Σωστός είσαι Νίκο.Κι εγώ τα ίδια έλεγα πιο πριν.
Μόλις τώρα θυμήθηκα συγκεκριμένο περιστατικό με πλαίσιο Πάτρας.Είχε πρόβλημα ένα πληκτρολόγιο Logitech αρκετά ακριβό(κάποια κουμπιά δεν δούλευαν σωστά ήταν υπερευαίσθητα).Το πήγα λοιπόν στο σέρβις του
πλαισίου και σε 1-2 μέρες πήρα άλλο του κουτιού,θα έπαιρνα την ίδια αλλά δεν το είχαν διαθέσιμο.ΆΡα μήπως η μηλοεταιρία μας δουλεύει πρώτα από το πλαίσιο;Σίγουρα είναι και θέμα του σε ποιον θα πέσεις αλλά
οι υπάλληλοι δέχονται εντολές. Χωρίς να θέλω να ρίξω λάδι στη φωτιά μάλλον πρέπει να μοιράσουμε το φταίξιμο.Δε γίνεται να παίρνεις την Apple και να σου λέει ότι δεν το πήρες από μένα βρες τα με το κατάστημα.
Μα πως θα το πάρω από σένα ;Τραγελαφικά πράγματα για μια εταιρία κολοσσό που απ ότι φαίνεται έχει τη νοοτροπία αρπαχτής.Μπας και την έχει Έλληνας την Apple?
Η apple δίνει DOA στα apple store. Δεν έχει καμία σχέση η apple όταν αγοράζεις από το πλαίσιο.
Σκέψου ότι παίρνεις χαλασμένες ντομάτες από έναν έμπορο στη λαϊκή. Τον αγρότη που τις μάζεψε από το χωράφι θα κατηγορήσεις ;