H Apple αναβάθμισε το συμφωνητικό για τους προγραμματιστές επιτρέποντας σε ανεξάρτητες εταιρείες τη συλλογή δεδομένων για την παροχή διαφημίσεων εφόσον βέβαια τους επιτραπεί.
Ωστόσο, μεγάλες εταιρείες όπως η Google και η Microsoft δεν εντάσσονται στην κατηγορία αυτή.
Συγκεκριμένα, το άρθρο αναφέρει:
3.3.9 You and Your Applications may not collect, use, or disclose to any third party, user or device data without prior user consent, and then only under the following conditions:
- The collection, use or disclosure is necessary in order to provide a service or function that is directly relevant to the use of the Application. For example, without Apple’s prior written consent, You may not use third party analytics software in Your Application to collect and send device data to a third party for aggregation, processing, or analysis.
- The collection, use or disclosure is for the purpose of serving advertising to Your Application; is provided to an independent advertising service provider whose primary business is serving mobile ads (for example, an advertising service provider owned by or affiliated with a developer or distributor of mobile devices, mobile operating systems or development environments other than Apple would not qualify as independent); and the disclosure is limited to UDID, user location data, and other data specifically designated by Apple as available for advertising purposes.
Στις τελευταίες γραμμές αναφέρει ότι εταιρείες που έχουν σχέση με κάποιον προγραμματιστή ή διανομέα φορητών συσκευών, φορητών λειτουργικών συστημάτων ή περιβάλλοντα ανάπτυξης εκτός της Apple δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα αυτά.
Σύμφωνα με αυτό, λοιπόν, η Google και η Microsoft θα τα βρουν σκούρα.
Apple allows limited data analytics
Από
sepsis
, 08/06/2010 21:23
5 μηνύματα σε αυτό το θέμα
Ad
#2
Δημοσίευση 09/06/2010 - 08:52
Έτσι, δεν κατάλαβα, ποιός θέλει να βλέπει ακόμα και ότιδήποτε μέσα στο iDev-ice του για την Microsoft..
Ίδωμεν, γιατί άμα δώσουν ποσά με έξι νουμεράκια, μπορεί η Apple, in a magical way, να αλλάξει γνώμη..
DUH..
Ίδωμεν, γιατί άμα δώσουν ποσά με έξι νουμεράκια, μπορεί η Apple, in a magical way, να αλλάξει γνώμη..
DUH..
#3
Δημοσίευση 09/06/2010 - 13:44
ολα πετσοκομενα , ολα περιορισμενα
#4
Δημοσίευση 09/06/2010 - 22:47
H Google AdMob απάντησε επίσημα με δημοσίευμα στο blog της στην αλλαγή των όρων του συμφωνητικού για τους προγραμματιστές της Apple.
H Apple μετά την κυκλοφορία του iOS 4 GM άλλαξε τους όρους του συμφωνητικού για τους προγραμματιστές απαγορεύοντας τη συλλογή δεδομένων για αναλυτικούς σκοπούς από εταιρείες που διακινούν λειτουργικό σύστημα, όπως η Google.
H Google θεωρεί ότι οι όροι αυτοί εάν εφαρμοστούν θα περιορίσει αρκετά τους προγραμματιστές μειώνοντας τα κέρδη τους από τις διαφημίσεις που έχουν στις εφαρμογές τους.
Η κίνηση της Apple θεωρείται αθέμιτος ανταγωνισμός και θύμα του θα είναι οι προγραμματιστές, οι καταναλωτές αλλά η τεχνολογική πρόοδος η ίδια.
Η AdMob θα επικοινωνήσει με την Apple ώστε να συζητήσει περαιτέρω τους όρους του συμφωνητικού επιζητώντας μια καλύτερη μεταχείρηση.
H Apple μετά την κυκλοφορία του iOS 4 GM άλλαξε τους όρους του συμφωνητικού για τους προγραμματιστές απαγορεύοντας τη συλλογή δεδομένων για αναλυτικούς σκοπούς από εταιρείες που διακινούν λειτουργικό σύστημα, όπως η Google.
H Google θεωρεί ότι οι όροι αυτοί εάν εφαρμοστούν θα περιορίσει αρκετά τους προγραμματιστές μειώνοντας τα κέρδη τους από τις διαφημίσεις που έχουν στις εφαρμογές τους.
Η κίνηση της Apple θεωρείται αθέμιτος ανταγωνισμός και θύμα του θα είναι οι προγραμματιστές, οι καταναλωτές αλλά η τεχνολογική πρόοδος η ίδια.
Η AdMob θα επικοινωνήσει με την Apple ώστε να συζητήσει περαιτέρω τους όρους του συμφωνητικού επιζητώντας μια καλύτερη μεταχείρηση.
Follow me on twitter
#5
Δημοσίευση 10/06/2010 - 08:26
Google άμα θέλεις την πίτα ολόκληρη ας μείνει ο σκύλος νηστικός.
#6
Δημοσίευση 13/07/2010 - 21:16
O CEO της AdMob δηλώνει ότι η Apple δεν έχει επιβάλει στην πράξη τους περιορισμούς που εισήγαγε στην έκδοση 4.0
Μετά την κυκλοφορία της iOS 4.0 το συμφωνητικό για τους προγραμματιστές τροποποιήθηκε απαγορεύοντας σε διαφημιστικές εταιρείες την συλλογή δεδομένων βγάζοντας ουσιαστικά την AdMob εκτός εργασίας (βλ. Apple allows limited data analytics)
Φαίνεται, όμως, με βάση δηλώσεις του CEO της AdMob που ανήκει στην Google, ότι η Apple δεν έχει επιβάλει στην πράξη αυτούς τους περιορισμούς.
“They haven’t been enforcing (the new regulations) yet. We’re very appreciate of that.”
Εάν, όμως, η Apple εφήρμοζε αυτούς τους περιορισμούς αυτό θα σήμαινε το τέλος της AdMob για το iPhone (και μάλλον έρευνα του FCC μονωπόλιο) αφού η τοποθέτηση διαφημίσεων χωρίς την ταυτόχρονη ανάλυσή τους είναι ουσιαστικά άχρηστη.
“it would mean we could not run ads on the iPhone at all,”
Μετά την κυκλοφορία της iOS 4.0 το συμφωνητικό για τους προγραμματιστές τροποποιήθηκε απαγορεύοντας σε διαφημιστικές εταιρείες την συλλογή δεδομένων βγάζοντας ουσιαστικά την AdMob εκτός εργασίας (βλ. Apple allows limited data analytics)
Φαίνεται, όμως, με βάση δηλώσεις του CEO της AdMob που ανήκει στην Google, ότι η Apple δεν έχει επιβάλει στην πράξη αυτούς τους περιορισμούς.
“They haven’t been enforcing (the new regulations) yet. We’re very appreciate of that.”
Εάν, όμως, η Apple εφήρμοζε αυτούς τους περιορισμούς αυτό θα σήμαινε το τέλος της AdMob για το iPhone (και μάλλον έρευνα του FCC μονωπόλιο) αφού η τοποθέτηση διαφημίσεων χωρίς την ταυτόχρονη ανάλυσή τους είναι ουσιαστικά άχρηστη.
“it would mean we could not run ads on the iPhone at all,”
Follow me on twitter
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες