Το Lenovo Ideapad U1 (το προτότυπο τουλάχιστον που παρουσιάστηκε) είχε προβλήματα στην ανταπόκριση της οθόνης (της αποσπώμενης) ενώ η θέαση έφτανε τις 45 μόλις μοίρες...
Δυστυχώς - αν και είναι ωραίο το άτιμο - οι προσπάθειες να ενσωματωθούν πολλές συσκευές σε μία είναι σχεδόν πάντα καταδικασμένες σε αποτυχία λόγω μεγάλων συμβιβασμών ή/και υπερβολικά υψηλής τιμής.
Το ότι μιλάμε για iPad killers πριν κυκλοφορήσει το iPad σημαίνει πως (πάλι) η Apple ανοίγει μία νέα αγορά και όλοι θα θελήσουν ένα κομμάτι της πίτας.
Όσον αφορά στα Tablet-PC's - τα οποία ήδη υπάρχουν εδώ και καιρό - δεν έχουν βρει ανταπόκριση στο αγοραστικό κοινό.
Το αγοραστικό κοινό για το iPad δεν είμαστε εμείς (εκτός αν το πάρουμε ως ένα ωραίο gadget για την συλλογή μας ή αν με jailbreak ανοίξουν φοβεροί ορίζοντες στην χρήση του) ούτε γενικώς οι tech-geeks (εδώ θα εξαιρέσω βέβαια σχεδόν όλους τους δημοσιογράφους/ανταποκριτές των tech-sites, των οποίων τρέχουν τα σάλια για μιά τέτοια συσκευή για τις live και μη ανταποκρίσεις/αρθρογραφία/επικοινωνιές τους)
αλλά κόσμος που είτε
δεν έχει γνώσεις υπολογιστή είτε
δεν χρειάζεται στην πράξη υπολογιστή.
Η ιδέα του iPad (πέρα από το οικοσύστημα που το στηρίζει: App Store, iTunes και το επερχόμενο iBooks) είναι να το παίρνει ο οποιοσδήποτε και μετά το slide to unlock, να πατάει απλά εικονίδια για να μπει στο internet, να δει video κτλ.
Αυτό το κοινό λοιπόν
δεν θέλει με τίποτα μια συσκευή που να φορτώνει ένα λειτουργικό (όπως Windows 7) και θέλει τα πάντα να γίνονται με πολύ απλό αλλά και λειτουργικό στην πράξη touch.
Προσωπικά πιστεύω πως
θα πετύχει το iPad - όχι όπως το περιμέναμε, αλλά σε άλλη αγορά - και
η μεγαλύτερη καινοτομία του ως προϊόν Apple είναι...
η τιμή του καθώς στα ίδια οικονομικά επίπεδα δεν θα καταφέρει άλλος κατασκευαστής να φτιάξει αντίστοιχης ποιότητας προϊόν, με δεδομένη την εξαιρετική τεχνογνωσία της Apple σε οθόνες και περιβάλλον multi-touch.
Κατ'εμέ θα αρχίσουμε να μιλάμε για
iPad Killer αρκετό καιρό μετά την κυκλοφορία του (εννοώντας ότι έχει δρόμο στο να γίνει επιτυχία η ψηφιακή πλατφόρμα του iPad, από τον σχεδιασμό εφαρμογών ειδικά για αυτό με χρήση του multitouch στην 9,7" οθόνη, μέχρι την συμμετοχή εκδοτικών οίκων για την διανομή βιβλίων, περιοδικών και εφημερίδων σε ψηφιακή μορφή) και ο κυριότερος
ανταγωνιστής θα είναι η...
Google με το Android ενσωματώνοντας αντίστοιχες multi-touch δυνατότητες σε
Tablets διαφόρων κατασκευαστών.
Ακόμα και η
Sony πάντως, που δεν είναι και χθεσινή εταιρεία στον χώρο, ξέρει ότι θα μπει σε αυτήν την αγορά αλλά και ότι θα πρέπει πρώτα να περιμένει την κυκλοφορία του iPad και την ανταπόκριση που θα έχει πριν κάνει την οποιαδήποτε κίνηση.
Ένα γεγονός που δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει πάντως είναι πως το iPad αυτήν τη στιγμή
στοχεύει κυρίως στην αγορά των ΗΠΑ και ειδικά με το μοντέλο 3G, με σύνδεση AT&T το unlimited data plan για το iPad στοιχίζει μόλις $30 το μήνα (ένα σύνηθες data plan για υπολογιστή κοστίζει $60 τον μήνα στις ΗΠΑ)
Τελευταία επεξεργασία από: adenadoume, 07/02/2010 - 00:47