Δεν ανοίγει καν το αρχικό μενού. Εκτος από το να επιλέξω γλώσσα και wifi δε μπορώ να κάνω τίποτα. Αν έχεις εύκαιρο έναν οδηγό και κατάλαβες τι εννοώ, θα με βοηθούσε πολύ! Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!!!Αν έχεις κολλήσει στην ενεργοποίηση, κάνεις Jailbreak για να την παρακάμψεις και αντι για activate να κάνεις hacktivate.
Η AT&T ξεκλειδώνει iPhone...
#241
Δημοσίευση 03/05/2012 - 23:01
Ad
#242
Δημοσίευση 03/05/2012 - 23:03
Δεν ανοίγει καν το αρχικό μενού. Εκτος από το να επιλέξω γλώσσα και wifi δε μπορώ να κάνω τίποτα. Αν έχεις εύκαιρο έναν οδηγό και κατάλαβες τι εννοώ, θα με βοηθούσε πολύ! Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!!!
Όπως είναι το βάζεις σε DFU
http://www.youtube.com/watch?v=bITIiGswjFI
Μετά κάνεις Tethered Jailbreak με το redSn0w 0.9.10b8b, αν είσαι σε iOS 5.1
#243
Δημοσίευση 03/05/2012 - 23:04
#244
Δημοσίευση 03/05/2012 - 23:13
Όπως είναι το βάζεις σε DFU
http://www.youtube.com/watch?v=bITIiGswjFI
Μετά κάνεις Tethered Jailbreak με το redSn0w 0.9.10b8b, αν είσαι σε iOS 5.1
Eυχαριστώ πάρα πολύ! Αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα θα ενημερώσω. Παρεμπιπτόντως, πήρα τηλ στην ΑΤ&Τ και τους είπα οτι δεν είναι δικό μου λάθος το γεγονός οτι μου στείλανε mail καταλάθως (όπως μου είπαν). Τους είπα οτι θα κινηθώ δικαστικά γιατί έχασα πολλές πληροφορίες. Ένας εξυπηρετικότατος υπάλληλος μου είπε οτι προώθησε την υπόθεση μου σε ένα συγκεκριμένο άτομο (πάνω και από τους manager) και μου είπε να περιμένω mail.
#245
Δημοσίευση 03/05/2012 - 23:15
Eυχαριστώ πάρα πολύ! Αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα θα ενημερώσω. Παρεμπιπτόντως, πήρα τηλ στην ΑΤ&Τ και τους είπα οτι δεν είναι δικό μου λάθος το γεγονός οτι μου στείλανε mail καταλάθως (όπως μου είπαν). Τους είπα οτι θα κινηθώ δικαστικά γιατί έχασα πολλές πληροφορίες. Ένας εξυπηρετικότατος υπάλληλος μου είπε οτι προώθησε την υπόθεση μου σε ένα συγκεκριμένο άτομο (πάνω και από τους manager) και μου είπε να περιμένω mail.
Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά και να στο ξεκλειδώσουν!!
Υ.Γ. Αν στο ξεκλειδώσουν, δεν χρειάζεται να κάνεις Restore, απλά μέσω redSn0w πατάς deactivate και μετά βάζεις την SIM σου!
#246
Δημοσίευση 03/05/2012 - 23:43
#247
Δημοσίευση 04/05/2012 - 04:35
Τελευταία επεξεργασία από: giorgoscv, 04/05/2012 - 04:44
#248
Δημοσίευση 04/05/2012 - 06:32
Ακόμη μια ερώτηση. Είχα προλάβει το SAM unlock και έχω κρατήσει τα περίφημα "tickets". Mπορώ να τα χρησιμοποιήσω για να ξεκλειδώσω το iphone? Αν ναι, πως? Και πάλι ευχαριστώ! Nα σημειώσω οτι με την "προσπάθεια" για official unlock έγινε και αναβάθμιση του λογισμικού μου και ν)της αντίστοιχης baseband (ios 5.1 πλεόν).
Αν είχες κάνει με επιτυχία το Unlock μέσω SAM, δοκίμασε με την ίδια SIM και τον παρακάτω οδηγό.
Τελευταία επεξεργασία από: nikoz87, 04/05/2012 - 06:33
#249
Δημοσίευση 04/05/2012 - 18:22
Completing Your Authorized iPhone Unlock
Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.
We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked.
To complete the unlock, simply:
1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.
2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.
3. Backup and restore your iPhone using iTunes .
For information on backup and restore, please visit http://support.apple.com/kb/HT1414.
4. After restoring, your iPhone will be unlocked.
Additional information on unlocking can be found at http://support.apple.com/kb/TS3198.
For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center.
We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service.
#250
Δημοσίευση 04/05/2012 - 18:26
καλησπερα μολις ελαβα μηνυμα στο email απο at&t ενω προχτες μου ειχανε στειλει οτι δεν μποροθν να το ξεκλειδωσουν δειτε σημερα :
Completing Your Authorized iPhone Unlock
Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.
We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked.
To complete the unlock, simply:
1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.
2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.
3. Backup and restore your iPhone using iTunes .
For information on backup and restore, please visit http://support.apple.com/kb/HT1414.
4. After restoring, your iPhone will be unlocked.
Additional information on unlocking can be found at http://support.apple.com/kb/TS3198.
For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center.
We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service.
Μια χαρά!! Άρα πλέον έχεις Official Unlocked iPhone!!
#251
Δημοσίευση 04/05/2012 - 18:28
καλησπερα μολις ελαβα μηνυμα στο email απο at&t ενω προχτες μου ειχανε στειλει οτι δεν μποροθν να το ξεκλειδωσουν δειτε σημερα :
Completing Your Authorized iPhone Unlock
Μεγειά!
#252
Δημοσίευση 04/05/2012 - 18:31
#253
Δημοσίευση 04/05/2012 - 18:34
#254
Δημοσίευση 04/05/2012 - 18:41
Dear AT&T Valued Customer:
We recently received your request for the unlock code on the following device:
EMAIL: MITROUSIA@GMAIL.COM
CASE: CM20120412_39243523
MOBILE: Non-ATT
MANUFACTURER: Apple
MODEL: iPhone_4
IMEI: 0126460*****702
Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.
We are unable to complete your request at this time due to the following reason(s):
• Invalid or no mobile/account associated with request.
Please click the following link for AT&T’s General Eligibility Requirements for Unlocking iPhone.
( www.att.com/esupport/article.jsp?sid=KB414532&cv=820#fbid=suz-sqOD-V4 )
Please note, if you are traveling internationally, iPhone is a quad-band phone and will work in many countries across the globe. Please visit www.wireless.att.com/learn/international/ for information on traveling abroad with iPhone.
For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please contact AT&T Customer Care at (800) 331-0500.
We thank you for your continued business.
Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.
This e-mail and any files transmitted with it are the property of AT&T are confidential, and are intended solely for the use of the individual or entity to which this e-mail is addressed. If you are not one of the named recipient(s) or otherwise have reason to believe that you have received this message in error, please notify the sender at (1-800-331-0500) and delete this message immediately from your computer. Any other use, retention, dissemination, forwarding, printing, or copying of this e-mail is strictly prohibited.
Μολις αφαιρεσα κ το SAM Prefs πλεον σημα καμπανα με official unlock
#255
Δημοσίευση 04/05/2012 - 19:29
Εχω μια απορια οτνα παιρνω παταω 1 για ξεκλειδωμα μηλοφωνου αλλα μετα ζηταει εναν αριθμο για να μιλησεις με καποιον εκει οσοι πηρατε τηλ τι βαλατε?
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 14
0 μέλη, 14 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες