Συγκεκριμένα η έκθεση: January 2010 AdMob Mobile Metrics Report παρακολούθησε την χρήση καταναλωτών με τις ακόλουθες συσκευές: iPhone, iPod, Android και webOS (Palm)
Αν και τα αποτελέσματα στους περισσότερους τομείς δεν διαφέρουν ανάμεσα στην χρήση των διαφόρων smartphones, υπάρχουν κάποιες αξιοσημείωτες διαφορές.
1) Σχετικά με τα App Stores:
Παρόλο που οι χρήστες iPhone και Android κατεβάζουν τον ίδιο περίπου αριθμό εφαρμογών κάθε μήνα και ξοδεύουν περίπου τον ίδιο χρόνο χρησιμοποιώντας αυτές τις εφαρμογές, έχουν διαφορετική συμπεριφορά όταν πρόκειται για εφαρμογές με κόστος αγοράς.
Συγκεκριμένα ο ένας στους δύο χρήστες iPhone (50%) αγοράζει τουλάχιστον μία εφαρμογή το μήνα σε αντίθεση με τους χρήστες Αndroid όπου μόλις το 21% θα αγοράσει κάποια εφαρμογή, ενώ τα αντίστοιχα νούμερα είναι 35% για τους χρήστες iPod Touch και 24% τους χρήστες webOS.
2) Σχετικά με το φύλο των χρηστών:
Ενώ στο iPhone το 57% των χρηστών είναι άνδρες, στο Android το ποσοστό φτάνει το 73%, γεγονός το οποίο δείχνει πως το Android δεν έχει (ακόμα τουλάχιστον) μεγάλη ανταπόκριση στον γυναικείο πληθυσμό.
Ηλικιακά πάντως οι χρήστες είναι μοιρασμένοι σε όλο το φάσμα, τόσο στο iPhone (με μέσο όρο ηλικίας τα 37) όσο και στο Android (μέσος όρος ηλ. 35) αλλά και στο webOS (μ.ό. ηλ. 36).
Όσον αφορά στους χρήστες iPod Touch τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά καθώς το 78% των χρηστών είναι κάτω από 25 χρονών και ο μέσος όρος ηλικίας δεν ξεπερνάει τα 23 - όσοι developers φτιάχνουν εφαρμογές και παιχνίδια για νεαρά άτομα σε iPhone OS θα πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψη εξασφαλίζοντας την συμβατοτητα των εφαρμογών/παιχνιδιών με το iPod Touch.
3)Σχετικά με την ικανοποίηση των χρηστών και της πρόθεσεις αγοράς:
Οι χρήστες iPhone είναι οι πιο ικανοποιημένοι από όλους και το 91% των χρηστών θα πρότεινε σε φίλο ή συνεργάτη να αγοράσει iPhone, με τους χρήστες iPod Touch να ακολουθούν με 88% και τους χρήστες Android με 84%, ενώ προβληματισμό προκαλεί το χαμηλό ποσοστό των χρηστών webOS με μόλις το 69% να δηλώνει πως θα πρότεινε την συσκευή του, γεγονός που μεταφράζεται αριθμητικά πως ένας χρήστης webOS είναι 3.4 φορές πιό πιθανό να μην προτείνει την συσκευή του σε σχέση με έναν χρήστη iPhone.
Στην πρόθεση αγοράς, τέθηκε το ερώτημα στους χρήστες, ποιά συσκευή θα αγόραζαν στο επόμενο εξάμηνο ανάμεσα στο Amazon Kindle, στο Apple iPad και στο iPod Touch, όπου μόλις το 16% των χρηστών iPhone δήλωσε ενδιαφέρον για αγορά του iPad σε σχέση με το 11% των χρηστών webOS και μόλις το 6% των χρηστών Android.
Τα συμπεράσματα που βγαίνουν από την πρόθεση αγοράς είναι τρία:
1. Οι χρήστες iPhone δεν έχουν πειστεί ακόμα για το iPad της Apple.
2. Έχει αρχίσει να δημιουργείται ένα πολιτισμικό χάσμα ανάμεσα στους χρήστες προίόντων Apple και Android, κρίνοντας και από τα νούμερα των χρηστών του webOS - που είναι παρόμοια με αυτά των χρηστών iPhone, βλέπουμε μια καθαρή διαφοροποίηση/απομάκρυνση των χρηστών Android από τα προϊόντα Apple.
3. Παρόλο που το iPad της Apple μπορεί να μην έχει πείσει ακόμα, η παρουσία του και μόνο αφήνει κατά πολύ πίσω το Kindle της Amazon στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
4) Τέλος, σχετικά με την κίνηση δεδομένων των smartphones:
Η Apple και το iPhone OS εξακολουθούν να κυριαρχούν σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ μαζί με το Android αποτελούν το 71% της παγκόσμιας κίνησης δεδομένων από smartphones.
Αυτό φυσικά σημαίνει τεράστια έσοδα για την AdMob και την Google που την εξαγόρασε, καθώς αυτή η κίνηση δεδομένων υποστηρίζεται από διαφημίσεις της AdMob - που ηγείται με διαφορά στον χώρο των mobile διαφημίσεων, η οποία κίνηση μάλιστα αυξήθηκε τον μήνα Ιανουάριο κατά 32% (κατά τα λεγόμενα της AdMob), κάτι που μεταφράζεται σε 15,2 δισεκατομμύρια νέες αιτήσεις (mobile requests) από smartphones στα δίκτυα της AdMob.
Μπορείτε να κατεβάσετε όλη την έκθεση της AdMob σε μορφή PDF εδώ: January 2010 AdMob Mobile Metrics Report
[via metrics.admob.com]
Τελευταία επεξεργασία από: adenadoume, 26/02/2010 - 12:46