Το άρθρο, το οποίο χαρακτηρίζεται καλύτερα ως «δωρεάν» διαφήμιση της Apple, περιλαμβάνει σχόλια του Phil Schiller, επικεφαλή του marketing της Apple και του Eddy Cue, αντιπρόεδρου του τμήματος για το iTunes. H συγγραφέας του άρθρου χαρακτηρίζει το App Store ως “game changer”, μια επαναστατική ιδέα που άλλαξε τα δεδομένα στην πλατφόρμα των φορητών συσκευών και που όλοι οι μεγάλοι παίχτες (Microsoft, Google, RIM, Nokia) προσπαθούν να μιμηθούν.
Ο επαναστατικός αυτός ρόλος, μάλιστα, συγκρίνεται με την επανάσταση που έφερε η AOL την δεκατία του 90 διευρύνοντας το ίντερνετ
Ms. Huberty likens the advent of the App Store and the iPhone to AOL’s pioneering role in driving broad-based consumer adoption of the Internet in the 1990s. She also draws comparisons to ways in which laptops have upended industry assumptions about consumer preferences and desktop computing. But, she notes, something even more profound may now be afoot.
“The iPhone is something different. It’s changing our behavior. The game that Apple is playing is to become the Microsoft of the smartphone market.”
Ο ρόλος, όμως, της AOL και της Microsoft είναι τελείως διαφορετικός παρ’όλες τις ομοιότητες που μπορεί να παρουσιάζουν.Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο πόσο πολλά μπορεί να σημαίνει το App Store στους προγραμματιστές ανεξαρτήτου budget. Είναι μια σημαντική ευκαιρία για όλους να δημιουργήσουν κάτι καλό και να βγάλουν και κάποια χρήματα από αυτό. Ο Schiller δηλώνει:
“The idea that anyone, all the way from an individual to a large company, can create software that is innovative and be carried around in a customer’s pocket is just exploding. It’s a breakthrough, and that is the future, and every software developer sees it.”
Ο Schiller δηλώνει:
“I think, by and large, we do a very good job there. Sometimes we make a judgment call both ways, that people give us feedback on, either rejecting something that perhaps on second consideration shouldn’t be, or accepting something that on second consideration shouldn’t be.”
Κακά τα ψέματα, όμως, το App Store έχει προσφέρει πάρα πολλά τόσο στους προγραμματιστές όσο και στον τελικό αποδέκτη, εμάς, τους καταναλωτές. Αυτό είναι κάτι που γνωρίζει η Apple και εκμεταλεύεται προς όφελός της
“While there are some complaints, they are just a small fraction of what happens in the process.”
H πραγματική είδηση στο άρθρο των NYT φαίνεται να είναι η Freedom Voice System, μια εταιρεία στο Σαν Ντιέγκο, η οποία πέρσυ υπέβαλε την εφαρμογή της στο App Store. 396 μέρες (!) μετά η εφαρμογή…αγνοείται! Ο Εric Thomas, πρόεδρος της εταιρείας, δηλώνει:
“We’re facing 396 days with no contact from Apple. The app has been ‘pending’ in the App Store for a year.”
“Our goal is very simple: We want to have the best platform for applications that there has ever been on any product. We know we’re not perfect, but we know we’re better than anything else that has been and we want to keep improving it.”
To άρθρο δεν προσφέρει κάποια άλλη ιδιαίτερη πληροφορία, μπορείτε να το διαβάσετε ολόκληρο εδώ (o σύνδεσμος δεν οδηγεί στους NYT καθώς απαιτείται συνδρομή για να διαβάσετε τα άρθρα τους ολόκληρα)