Nέα Ζώνη Χρέωσης Στην Υπηρεσία COSMOTE TRAVELLER
#16
Δημοσίευση 03/04/2012 - 22:05
Ad
#17
Δημοσίευση 04/04/2012 - 14:04
#18
Δημοσίευση 04/04/2012 - 14:48
#19
Δημοσίευση 04/04/2012 - 15:23
Αν καταγγείλουμε τη σύμβαση μας μετά από πόσο καιρό μπορούμε να ξανακάνουμε σύνδεση ξέρει κανείς; Με τον ίδιο αριθμό; Επιπρόσθετες χρεώσεις σαν πρόστιμο;
Παιδιά λίγη βοήθεια αν ξέρει κάποις να απαντήσει γιατί δεν θέλω να σταματήσω τη σύνδεση μου και μετά να έχω καρτοκινητό. Θέλω μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα (πχ 2 εβδομάδες) να ξανακάνω σύνδεση.
αν εχεις ήδη την υπηρεσια ενεργοποιημένη τοτε μπορεις να κανεις καταγγελια αζημιως μιας και φαινεται οτι θα την χρησιμοποιούσες οταν πηγαινεις στο εξωτερικο.
Μετα την διακοπη θα σου δωσουν καρτα τον αριθμο, η αν θες σταματας και τον αριθμο.
Αν μεινεις με τον αριθμο ως καρτα, μονο μετα απο 1 μηνα μπορεις να ξανακανεις συνδεση.
Τωρα οσο αφορα αν θα σου ζητησουν εγγυηση κτλ κτλ..δεν το ξερω, μιας και κανενας χρηστης δεν μας εχει πει ακομα απο δικη του εμειρια που το εκοψε.
#20
Δημοσίευση 04/04/2012 - 16:02
Ούτε εγγύηση ούτε τίποτα.
Μη μασάτε, αυτοί κάθε μήνα αυξάνουν τις χρεώσεις; Εμείς κάθε μήνα διακοπή και νέο συμβόλαιο..!
#21
Δημοσίευση 04/04/2012 - 16:08
Λοιπόν εγώ σήμερα ξαναέκανα συμβόλαιο μετά την διακοπή που είχα κάνει τον Γενάρη λόγω αλλαγής χρεώσεων Cosmote. Πήγα πάλι Cosmote, με επιδότηση συσκευής και κρίμα που δεν το είχα κάνει πιο νωρίς για να το ακυρώσω πάλι τώρα με το traveler.
Ούτε εγγύηση ούτε τίποτα.
Μη μασάτε, αυτοί κάθε μήνα αυξάνουν τις χρεώσεις; Εμείς κάθε μήνα διακοπή και νέο συμβόλαιο..!
με ιδια στοιχεια, ιδιο αφμ κτλ κτλ και ολα καλα δλδ?
#22
Δημοσίευση 04/04/2012 - 17:20
#23
Δημοσίευση 04/04/2012 - 17:41
#24
Δημοσίευση 05/04/2012 - 04:10
με ιδια στοιχεια, ιδιο αφμ κτλ κτλ και ολα καλα δλδ?
Ναι, όλα ίδια. Όλα καλά.
Και με νέο κινητό ...
#25
Δημοσίευση 05/04/2012 - 04:50
#26
Δημοσίευση 17/04/2012 - 10:01
Μια ερώτηση σχετικά με το θέμα.
Έκανα νέο συμβόλαιο στο 55 απεριόριστα με επιδότηση συσκευής 315€ στις 13/04/2012 για 18 μήνες με πάγιο 63€.
Πριν κάνω το νέο συμβόλαιο είμουν σε παλαιότερο πρόγραμμα (i-35) το οποίο είχε λήξει η διάρκειά του και είχα ενεργοποιημένο το traveller.
Γνωρίζει κάποιος φίλος μήπως μπορώ να καταγγείλω μονομερώς λόγω των παραπάνω νέων χρεώσεων που επιβάλει η cosmote από τις 27/04/2012 ή μήπως επειδή η ανακοίνωση βγήκε πριν υπογράψω (20/03/2012) δε μπορώ να κάνω καταγγελία?
