Μετά από ένα μουδιασμένο ξεκίνημα τον Ιούλιο του 2008 οι γνωστοί αναλυτές έκαναν λόγο για αποτυχία της Apple στην Ιαπωνική αγορά. Σύμφωνα πάντα με τους "ειδικούς", οι μειωμένες πωλήσεις οφείλονταν στην έλλειψη hardware στοιχείων όπως camera με πολλά Mpixels, front face camera για βιντεο-κλήσεις κ.α χαρακτηριστικά τα οποία είναι πολύ διαδεδομένα στις συσκευές που πωλούνται στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου.
Τον περασμένο Φεβρουάριο ο διεθύνων σύμβουλος της Softbank, Masayoshi Son, είχε δηλώσει:
"When we launched the iPhone [in the summer of 2008], some people said those phones were not suited for Japanese cellphone users. Those [skeptics] have been proven completely wrong ... The iPhone is selling so well that we are really feeling the boost from it."
Η Ιαπωνία, μια χώρα που αποτελεί τεχνολογικό βαρόμετρο για τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου, φαίνεται πως αλλάζει στάση απέναντι στα mobile smartphones. Τα περισσότερα Mpixels, οι θύρες USB, η δυνατότητα αναπαραγωγής Flash κτλπ δεν φαίνεται να ενδιαφέρουν πλέον την μεγαλύτερη μερίδα του κόσμου. Η Apple έχει συνειδητοποιήσει το τι ζητάει η αγορά της κινητής τηλεφωνίας, μολονότι πρωτάρα στον χώρο, και το iPhone αποτελεί την καλύτερη απόδειξη της επιτυχημένης της στρατηγικής.
* Ευχαριστούμε τον ktzaf για την παρατήρηση.
[via 9to5Mac]