Μια τέτοια κριτική άσκησε και το VentureBeat, το οποίο στάθηκε σε τρία σημεία που θεωρεί ως «σφάλματα» που συνέβησαν εξαιτίας της απουσίας του Steve Jobs.
Το πρώτο σημείο αφορά, φυσικά, το όνομα του νέου iPad που δεν ήταν άλλο από ...νέο iPad. Φυσικά, ας μην ξεχνάμε το παρακάτω στιγμιότυπο από την παρουσίαση του Steve Jobs για το ...νέο iMac:
Το δεύτερο σημείο αφορά το λογοπαίγνιο με τις λέξεις "resolution" και "revolutionary" που συνδυάστηκαν για να δημιουργήσουν τη λέξη "resolutionary" που περιγράφει ουσιαστικά την Retina οθόνη υψηλής ανάλυσης του νέου iPad. O Steve Jobs ποτέ δεν θα είχε χρησιμοποιήσει κάτι αντίστοιχο σε παρουσιάσεις του. Ή μήπως όχι;
Τέλος, ας μην ξεχνάμε το πολυσυζητημένο πολύχρωμο λογότυπο που έκανε την εμφάνισή του στο τέλος της παρουσίασης. Απ' ότι φαίνεται έχουμε δει ξανά τέτοιες παραλλαγές σε διαφημίσεις προϊόντων της Apple:
via Mattnt, VentureBeat