Πρόβλημα σύνδεσης
#1
Δημοσίευση 13/10/2009 - 22:19
Επίσης έχω κλείσει το 3G και το EDGE και έχω βγάλει και τα στοιχεία APN για να αποφύγω καμιά χρέωση αλλά συνεχίζει να έχει το κυκλάκι δίπλα στο όνομα του παρόχου. Μήπως χρεώνομαι και πάλι?
Ad
#2
Δημοσίευση 14/10/2009 - 00:17
Και γίνεται σίγουρα κάθε φορά που το ξεκλειδώνω μετά από 4-5 δευτερόλεπτα. Πρόβλημα συσκευής λογικά ε?
#3
Δημοσίευση 14/10/2009 - 00:20
#4
Δημοσίευση 14/10/2009 - 01:39
#5
Δημοσίευση 14/10/2009 - 01:47
#6
Δημοσίευση 14/10/2009 - 08:37
Μετά τις 10 μέρες δεν έχεις δικαίωμα αντικατάστασης απ' όσο γνωρίζω..Μπορώ να απαιτησω αντικατάσταση συσκευής ; Είναι υποχρεωμένοι; Σωστά; 3 μέρες είναι που το πήρα!
#7
Δημοσίευση 14/10/2009 - 12:23
#8
Δημοσίευση 14/10/2009 - 12:24
Να μη στο κάνουν Service!!xaxa
#9
Δημοσίευση 14/10/2009 - 12:39
Θα μείνω εγώ χωρίς κινητό ένα μήνα δηλαδή πάλι. Που μπορώ να στηριχτώ για να αποδείξω ότι απαιτείται αντικατάσταση?
#10
Δημοσίευση 14/10/2009 - 12:49
#11
Δημοσίευση 14/10/2009 - 16:37
Απλά θέλω να είμαι σίγουρος.
#12
Δημοσίευση 14/10/2009 - 17:28
#13
Δημοσίευση 14/10/2009 - 18:39
εμενα μου το εκαναν αντικατασταση και το ειχα 5 μερες απλα αν σε ρωτησαν ποσο εχεισ μιλησει κ τουσ ειπεσ κανενα μισαωρο τοτε δεν δεχονται αντικατασταση.εγω ειχα διαβασει τουσ ορουσ και τουσ ειπα κανενα 10λεπτο.
Εσύ τι πρόβλημα είχες? Στο άλλαξαν αμέσωςή πήγε πρώτα service?
#14
Δημοσίευση 15/10/2009 - 13:23
#15
Δημοσίευση 15/10/2009 - 13:27
δες μηπως εχει στο 9volto ή σιγουρα ebay!!Καλησπέρα, πήγα σήμερα πάλι στο κατάστημα και μου είπαν για αντικατάσταση ότι θέλουν πίσω όλο το κουτί. Η βλακεία είναι ότι εγώ δεν βρίσκω το συνδετηράκι και μου είπαν ότι χωρίς αυτό δεν γίνεται. Πρέπει να είναι όλα μέσα. Για ένα συνδετηράκι θα χάσω εγώ το κινητό μου? και δεν άκουγαν κουβέντα, δεν γίνεται αλλιώς λέει. Που θα βρώ ρε παιδιά??
Τελευταία επεξεργασία από: dreamangel25, 15/10/2009 - 13:33
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες