το εχω ξεκλειδωσει με το sam και δεν ξερω να παρω η οχι?
Τελευταία επεξεργασία από: onoffon, 06/05/2012 - 20:12
Δημοσίευση 06/05/2012 - 20:13
Τελευταία επεξεργασία από: onoffon, 06/05/2012 - 20:12
Δημοσίευση 06/05/2012 - 20:22
Δημοσίευση 06/05/2012 - 20:55
ξαναπάρε τήλ και πές τους ότι έχεις την απόδειξη αγοράς, και ότι σκέφτεσαι να κινηθείς νομικά εναντίον τους...Παιδιά θα με τρελάνει η AT&T, τους πήρα πάλι τηλέφωνο και μου είπαν ότι το τηλέφωνο μου δεν είναι της AT&T!
Για το Θεό δηλαδή, είναι αγορασμένο από το Apple Store του Miami, χωρίς συμβόλαιο και είναι κλειδωμένο στο δίκτυο της AT&T, έχω και την απόδειξη!!!!!!!!!
Καμιά συμβουλή, τι να κάνω? Κανένα email υπάρχει? Γιατί στο τηλέφωνο μου λένε ότι να' ναι......
Please help! =)))
Δημοσίευση 06/05/2012 - 21:23
Δημοσίευση 06/05/2012 - 21:54
ξαναπάρε τήλ και πές τους ότι έχεις την απόδειξη αγοράς, και ότι σκέφτεσαι να κινηθείς νομικά εναντίον τους...
Δημοσίευση 06/05/2012 - 23:27
Παιδιά έχω το 4S,δώρο από Αμερική και η ΑΤ&Τ μου ζητάει απόδειξη αγοράς,η οποία δεν υπάρχει.Επειδή το κινητό εδώ και 3 μήνες κάθεται, είναι ασφαλές να δοκιμάσω να το ξεκλειδώσω με GEVEY?Κι αν ναι,υπάρχει κάποιο αξιόπιστο site απ'όπου μπορώ να την παραγγείλω??Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δημοσίευση 06/05/2012 - 23:55
Τελευταία επεξεργασία από: gtferrari, 06/05/2012 - 23:56
Δημοσίευση 07/05/2012 - 00:02
Να ρωτήσω κάτι και εγώ... Αν πάρω έναν γνωστό μου στην Αμερική που είναι στην ΑΤ&Τ (δηλαδή έχει λογαριασμό στην ΑΤ&Τ, είναι στο δίκτυο τους) θα μπορέσει να μου το ξεκλειδώσει? Θα του ζητήσουν απόδειξη ή επειδή είναι χρήστης της ΑΤ&Τ απλά θα το ξεκλειδώσουν?
Δημοσίευση 07/05/2012 - 00:07
Αν το τηλ σου δεν έχει συμβόλαιο η κάποιο άλλο κόλλημα και ο φίλος σου είναι αξιοπιστος πελατης της ακατανομαστης ναι θα στο ξεκλειδώσει άμεσα με ένα τηλ, η ακόμα και από chat.IMEI θα ζητήσουν μόνο και μπορεί μέχρι 5 ξεκλειδωμα τα το χρόνο να κανει
Τελευταία επεξεργασία από: gtferrari, 07/05/2012 - 00:08
Δημοσίευση 07/05/2012 - 00:21
Δημοσίευση 07/05/2012 - 15:22
Τελευταία επεξεργασία από: grigoris, 07/05/2012 - 15:27
Δημοσίευση 07/05/2012 - 17:17
και εμενα ακριβως τα ιδια μου εστειλαν και δεν ξερω τι να κανω!μπερδεμα...Ρε παιδιά εμένα πρώτα μου στείλαμε αύτο :
Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.
We are unable to complete your request at this time due to the following reason:
- No valid current or former mobile/account number associated with request.
Please click the following link for AT&T's General Eligibility Requirements for Unlocking iPhone.
Και μετα απο δυο μέρες αυτό :
Dear Customer:
Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved.
Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above.
Sincerely,
AT&T
ΩΡΑΙΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΊΝΑΙ UNLOCK H OXI ?
Δημοσίευση 07/05/2012 - 17:26
Δημοσίευση 07/05/2012 - 17:36
Dear Customer:
Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved.
Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above.
Sincerely,
AT&T
Δημοσίευση 07/05/2012 - 17:43
0 μέλη, 14 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες