Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Οι δυσκολίες των developers στην ανάπτυξη εφαρμογών για το Android


  • Please log in to reply
13 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8,236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 02/04/2012 - 13:15

Αναρτημένη εικόνα


Το Android αποτελεί αυτή την στιγμή την κυρίαρχη πλατφόρμα στο χώρο των mobile λειτουργικών με ένα μεγάλο ποσοστό της επιτυχίας του να οφείλεται στην δωρεάν διάθεσή του και αλλά και στο μεγάλο εύρος φθηνών συσκευών στις οποίες προσφέρεται.

Ωστόσο, αυτό το πλεονέκτημα είναι που δημιουργεί και τα περισσότερα προβλήματα στους developers, οι οποίοι παλεύουν να υποστηρίξουν το Android και την πληθώρα των συμβατών συσκευών με ελάχιστα κέρδη ως αντάλλαγμα.

Το τελευταίο «χτύπημα» ήρθε από την πρόσφατη κυκλοφορία του δημοφιλούς iOS παιχνιδιού Temple Run, του οποίου η μεταφορά στο Android υλοποιήθηκε επειδή οι developers ήθελαν να εκμεταλλευτούν τον μεγάλο αριθμό χρηστών για την προώθηση του ονόματος της εταιρείας. To παιχνίδι διατίθεται δωρεάν στο Google Play και σημείωσε επιτυχία με 1 εκατομμύριο downloads τις τρεις πρώτες μέρες της διαθεσιμότητάς του.

Οι developers, ωστόσο, σύντομα ανακάλυψαν την πικρή πραγματικότητα αφού το 99.9 τοις εκατό των παραπόνων που έλαβαν αφορούσαν προβλήματα με τη συμβατότητα του παιχνιδιού σε διάφορες συσκευές. Η ειρωνεία είναι ότι το Temple Run υποστηρίζει 707 Android συσκευές (!)

99.9% of support emails are complaining their device isn't supported. We currently support 707 devices. Mindblowing.

— Natalia Luckyanova (@nattylux) March 27, 2012


Το ίδιο θέμα έχει και ένας άλλος developer, ο David Smith, του οποίου η εφαρμογή Audiobooks έχει εγκατασταθεί σε 1443 διαφορετικές Android συσκευές! Ο Smith παρουσιάζει τα παρακάτω στατιστικά σχετικά με τις συσκευές που χρησιμοποιούν την εφαρμογή του, η οποία έχει σημειώσει 1.3 εκατομμύρια downloads:

  • Droid X (7.8% of users)
  • Samsung Galaxy S2 (4.3%)
  • Droid (4%)
  • HTC Desire HD (4%)
  • HTC Evo 4G (3.7%)
  • Droid incredible (2.3%)
Εκτός, όμως, από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι developers με τον χαώδη αριθμό διαφορετικών συσκευών που κυκλοφορεί στην αγορά υπάρχει σημαντικό πρόβλημα και με τις διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου του λειτουργικού. Σύμφωνα με επίσημα στατιστικά της Google η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών Android βρίσκεται σε έκδοση έως και δύο και τρία χρόνια πίσω με μόλις το 1.6 τοις εκατό να έχει εγκατεστημένη την τελευταία Ice Cream Sandwich που έχει ήδη λίγους μήνες στην αγορά.

Φανταστείτε τον χρόνο που πρέπει να ξοδέψει ένας σοβαρός developer εάν θέλει να απευθυνθεί σε ένα μεγάλο εύρος χρηστών υποστηρίζοντας αναγκαστικά έναν τεράστιο αριθμό συσκευών. Εκτός του ότι είναι πρακτικά αδύνατο να δοκιμαστεί η εφαρμογή ή το παιχνίδι σε κάθε μία συσκευή για να προβλεφθούν και να αντιμετωπιστούν τα πιθανά προβλήματα, ο αναπόφευκτα μεγάλος αριθμός των δυσαρεστημένων χρηστών αφήνει και μια κακή κριτική που επηρεάζει εν τέλει και την συνολική πορεία της εφαρμογής στο Google Play.

Εν αντιθέσει το iOS της Apple είναι πολύ πιο απλό για τους developers. Υπάρχουν συγκριτικά ελάχιστες συσκευές στην αγορά που πρέπει να υποστηρίξουν (iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPad, iPad 2, new iPad, iPod touch 2G/3G/4G) με τέσσερις μόλις διαφορετικές αναλύσεις (iPhone, iPhone Retina, iPad, iPad Retina) μεταξύ τους. Επίσης, η συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων έχουν αναβαθμίσει στο iOS 5 σε όσες συσκευές το υποστηρίζουν δίνοντας τη δυνατότητα στους developers να μπορούν να προσφέρουν τα τελευταία χαρακτηριστικά της πλατφόρμας σε περισσότερους χρήστες.

Η διαφορά των δύο λειτουργικών γίνεται ακόμα πιο εμφανής σε ένα ουσιαστικό κομμάτι για κάθε developer, αυτό των κερδών. Πρόσφατη έρευνα της Flurry Analytics δείχνει ότι για κάθε 1 δολάριο που κερδίζει κανείς στο iOS App Store βγάζει μόλις 0.23 στο Google Play και 0.89 στο Amazon Appstore. Η κατάσταση αυτή αντικατοπτρίζεται και σε παλαιότερες έρευνες κάτι που δείχνει ότι όλα αυτά τα χρόνια η Google έχει αγνοήσει εντελώς τους developers.

Το ζήτημα αυτό φαντάζει ασήμαντο, έως και ανύπαρκτο, σε μερικούς αλλά η πραγματικότητα είναι ότι μπορεί να αποδειχθεί μοιραίο για την Google. Η βιωσιμότητα ενός λειτουργικού βασίζεται μακροπρόθεσμα στην υποστήριξη που έχει από τους developers. Εάν δεν υπάρχουν (καλές) εφαρμογές οι χρήστες αναπόφευκτα θα χάσουν το ενδιαφέρον τους και θα στραφούν σε άλλες λύσεις. Προς το παρόν φαίνεται ότι με κάποιον τρόπο το Android μπορεί και επιβιώνει χωρίς σημαντικά προβλήματα για τους χρήστες αλλά για πόσο καιρό ακόμα;

Follow me on twitter


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   aristidis7

aristidis7

    iPH Addict

  • 758 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:aris_volos@yahoo.com

Δημοσίευση 02/04/2012 - 13:35

λογικό εινα με την τοση πληθώρα συσκευών....

#3   mithra

mithra

    iPH Addict

  • 801 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 02/04/2012 - 14:09

η google στόχο είχε ανέκαθεν να ακολουθήσει τα χνάρια της microsoft ώστε όσο το δυνατόν περισσότερες συσκευές να τρέχουν το λογισμικό της.. προσφέροντας ποσότητα από μέρους της αφήνοντας την όποια ποιότητα στα χέρια του hardware δηλαδή τρίτων κατασκευαστών... με τα όποια προβλήματα από συνεπάγεται

#4   GkAdam

GkAdam

    iPH newbie

  • 13 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/04/2012 - 14:10

ναι οκ αλλα δεν κάνει κανεις λόγο για εφαρμογές που διατείθονται δωρεαν στο google play ή για την ελευθερία των developers να ανεβάσουν όπου θέλουν την εφαρμογή τους και γενικα τις ελευθερίες που παρέχει η google
είχα και iphone και τωρα εχω samsung galaxy s plus
δεν μπορώ να πω οτι δεν έμεινα ευχαριστημένος από την apple παρόλο που είχα το 3g (μακραν ότι χειρότερο σε iphone)
και να μην ξεχάσω οτι το κινητο που έχω τώρα το πήρα 280 ευρώ και αν θυμάστε είναι η "απάντηση" στο iphone 4 από τη samsung
όταν θα αποφασίσει η apple να μου δώσει 280 το iphone 4 θα ξαναγυρίσω.. ή έστω να το παίρνεις όσο εύκολα το παίρνεις στο εξωτερικό..

τωρα γι αυτούς που παίρνουν κινητο android μαρκας vodafone και θέλουν να παίζουν angry birds είναι σα να ζητάω να παίξω call of duty MW3 στον υπολογιστή που αγόρασα το 2006...

#5   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10,213 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 02/04/2012 - 14:24

Να θυμίσω στον φίλο απο πάνω ότι όταν βγήκε το iPhone 3G, ο ανταγωνιστής που είχε απο την Samsung ήταν το Omnia που έτρεχε Windows mobile και η τύχη του αυτή την στιγμή είναι είτε σε συρτάρια είτε σε καλάθια αχρήστων. Ενώ το 3G στεκεται ακόμα...

Επίσης το Omnia εκείνη την περίοδο ήταν και λίγο πιο ακριβό...
Once You Go Mac You Never Go Back

#6   GkAdam

GkAdam

    iPH newbie

  • 13 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/04/2012 - 14:47

ειπα ειμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το 3g παρόλο που οι διαφορές του οι ουσιαστικες με το 2g ήταν ελάχιστες..
η apple τα άλλαξε όλα..
δεν είμαι fanboy καμιάς εταιρείας ειδικά αφού δεν έχω κάτι να κερδίσω
το value for money είναι τελείως διφορετικό κριτήριο επιλογής..
το 3g λειτούργησε στα χερια μου ενα χρονο και 3 μηνες + αλλο ένα εξάμηνο σε χέρια άλλου
η κατάληξη να μην πιάνει σημα πουθενά να μην δουλεύει το wifi και να κολλάει τοσο σε σημείο να πατάς να ανοιξεις τα μνμτ να αφηνεις κατω το κινητο να ανακατέβεις τον καφε και μετα να μπαίνει
οταν σε δυο χρόνια αυτο που χω θα σουρνεται μπροστά σε ότι αλλο θα χει βγει μέχρι τότε τουλάχιστον θα χει βγάλει τα λεφτά του

#7   musiclover

musiclover

    iPH newbie

  • 71 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 02/04/2012 - 17:43

Η απάντηση στο "για πόσο καιρό ακόμα" είναι: όταν εμφανιστούν τα windows tablets! :lol:

#8   Manosnike

Manosnike

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/04/2012 - 20:27

"Σύμφωνα με επίσημα στατιστικά της Google η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών Android βρίσκεται σε έκδοση έως και δύο και τρία χρόνια πίσω με μόλις το 1.6 τοις εκατό να έχει εγκατεστημένη την τελευταία Ice Cream Sandwich που έχει ήδη λίγους μήνες στην αγορά."

Το 2.3... Που εχουν οι περισοτερες συσκευες ειναι 2 και 3 χρονια πισω δλδ; Καλο το αρθρο και με ερκετες αληθειες αλλα τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα οσο προσπαθει να μας περασει. Υπαρχουν συσκευες με 200€ πχ. Xperia neo v με πολυ καλα χαρακτηρ. που παιζουν τα παντα και δεν κολανε πουθενα, τωρα αν ο αλλος προσπαθει με το vodafon Joy να παιξει unreal engine ειναι αλλο θεμα.

#9   DaKnOb

DaKnOb

    iPH Contributor

  • 1,336 μηνύματα
  • Twitter:@DaKnObCS
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • GameCenter:DaKnObCS

Δημοσίευση 02/04/2012 - 20:53

Έχει Unreal Engine το Android? ;)

#10   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10,213 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 02/04/2012 - 23:37

Ο αριθμός της συσκευών που έχουν android είναι πραγματικά απίστευτος. Που να βγάλουν άκρη

Υ.Γ. Τι μα πει κανείς όταν διαβάζει πως το iPhone 3g στέκεται ακόμα;
Μόνο ένα πράγμα φφφσσσσσσντοιγκ


Και όμως πολλοί χρήστες έχουν ακόμα το iPhone 3G. Αν εσένα σου φαίνεται παράλογο, τι να πει κάνεις..
Once You Go Mac You Never Go Back

#11   Manosnike

Manosnike

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 03/04/2012 - 01:33

Έχει Unreal Engine το Android? ;)


Ένα παράδειγμα έδωσα για να καταλάβεις ότι δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση από μια συσκευή των 100-200E να παίζει τα πάντα και τέλεια (είτε αυτό είναι κινητό είτε laptop).

