Ωστόσο, όπως σωστά τονίζει ο John Gruber του Daring Fireball, η Apple δεν ανακοίνωσε πωλήσεις 3 δις apps αλλά downloads (συμπεριλαμβανομένων των free apps). Αν και το ποσοστό (99,4%) που αναφέρει η Gartner είναι λίγο “τραβηγμένο” δεν είναι δύσκολο να διαπιστώσει κανείς ότι το App store έχει τον κυρίαρχο λόγο στην αγορά των mobile apps.
Σύμφωνα με την μελέτη της Gartner, οι πλατφόρμες διακίνησης των ανταγωνιστών (RIM, Microsoft, Google κ.α) - συνδιασμένες όλες μαζί – δεν ξεπερνάνε τα 16 εκατ. downloads το έτος 2009!
Όσον αφορά τις προβλέψεις για το μέλλον των mobile apps κάθε άλλο παρά δυσοίωνες είναι: