Microsoft paying iPhone developers to port games to Windows Phone 7
#1
Δημοσίευση 14/06/2010 - 16:10
Ένας από τους προγραμματιστές στον οποίο απευθύνθηκε η Microsoft δήλωσε ότι το ποσό που του προσέφεραν ήταν σημαντικό αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογηθεί το κόστος μεταφοράς του παιχνιδιού από τη C++ σε Silverlight και C#
Λέγεται, ακόμα, ότι η Microsoft σκέφτεται τη δυνατότητα μετατροπής του προγραμματιστικού περιβάλλοντος έτσι ώστε να γίνει ευκολότερη η μεταφορά του κώδικα από τη C++
Τέτοιες λύσεις, βέβαια, ποτέ δεν απέδωσαν όσο θα περίμενε κανείς.
Follow me on twitter
Ad
#2
Δημοσίευση 14/06/2010 - 16:35
Τότε βέβαια γινόταν ο πόλεμος των αποκλειστικοτήτων. Η Sony είχε το Grand Tourismo, η Microsoft το Halo κλπ. Εδώ μιλάμε απλά για την προσπάθεια να φέρει developers στην πλατφόρμα της και όχι κατά αποκλειστικότητα. Αν κάποιος θέλει να φτιάξει εφαρμογή που να γίνεται porting εύκολα από πλατφόρμα σε πλατφόρμα, αυτό γίνεται εύκολα με σωστό σχεδιασμό από την αρχή της υλοποίησης της εφαρμογής. Πιστεύω ότι αν αποδειχθεί εφάμιλλο το λειτουργικό σε σχέση με τον ανταγωνισμό (Android, iOS) δε θα χρειαστεί πολύ προσπάθεια για να ασχοληθούν οι developers μαζί του. Αρκεί να δίνει ωραία εργαλεία κλπ.
Ο ανταγωνισμός αναμένεται έντονος. Η Apple καλά θα κάνει να προσέχει γιατί έχει αρχίσει να γίνεται ανέκδοτο η απόρριψη των εφαρμογών για το Appstore. Έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια πολύ ισχυρή βάση από developers, που της έφεραν κόσμο στα iDevices, αλλά βλέπουμε το android να αυξάνει τη βάση του ταχύτατα. Ο χρόνος θα δείξει.
#3
Δημοσίευση 15/06/2010 - 01:05
Ένας απο τους λόγους της τρομακτικής επιτυχίας της Apple είναι ότι έχει τον απόλυτο έλεγχο. Ελέγχει hardware, software, και δίνει όλα τα απαραίτητα εργαλεία στους προγραμματιστές. Έτσι παρέχει μια πλατφόρμα ενιαία και συγκεκριμένη (με πολλές δυνατότητες), και οι developers ξέρουν ότι γράφουν κώδικα για την συγκεκριμένη συσκευή με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και η εμπειρία είναι η ίδια για όλους.
Το αν θα έχουν επιτυχία τα wm δεν το ξέρω αλλά πιστεύω ότι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Έχουν να αντιμετωπίσουν την τεράστια επιτυχία της Apple που θα τους επισκιάζει, την ανερχόμενη δύναμη του Android παρόλα τα προβλήματά του, και το Symbian. Πιστεύω ότι η επιτυχία του θα είναι σαν το Android. Θα πουλήσει αρκετές συσκευές, θα γίνει και αυτός ένας παίκτης, θα δημιουργήσει και το δικό του Store αλλά ως εκεί.
#4
Δημοσίευση 15/06/2010 - 01:35
#5
Δημοσίευση 15/06/2010 - 17:38
#6
Δημοσίευση 16/06/2010 - 03:02
#7
Δημοσίευση 16/06/2010 - 03:06
#8
Δημοσίευση 19/06/2010 - 14:44
O Joe Wee δουλεύει στην Chillingo, την εταιρεία πίσω από αρκετά δημοφιλή παιχνίδια στο App Store όπως το Angry Birds που έχει πάνω από 4 εκατομμύρια downloads ενώ έξι τίτλοι έχουν φτάσει στο no1 του App Store φέρνοντας μεγάλα κέρδη στην εταιρεία.