Android Unreal:


http://www.unrealeng...ngeon_defenders

http://pcnea.blogspo...ne-android.html

Τελευταία επεξεργασία από: Manosnike, 03/04/2012 - 01:38.


#12   hyperlost

hyperlost

    iPH Addict

  • 855 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:iwhisto

Δημοσίευση 03/04/2012 - 12:24

Έχει Unreal Engine το Android? ;)


Εχει αρκετό καιρό, μη ξεχνάτε ότι στα android παίζουν και άλλα apps που ουσιαστικά είναι branded και μέσα απο αυτά κατεβάζεις games. Τρανότερο παράδειγμα το app της nvidia. Unreal engine σε κινητό με περσινά specs(tegra2):


To παραπάνω επίπεδο των γραφικών φτάνουν και συσκευές με καλά powerVR οπως galaxys, nexuss, κλπ. και ας μην είναι 2πύρηνα γιατί έχουν δυνατά gpu, σαν του iphone4(δυνατότερα για την ακρίβεια):


Aπλως η gameloft έβγαλε ουσιαστικά το καλοκαίρι παιχνίδια native σε android με χρήση τέτοιας μηχανής (αργησε συνεπως οχι λίγο). Η unreal για το android υποστηρίχτηκε πλήρως μετά απο android 3.0 (honeycomb). Δειτε εδώ: http://www.unrealengine.com/platforms Παντως η gameloft δεν είναι τόσο γρήγορη με το android, αυτό είναι πραγματικότητα.

Υπάρχει και η unity ομως που για την ευκολία χρήσης της και τη σχετική τζαμπέ δυνατότητα της είναι καλύτερη, ενώ παίζει και σε χαμηλότερες συσκευές απο άποψη hw. Έχουν βγεί παιχνίδια με μηχανή unity που προσωπικά νομίζω οτι δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν απο την unreal. Υπάρχουν και οι 2 στις διαφορετικές πλατφόρμες. Unity σε xperia play (λιγότερο δυνατό dw σε σχέση με τις πριν):


Το πρόβλημα του android είναι μόνο η αργή αναβάθμιση των συσκευών. Γιατί αν και φαίνεται ότι αλλάζει μόνο το γραφικό περιβάλλον της συσκευής, στην πραγματικότητα το 4 πχ έχει χαοτικές διαφορές απο το 2.3. Συνεπώς εκεί φταιει η google (και οι κατασκευαστές) που επικρατει το μπαχαλο με τις αναβαθμίσεις. Στην 4 για παράδειγμα, έχουν ενσωματώσει gpu acceleration να το κάνει το λειτουγικο αυτόματα (γινόταν και πριν αλλα οχι σε ολες τις συσκευές και όχι απο το λειτουργικό optimized).

Τελευταία επεξεργασία από: hyperlost, 03/04/2012 - 12:25.


#13   miky7

miky7

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 23/04/2012 - 18:11

"Η κατάσταση αυτή αντικατοπτρίζεται και σε παλαιότερες έρευνες κάτι που δείχνει ότι όλα αυτά τα χρόνια η Google έχει αγνοήσει εντελώς τους developers"

Η Google έχει αγνοήσει τους χρήστες όλα αυτά τα χρόνια.

#14   simplwebsol

simplwebsol

    iPH newbie

  • 1 μηνύματα
  • Twitter:@simplewebsoluti
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 13/05/2014 - 15:39

εγώ χρησιμοποιώ το Netbeans και είμαι αρκετά ευχαριστημένος.

 

Θέλω την βοήθειά σας στο εξής:

 

Θέλω να μια φτιάξω μια εφαρμογή σε android που να τρέχει στον server που έχω την ιστοσελίδα http://www.simplewebsolutions.gr, μπορείτε να βοηθήσετε;






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες