1. Οι περισσότεροι developers (75%) επέλεξαν να αναπτύξουν νέες εφαρμογές απολειστικά για το iPad. Μόνο το 25% των developer επέλεξε να αναπτύξει Universal apps, εφαρμογές δηλαδή που θα λειτουργούν και στο iPad και στο iPhone αλλά θα χρησιμοποιούν διαφορετικά περιβάλλοντα εργασίας στο καθένα.
Πληροφορίες σχετικά με τις κατηγορίες των apps (iPhone, iPad only, Universal) μπορείτε να βρείτε στο αναλυτικό μας άρθρο εδώ: iPad apps explained
2. Οι εφαρμογές για το iPad εμφανίζουν υψηλότερες τιμές σε σχέση με τις αντίστοιχες για το iPhone. Ο μέσος όρος της τιμής πώλησης των iPad apps αυτή τη στιγμή κυμαίνεται γύρω στα $4.37, ενώ μόνο το 18% των εφαρμογών είναι διαθέσιμο χωρίς χρέωση. Αντίστοιχα, για το iPhone ο μέσος όρος της τιμής πώλησης των εφαρμογών κυμαίνεται γύρω στα $2.85, ενώ το 21% των διαθέσιμων εφαρμογών προσφέρεται δωρεάν.
Ας μην ξεχνάμε ότι σήμερα κυκλοφορεί επίσημα το iPad στην Αμερική και μέσα στο Σ/Κ αναμένεται ένα μεγάλο κύμα αγορών μέσω του iPad store. Είναι λογικό να παρατηρούνται αυτές οι αυξήσεις τιμών από την στιγμή που ένα μεγάλο μέρος των χρηστών θα προμηθευτεί την νέα του συσκευή και θα επιθυμεί να δοκιμάσει τις νέες της δυνατότητες.
Οι πωλήσεις των iPad εφαρμογών αυτό το Σ/Κ αλλά και την επερχόμενη εβδομάδα θα είναι κατά ένα μεγάλο ποσοστό αυτές που θα κρίνουν την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών στο iPad store, ωστόσο η ιστορία έχει δείξει ότι οι τιμές θα ακολουθήσουν σύντομα πτωτική πορεία λόγου του μεγάλου ανταγωνισμού.
Οι Έλληνες χρήστες που επιθυμούν να αποκτήσουν το iPad αναμένεται να φανούν τυχεροί σε αυτό το θέμα καθώς η καθιερωμένη αργοπορία στην διαθεσιμότητα των mobile προϊόντων της Apple στην Ευρώπη και ιδιαίτερα στην Ελλάδα θα έχει προετοιμάσει το έδαφος για φθηνότερες εφαρμογές στο iPad store.