίσημα το 1ο προϊον που η Apple παρουσίασε επίσημα (το Σεπτέμβριο του 2017) και τελικά δεν κυκλοφόρησε ποτέ, καθώς όπως αποδείχτηκε ήταν πολύ δύσκολο να κατασκευαστεί. Όπως αναφέρει σε σχετική δήλωση …
Θα δούμε την Apple Card σύντομα στην Ελλάδα;
Ίσως η σημαντικότερη από τις ανακοινώσεις της Apple στην εκδήλωση της 25ης Μαρτίου να ήταν τελικά η δική της πιστωτική κάρτα Apple Card. Ιδιαίτερα αν επαληθευτεί η είδηση ότι η Goldman Sachs εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επεκτείνει τη χρήση της σε όλο τον κόσμο. Ο …
Apple TV+: Αυτή είναι η απάντηση της Apple προς το Netflix
Οι φήμες των προηγούμενων μηνών επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, με την Apple να κυρήσσει τον "πόλεμο" στα Netflix, Amazon Prime Video, Disney+ κλπ. με τη δική της υπηρεσία streaming: το Apple TV+! Η εταιρεία επιστράτευσε επί σκηνής πληθώρα διασημοτήτων από τον χώρο του …