Σε μια σειρά νέων προκλητικών διαφημίσεων έχει επιδοθεί τις τελευταίες μέρες η Samsung που αναμένεται να κορυφωθεί με διαφήμιση κατά τη διάρκεια του τελικού του Superbowl στις 5 Φεβρουαρίου.
Η Samsung ακολουθεί το γνωστό στιλ με το οποίο χλευάζει τους ανθρώπους που στήνονται στην ουρά για την αγορά προϊόντων και αν και δεν ονοματίζει ξεκάθαρα την Apple και το iPhone. Η εταιρεία προωθεί το δικό της Samsung Galaxy S II, το οποίο διαθέτει προ-εγκατεστημένο δωρεάν turn-by-turn voice navigation (βλ. Samsunged).
Παρότι οι διαφημίσεις είναι αρκετά αστείες αν αγνοήσουμε το γεγονός ότι προσβάλει τη νοημοσύνη αρκετών ανθρώπων είναι ξεκάθαρο πως η Samsung θα ζήλευε τις ουρές που σχηματίζουν οι άνθρωποι για να αγοράσουν το νέο iPhone της Apple. Δεν είναι ότι δεν προσπαθεί, βέβαια, αφού τα τελευταία της προϊόντα -και όχι μόνο (1, 2, 3)- είναι ιδιαίτερα «εμπνευσμένα» από το iPhone και iPad της Apple.
Πρέπει να σταθούμε, όμως, ιδιαίτερα στην τελευταία διαφήμιση της Samsung που διαφημίζει το χαρακτηριστικό ‘dictation’ του Galaxy S II μιας και μάλλον πρόκειται για «γκάφα» αφού η συγκεκριμένη λειτουργία αποτελεί μέρος του Siri στο iPhone 4S εδώ και λίγους μήνες. Δείτε το βίντεο [iOS link]:
Σχολιασμός στο forum
More from Apple
Ο Jony Ive αποχωρεί από την Apple!
Ο Jony Ive, ίσως ο διασημότερος product designer στον χώρο της τεχνολογίας και αδιαμφισβήτητα το διασημότερο στέλεχος της Apple μετά τους Steve Jobs και Tim Cook, ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την εταιρεία για να ιδρύσει το δικό του creative studio! Ο Jony Ive ξεκίνησε την καριέρα του …
Apple και Qualcomm τα βρήκαν με μεγάλο χαμένο… την Intel!
Πριν από μερικές ώρες βγήκε η είδηση ότι οι Apple και Qualcomm έλυσαν τις διαφορές τους και μάλιστα ανακοίνωσαν νέα συνεργασία. Αυτή η λύση, ωστόσο, είχε αλυσιδωτές αντιδράσεις στη βιομηχανία και η σημαντικότερη ήταν η σχεδόν άμεση ανακοίνωση της Intel πως ακυρώνει τα σχέδια της …
To AirPower “τρώει ΑΚΥΡΟ” από την Apple
Το περιμέναμε 1.5 χρόνο και τελικά... ακυρώθηκε! Το AirPower αποτελεί και επίσημα το 1ο προϊον που η Apple παρουσίασε επίσημα (το Σεπτέμβριο του 2017) και τελικά δεν κυκλοφόρησε ποτέ, καθώς όπως αποδείχτηκε ήταν πολύ δύσκολο να κατασκευαστεί. Όπως αναφέρει σε σχετική δήλωση …
Θα δούμε την Apple Card σύντομα στην Ελλάδα;
Ίσως η σημαντικότερη από τις ανακοινώσεις της Apple στην εκδήλωση της 25ης Μαρτίου να ήταν τελικά η δική της πιστωτική κάρτα Apple Card. Ιδιαίτερα αν επαληθευτεί η είδηση ότι η Goldman Sachs εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επεκτείνει τη χρήση της σε όλο τον κόσμο. Ο …
Apple TV+: Αυτή είναι η απάντηση της Apple προς το Netflix
Οι φήμες των προηγούμενων μηνών επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, με την Apple να κυρήσσει τον "πόλεμο" στα Netflix, Amazon Prime Video, Disney+ κλπ. με τη δική της υπηρεσία streaming: το Apple TV+! Η εταιρεία επιστράτευσε επί σκηνής πληθώρα διασημοτήτων από τον χώρο του …
2 Comments
[…] πρέπει να είναι πραγματικά ιδιαίτερα εκνευριστική αυτή η εξέλιξη εκεί στη […]
[…] marketing στη Samsung, που εξήγησε το σκεπτικό πίσω από τις πρόσφατες «προκλητικές» διαφημίσεις της εταιρείας εναντίον των οπαδών της […]