Ο Joe δέχεται τηλεφωνήματα από τη Microsoft (βλ. Microsoft paying iPhone developers to port games to Windows Phone 7) και τη Google σε καθημερινή βάση για να μεταφέρει τα δημοφιλή παιχνίδια του στις πλατφόρμες τους. Ο Joe, ωστόσο, τους αγνοεί καθώς πιστεύει ότι το iOS είναι η μοναδική φορητή πλατφόρμα που είναι εμπορικά βιώσιμη για αυτόν.
Η εταιρεία του Joe βρίσκεται στο χώρο των mobile παιχνιδιών από το 2002 ξεκινώντας την πορεία της από τα PocketPC που έπειτα εξελίχθηκαν στα Windows Mobile. Μετά από 8 χρόνια στο χώρο ο Joe θεωρεί ότι δεν τίθεται θέμα σύκρισης μεταξύ της Apple και των υπολοίπως καθώς η Apple καταλαβαίνει τί χρειάζεται ο τελικός χρήστης από την δικιά του πλευρά.
Ο Joe αγνοεί την Google γιατί τα παιχνίδια στο Android δεν έχουν καταφέρει να κάνουν την επιτυχία που έχουν στο iOS. Eίναι σίγουρος πως η Google θα καταφέρει να φτάσει την Apple αλλά μέχρι στιγμής η προσπάθειά του επικεντρώνεται στο iOS.
H συμβουλή του για τους προγραμματιστές που θέλουν να φτιάξουν παιχνίδια είναι:
1. Να είναι προσβάσιμα
2. Να είναι απλά
3. Να είναι σχεδιασμένα για τη μαζική αγορά.
Follow me on twitter
#9
Δημοσίευση 19/06/2010 - 15:09
#10
Δημοσίευση 19/06/2010 - 15:16
Get your facts straight. Μη γινόμαστε δεύτερο τρωκτικό...
#11
Δημοσίευση 19/06/2010 - 16:10
Μόνο που το Angry Birds δεν είναι της Chillingo αλλά της Rovio και εκτός των άλλων διατίθεται και στο Ovi store της Nokia.
Get your facts straight. Μη γινόμαστε δεύτερο τρωκτικό...
* Publisher : Chillingo
* Studio : Rovio Mobile Ltd.
http://www.chillingo...sku.htm?sid=269
http://www.chillingo...sku.htm?sid=309
#12
Δημοσίευση 19/06/2010 - 16:40
#13
Δημοσίευση 19/06/2010 - 16:42
#14
Δημοσίευση 19/06/2010 - 17:17
Μόνο που το Angry Birds δεν είναι της Chillingo αλλά της Rovio και εκτός των άλλων διατίθεται και στο Ovi store της Nokia.
Get your facts straight. Μη γινόμαστε δεύτερο τρωκτικό...
Ναι είναι λίγο μπέρδεμα αυτό. Ασπούμε το Tap Tap ξέρουμε όλοι ότι είναι από την Tapulous αλλά Publisher είναι η Gogo App.
Με λίγο ψάξιμο θα καταλάβετε την διαφορά.Η ετυμολογία του publishing από την wikipedia είναι η εξής:
Publishing is the process of production and dissemination of literature or information – the activity of making information available for public view. In some cases authors may be their own publishers, meaning: originators and developers of content also provide media to deliver and display the content.
Δηλαδή Publisher είναι αυτός όπου διανέμει το προιόν/παιχνίδι. Ενώ Studio ή developer ή όπως αλλιώς το λένε είναι η εταιρεία ή ο άνθρωπος που έχει κάνει το developing.
Για παράδειγμα το παιχνίδι Call Of Duty, το developing το κάνει το Studio Infinity Ward ενώ ο publisher δηλαδή ο εκδότης είναι η Activision.
Τελευταία επεξεργασία από: jwr, 19/06/2010 - 17:18
#15
Δημοσίευση 19/06/2010 - 17:45
Δεν κατηγόρησα κανένα. Καλοπροέραιτα έκανα κριτική για να κρατάμε το καλό επίπεδο του site.
Τελευταία επεξεργασία από: fteo, 19/06/2010 - 17:48
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες