Ο adenadoume του iPhoneHellas News Team μας ενημερώνει σχετικά με τις εξελίξεις γύρω από το χώρο των ψηφιακών εκδόσεων και την σχέση τους με το iPad:
Ο εκδοτικός οίκος Condé Nast άρχισε ήδη να προετοιμάζει τις ψηφιακές εκδόσεις ορισμένων περιοδικών της ειδικά για το iPad.
Η κίνηση αυτή είναι σε πειραματικό (R&D) επίπεδο ενώ τα πρώτα περιοδικά για τα οποία θα φτιαχτεί iPad version είναι τα: GQ, Vanity Fair, Wired, The New Yorker και Glamour.
Το GQ αναμένεται να είναι έτοιμο για το iPad τον Απρίλιο, το Vanity Fair και το Wired τον Ιούνιο ενώ τα Glamour και The New Yorker μέσα στο καλοκαίρι.
Η Condé Nast διαθέτει ήδη εφαμογή για το iPhone για το περιοδικό GQ στο US App Store ($2,99) μέσα από την οποία αγοράζεις και διαβάζεις τα τεύχη του περιοδικού και από την οποία αγοράστηκαν πάνω από 15,000 τεύχη τον Ιανουάριο και σχεδόν 7,000 τεύχη τον Δεκέμβριο που μας πέρασε.
Οι πωλήσεις αυτές βέβαια είναι πολύ μικρές σε σχέση με την έντυπη έκδοση του GQ το οποίο πούλησε τον Δεκέμβριο 240,000 τεύχη στα περίπτερα και άλλα 667,851 τεύχη στους συνδρομητές.
Η τελική μορφή της ψηφιακής έκδοσης των περιοδικών για το iPad δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί και η Condé Nast σχεδιάζει να πειραματιστεί με διαφορετικές προσεγγίσεις τόσο για την ψηφιοποιημένη μορφή των περιοδικών όσο και για την τιμολόγηση και το είδος των διαφημίσεων που θα έχουν τα περιοδικά, για αρκετούς μήνες πριν καταλήξει σε τελικές εκδόσεις τον Οκτώβριο.
Ο Thomas J. Wallace, διευθυντής εκδόσεων της Condé Nast δηλώνει σχετικά:
The magazines were chosen for their range, they are representative of the company, right?
GQ is men. Glamour is women. Vanity Fair is a dual audience. The New Yorker is unique with its periodicity, and therefore it’s also more news- or text-heavy, and it’s a slightly older audience.
Με εξαίρεση το περιοδικό Wired – για την ψηφιακή έκδοση του οποίου υπάρχει συνεργασία με την Adobe – οι υπόλοιπες ψηφιακες εκδόσεις των περιοδικών θα σχεδιαστούν εσωτερικά από την Condé Nast, ενώ η διάθεση τους θα γίνει μέσω του iTunes Store, το οποίο σημαίνει πως τα εργαλεία του marketing των εφαρμογών θα είναι στα χέρια της Apple.
Πάντως σύμφωνα με τον Charles H. Townsend, πρόεδρο και CEO της Condé Nast η εταιρεία θα διατηρήσει δύο παράλληλες πλατφόρμες σχεδιασμού των εφαρμογών, καθώς τα πρότυπα σχεδιασμου του Wired με τεχνολογίες της Adobe (βλ. Wired Digital Magazine Concept Video) προσφέρουν πολύ περισσότερα από μία απλή ψηφιακή μεταφορά του περιεχομένου των περιοδικών, τουλάχιστον μέχρι η Apple και η Adobe να ξεκαθαρίσουν τις σχέσεις τους.
Έτσι το Wired θα κυκλοφορήσει και ως iPad εφαρμογή με τους ισχύοντες κανόνες και περιορισμούς της Apple καθώς είναι προφανές πως οι εκδοτικοί οργανισμοί θέλουν να τα έχουν καλά με την Apple για να προωθήσουν καταλλήλως το περιεχόμενο των περιοδικών/εφημερίδων τους στο iPad.
Το σίγουρο είναι πως πρέπει να περιμένουμε κινήσεις είτε από την Adobe ή/και από την Apple για να δούμε πραγματικά διαφορετικό ψηφιακό περιεχόμενο στο iPad – με ενσωματωμένο video και διαδραστικό (interactive) περιεχόμενο αντί για απλή μεταφορά του έντυπου περιεχομένου σε ψηφιακή μορφή.
[via nytimes, businessinsider]
Συζήτηση στο forum: Condé Nast Is Preparing iPad Versions of Some of Its Top Magazines
You might also like
More from Apple
Ο Jony Ive αποχωρεί από την Apple!
Ο Jony Ive, ίσως ο διασημότερος product designer στον χώρο της τεχνολογίας και αδιαμφισβήτητα το διασημότερο στέλεχος της Apple μετά τους Steve Jobs και Tim Cook, ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την εταιρεία για να ιδρύσει το δικό του creative studio! Ο Jony Ive ξεκίνησε την καριέρα του …
Apple και Qualcomm τα βρήκαν με μεγάλο χαμένο… την Intel!
Πριν από μερικές ώρες βγήκε η είδηση ότι οι Apple και Qualcomm έλυσαν τις διαφορές τους και μάλιστα ανακοίνωσαν νέα συνεργασία. Αυτή η λύση, ωστόσο, είχε αλυσιδωτές αντιδράσεις στη βιομηχανία και η σημαντικότερη ήταν η σχεδόν άμεση ανακοίνωση της Intel πως ακυρώνει τα σχέδια της …
To AirPower “τρώει ΑΚΥΡΟ” από την Apple
Το περιμέναμε 1.5 χρόνο και τελικά... ακυρώθηκε! Το AirPower αποτελεί και επίσημα το 1ο προϊον που η Apple παρουσίασε επίσημα (το Σεπτέμβριο του 2017) και τελικά δεν κυκλοφόρησε ποτέ, καθώς όπως αποδείχτηκε ήταν πολύ δύσκολο να κατασκευαστεί. Όπως αναφέρει σε σχετική δήλωση …
Θα δούμε την Apple Card σύντομα στην Ελλάδα;
Ίσως η σημαντικότερη από τις ανακοινώσεις της Apple στην εκδήλωση της 25ης Μαρτίου να ήταν τελικά η δική της πιστωτική κάρτα Apple Card. Ιδιαίτερα αν επαληθευτεί η είδηση ότι η Goldman Sachs εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επεκτείνει τη χρήση της σε όλο τον κόσμο. Ο …
Apple TV+: Αυτή είναι η απάντηση της Apple προς το Netflix
Οι φήμες των προηγούμενων μηνών επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, με την Apple να κυρήσσει τον "πόλεμο" στα Netflix, Amazon Prime Video, Disney+ κλπ. με τη δική της υπηρεσία streaming: το Apple TV+! Η εταιρεία επιστράτευσε επί σκηνής πληθώρα διασημοτήτων από τον χώρο του …