#27
Δημοσίευση 17/04/2012 - 10:38
Αν εννοείς την ετήσια ανανέωση τότε ναι μπορείς να το σταματήσεις αρκεί το traveller να ήταν ενεργοποιημένο από παλιά στην γραμμή σου(Δεν έχει σημασία αν άλλαξες το πρόγραμμα σου).
Εγώ έκανα ανανέωση φέτος στις 24/3 και μετά είδα από εδώ την ανακοίνωση της Cosmote η οποία είχε βγει στις 20/3, και καθώς είχα ενεργοποιημένο το traveller από πέρσυ είπα να το εκμεταλλευτώ. Σου παραθέτω και τις ενέργειες που έκανα.
Επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης της Cosmote και τους είπα ότι θέλω να διακόψω την γραμμή μου αζημίως λόγω τως νέων χρεώσεων στο traveller . Ο πρώτος που μίλησα ήταν λίγο επιθετικός λέγοντας μου με ειρωνεία ''ταξιδεύετε τόσο πολύ στις χώρες που άλλαξαν οι χρεώσεις?΄΄ αλλά έστρωσε όταν του απάντησα ότι αυτό δεν τον νοιάζει και πως το θέμα μου είναι ότι η cosmote αθέτησε τους όρους με τους οποίους είχα ενεργοποιήσει την υπηρεσία , και με σύνδεσε με το τμήμα ακυρώσεων. Εκεί μια δεύτερη υπάλληλος μου είπα ότι μπορώ να κάνω την διακοπή και το μόνο που έκανε ήταν να μου προτείνει μια μείωση της τάξης του 10% στην γραμμή μου . Όταν απάντησα αρνητικά μου έδωσε τον κωδικό ακύρωσης , επιβεβαίωσα ξανά ότι δεν θα μου ζητήσουν την επιδότηση πίσω
( κράτησα και το όνομα της υπαλλήλου , σε περίπτωση που....!!) Μετά πήγα σε ένα κατάστημα Γερμανός και έκανα την διακοπή και ζήτησα να φαίνεται ο λόγος και στο χαρτί που τύπωσαν , πήρα ένα αντίγραφο και πλέον έχω Cosmoκάρτα!!!
Νομίζω πάντως πως πρέπει να βιαστείς γιατί είναι μέχρι τις 20/4 και όχι 27!!!
#28
Δημοσίευση 17/04/2012 - 10:59
Εννοώ ετήσια ανανέωση με το ίδιο νούμερο που είχα.
Είχε λήξει το συμβόλαιο που είχες πριν κάνεις την ανανέωση?
Όταν έκανες τη διακοπή κράτησες το ίδιο νούμερο στη Cosmoκάρτα που πήρες?
Μπορείς να ξανακάνεις συμβόλαιο μετά και με άλλη επιδότηση?
#29
Δημοσίευση 17/04/2012 - 11:02
Ευχαριστώ Cosmote για το iPhone 4S που θα μου ξαναδώσεις.
#30
Δημοσίευση 17/04/2012 - 11:16
Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε kaveiros.
Εννοώ ετήσια ανανέωση με το ίδιο νούμερο που είχα.
Είχε λήξει το συμβόλαιο που είχες πριν κάνεις την ανανέωση?
Όταν έκανες τη διακοπή κράτησες το ίδιο νούμερο στη Cosmoκάρτα που πήρες?
Μπορείς να ξανακάνεις συμβόλαιο μετά και με άλλη επιδότηση?
Ναι φίλε μου το συμβόλαιο είχε λήξει όταν έκανα την ανανέωση.
Σαφώς και κράτησα το ίδιο νούμερο το μόνο που έγινε ήταν να μείνω μια μέρα χωρίς γραμμή μέχρι να ολοκληρωθεί η μετατροπή από σύνδεση σε κάρτα.
Να σου αναφέρω απλώς ότι κρατάς την ίδια κάρτα sim και μετά την διακοπή.
Τέλος για νέο συμβόλαιο και επιδότηση δεν ξέρω ακόμα, θα το δοκιμάσω σε κάνα μήνα .(τόσο πρέπει ,το νούμερο, να μείνει υποχρεωτικά σαν κάρτα πριν το ξανακάνω σύνδεση)
Αν και δεν βλέπω κανέναν λόγο στο να μην γίνεται.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες