Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

[Solved] Πρόβλημα iTunes account


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
16 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   dimo187

dimo187

    iPH newbie

  • 36 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 29/06/2010 - 09:16

καλημέρα!
Χρησιμοποιώ visa για τις αγορές στο iTunes(appstore) πάνω από ένα χρόνο και χθες μου παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα.
Η κάρτα δεν είναι πιστωτική που σημαίνει ότι αν δεν έχεις λεφτά στο λογαριασμο δεν μπορείς να κανείς αγορές..
Έχοντας ένα χαμηλό πόσο για υπόλοιπο (5-6€) έκανα αγορές υποθετοντας ότι αν τελειώσει το υπόλοιπο δεν θα με αφήσει το AppStore να κάνω κάποια αγορά.προχθές έκανα την τελευταία μου αγορά η οποία έγινε κανονικά αλλά δεν μου έχει έρθει η απόδειξη στο email.
Στο ενημερωτικό της τράπεζας δεν έχει γίνει κάποια χρέωση ούτε κάποιο αρνητικό υπόλοιπο.βέβαια υπόλοιπο είναι κάτι λεπτά..
Το πρόβλημα μου είναι το εξής:
Δεν μπορώ να κατεβασω καμία εφαρμογή (ούτε free) από το AppStore.μου βγάζει ότι πρέπει να ρυθμισω τις ρυθμίσεις πληρωμής (payment info).από τις οποίες φυσικά λείπει το none..!
Έκανα sign out από το store και τώρα μου λέει ότι ο κωδικός μου είναι λάθος...!(το οποίο είναι αδύνατο)
Έκανα reset τον κωδικό μου από το iappleforgot(κάτι τέτοιο) αλλά από εχθές το βράδυ δεν μου έχει σταλεί κανένα email.
Επίσης εκεί είχε την δυνατότητα εκτός από email να βάλεις όνομα επίθετο και ημερομηνία γέννησης και να βρει τον λογαριασμό σου αλλά δεν με εβρισκε.(τα στοιχεία ήταν σωστά μιας και τα εβαζα από παλιότερες αποδείξεις...)
τέλος σημερα πήγα και έκανα κατάθεση στον λογαριασμό μεγαλύτερη από το πόσο που λογικά τους χρωσταω το οποίο δεν είναι 5€.
Πιστεύω ότι αν μπορέσω να κάνω sign in θα λυθεί πλέον το πρόβλημα μου.
Καμία άλλη ιδέα;;
Δυστιχως δεν έχω δοκιμάσει να μπω από υπολογιστή ακόμα.
Ευχαριστώ!

Τελευταία επεξεργασία από: dimo187, 29/06/2010 - 09:19


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   WoodyAllen

WoodyAllen

    iPH Contributor

  • 1.116 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/06/2010 - 10:21

Ναι φίλε μου το πρόβλημα είναι ότι ήσουν μείον στον λογαριασμό σου. Αφού έβαλες τα λεφτά θα λυθεί μόνο του. Μπορεί να χρειαστεί καμιά εργάσιμη μέχρι να περάσει η πληρωμή στην κάρτα σου λογιστικά. Έχει συμβεί σε πολλούς, μην αγχώνεσαι 8)

#3   dimo187

dimo187

    iPH newbie

  • 36 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 29/06/2010 - 11:15

Και θα μου περνει και τον κωδικό μου πάλι κανονικά;;

#4   dimo187

dimo187

    iPH newbie

  • 36 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 29/06/2010 - 16:33

Update:ενώ όταν κάνω reset το password από τον αμερικανικό λογαριασμό μου στο iTunes το email μου έρχεται αμέσως και όλα μια χαρά,
Στο ελληνικό που το έχω κάνει πάνω από 3-4 φορές δεν μου έχει έρθει τίποτα....!
Όταν πάω να κάνω σύνδεση μου λέει ότι έχω κάνει λάθος κωδικο.

#5   dimo187

dimo187

    iPH newbie

  • 36 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 29/06/2010 - 18:55

Update 2:με άφησε να κάνω νέο λογαριασμό από το ίδιο email.τώρα μπορώ να κατεβασω free εφαρμογές αλλά δεν μπορώ να κάνω update τις παλιές(could not connect to iTunes store)δεν έχω δοκαμασει να κατεβασω ακόμα εφαρμογή που είχα πληρώσει...(κάτι μου λέει ότι θα με χρεώσει...!)

#6   DINFUN

DINFUN

    -

  • 16.182 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/06/2010 - 19:08

οι εφαρμογες κλειδωνουν σε λογαριασμο.. μονο με τον ιδιο μπορεις να κανεις update τις εφαρμογες και φυσικα στο ιδιο appstore

#7   dimo187

dimo187

    iPH newbie

  • 36 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 29/06/2010 - 19:57

Έκανα ακριβώς τον ίδιο λογαριασμό χωρίς να μου βγάλει καμία ειδοποίηση ότι χρησιμοποειτε ή κάτι τέτοιο...!
Βάζω τον ίδιο κωδικο τον οποίο τώρα μου τον δέχεται αλλά μου βγάζει μετά could not connect to iTunes store.

#8   DINFUN

DINFUN

    -

  • 16.182 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/06/2010 - 20:06

τι εννοεις τον δεχεται... αφου δεν σε αφηνει να συνδεθεις.. επανεκινηση του εκανες..

