Μετά την είδηση που προέκυψε με το πρόστιμο που πρέπει να καταβάλλει η Apple στην Ιταλία για το θέμα των εγγυήσεων η εταιρεία ανάρτησε έγγραφο στην ιστοσελίδα της διευκρινίζοντας την κατάσταση.
Η ιστοσελίδα αποτελεί μια περίληψη των διαφορών μεταξύ του Δικαίου Προστασίας Καταναλωτή της ΕΕ, του Apple One-Year Limited Warranty και του AppleCare Protection Plan. Συγκεκριμένα:
«Όταν αγοράζεις προϊόντα της Apple, το Δίκαιο προστασίας καταναλωτή της ΕΕ παρέχει θεσμοθετημένη εγγύηση πρόσθετα με την κάλυψη που λαμβάνεις από την Περιορισμένη Εγγύηση Ενός Έτους της Apple και το προαιρετικό Πρόγραμμα Προστασίας AppleCare. Προϊόντα χωρίς το σήμα της Apple που έχουν αγοραστεί από καταστήματα Apple φέρουν και αυτά δικαίωμα κάλυψης σύμφωνα με τη θεσμοθετημένη εγγύηση της ΕΕ.»
Το σχετικό πινακάκι:
Καλό είναι να γνωρίζετε τα δικαιώματά σας κατά την αγορά προϊόντων της Apple καθώς έχουν υπάρξει ουκ ολίγα προβλήματα στην Ελλάδα με το θέμα των εγγυήσεων. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Apple εδώ.
[via Macuser]