#9   dimo187

dimo187

    iPH newbie

  • 36 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 30/06/2010 - 07:17

Ναι κανονικά!απ´οταν έκανα νέο λογαριασμό με τα ίδια στοιχια κανονικα δουλεύε(σαν νέος λογαριασμός)αλλά όταν πάω να κάνω update κάποια εφαρμογή που είχα πριν μου δημιουργηθεί πρόβλημα μου ζητάει κωδικο κανονικά .αν βάλω επίτηδες λάθος,μου λέει ότι είναι λάθος,αν βάλω τον σωστό μου βγάζει could not connect to iTunes...!
Έστειλα και email στο iTunes support..όταν μου απαντήσουν θα ποσταρω εδώ τι είπαν.. Αν και νωμιζω ότι θα τον κλαίω τον παλιό μου λογαριασμό....!

#10   dimo187

dimo187

    iPH newbie

  • 36 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 02/07/2010 - 11:18

Ρε Παιδιά τους έστειλα το ακόλουθο email και ακόμα δεν έχω πάρει καμία απάντηση..
Μόνο ένα spam message ότι πήραν το προβλημα μου και ότι θα μου απαντήσουν σε 48 ώρες..οι οποίες έχουν περάσει και με το παραπάνω...!ξερεται κανέναν τροπο επικοινωνίας να το στείλω και αλλού;;;

1.I had a low budget in my visa's account and I made purchase from the app store,assuming that if there was no money then the purchase couldn't be done.but everything went good!
2.the next day I tried to download a free app and there was a message telling me to edit my payment info(Which was logical although I though that I had the money)
3.the time I sign in to edit my account info I saw that hadn't changed my phone number and I tried to change first my phone number and I hit the 'save' button.
4.when I did this a message popped up and said that someone else was logged in in my account.
5.I signed out and when I tried to sign in again I couldn't because my password was wrong..I retried several times but I always took the same message that my password was wrong(Which I am 100% that it is right)
6.next step I did was to reset my password from the site iforgotapple (if I remember the name right)
7.I waited over 12 hours and nothing happen.no email or something.I did it again and again for about 6-7 times.
8.after that I went to the bank to deposit an amount of money Which was enough to cover my previous purchases.
9.but I still couldn't sign in my account.
10.so I decided to sign up a new account with exactly the same info.
11.I can now download free apps but when I try to update a previous purchased app message pops up that says couldn't connect to iTunes store.

I think the problem is obvious.I would like everything to be back to normal.

Thanks for your time!

#11   slay3rg1

slay3rg1

    iPH Elite Poster

  • 2.189 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS

Δημοσίευση 02/07/2010 - 12:20

Ρε Παιδιά τους έστειλα το ακόλουθο email και ακόμα δεν έχω πάρει καμία απάντηση..
Μόνο ένα spam message ότι πήραν το προβλημα μου και ότι θα μου απαντήσουν σε 48 ώρες..οι οποίες έχουν περάσει και με το παραπάνω...!ξερεται κανέναν τροπο επικοινωνίας να το στείλω και αλλού;;;

1.I had a low budget in my visa's account and I made purchase from the app store,assuming that if there was no money then the purchase couldn't be done.but everything went good!
2.the next day I tried to download a free app and there was a message telling me to edit my payment info(Which was logical although I though that I had the money)
3.the time I sign in to edit my account info I saw that hadn't changed my phone number and I tried to change first my phone number and I hit the 'save' button.
4.when I did this a message popped up and said that someone else was logged in in my account.
5.I signed out and when I tried to sign in again I couldn't because my password was wrong..I retried several times but I always took the same message that my password was wrong(Which I am 100% that it is right)
6.next step I did was to reset my password from the site iforgotapple (if I remember the name right)
7.I waited over 12 hours and nothing happen.no email or something.I did it again and again for about 6-7 times.
8.after that I went to the bank to deposit an amount of money Which was enough to cover my previous purchases.
9.but I still couldn't sign in my account.
10.so I decided to sign up a new account with exactly the same info.
11.I can now download free apps but when I try to update a previous purchased app message pops up that says couldn't connect to iTunes store.

I think the problem is obvious.I would like everything to be back to normal.

Thanks for your time!

It will take them some time, to do it JUST RIGHT ;)

#12   dimo187

dimo187

    iPH newbie

  • 36 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 02/07/2010 - 12:26

Μακάρι!ελπίζω να μην με γράψανε....!

#13   darko

darko

    iPH Member

  • 270 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:Darko_9

Δημοσίευση 05/07/2010 - 16:28

παιδιά εχς μια απορία, όταν αγοράσεις μια εφαρμογή και μετά την διαγράψεις και ύστερα την ξαναπάρεις ο λογαριασμός σου χρεώνεται ? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

#14   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.762 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 05/07/2010 - 16:28

Οχι.

#15   slay3rg1

slay3rg1

    iPH Elite Poster

  • 2.189 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS

Δημοσίευση 05/07/2010 - 18:15

παιδιά εχς μια απορία, όταν αγοράσεις μια εφαρμογή και μετά την διαγράψεις και ύστερα την ξαναπάρεις ο λογαριασμός σου χρεώνεται ? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σου βγάζει ένα μήνυμα και σου λέει πως αυτή η εφαρμογή έχει ήδη αγοραστεί από αυτό account και εάν θέλεις να την κατεβάσεις δωρεάν, πατάς OK και είσαι κομπλέ ;)

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες