Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 4 ψήφοι

Η AT&T ξεκλειδώνει iPhone...


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
425 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#286   Patatui

Patatui

    Advanced Member

  • 268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 07/05/2012 - 17:50

Όχι τους είπα ότι το πείρα από το Ebay, αλλα η αλήθεια είναι ότι μου το έφερε ένας φίλος από Αμερική, και αυτός με τη σειρά του το αγόρασε από κάποιον Ασιάτη, οπου ο Ασιάτης το αγόρασε από κάποιον άλλο και πάει λέγοντας. Αν έλεγα αυτό δεν θα επερνα Unlock ούτε στα πιο καλα μου όνειρα. Ebay και τέλος.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#287   Coeuss

Coeuss

    iPH newbie

  • 4 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/05/2012 - 18:46

Εγώ έλαβα αυτό το email πριν 2-3 μέρες


Περίμενα μέχρι σήμερα μπας και μου έρθει κανένα πιο ξεκάθαρο email,(το ξεκλειδώσαμε ή όχι) αλλα τίποτα. Τους κάλεσα ξανά πριν λίγο και η κοπέλα μου είπε να δοκιμάσω μια κάρτα εξωτερικού και αν δεν πάρω σήμα να του ξανακαλέσω. Έκανα Deactivate το iPhone, έσβησα το SAM και δοκίμασα την Ο2 μου, σύνδεσα με το Itunes και σε δευτερόλεπτα.....εχω σήμα. Το ίδιο ισχύει και με Vodafone και με την κυπριακή που κάρτα( CYTA). Όλα μια χαρα νομίζω.

Εκανες restore oταν το συνδεσες με το
Itunes??

#288   Patatui

Patatui

    Advanced Member

  • 268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 07/05/2012 - 18:51

Όχι μονο Deactivate όπως έλεγε ο MuscleNerd

#289   nikostsitsos

nikostsitsos

    iPH Enthousiast

  • 361 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:nikostsitsoulis

Δημοσίευση 07/05/2012 - 19:26

παρόλα αυτά θα ήθελα να στείλω mail γιατί τα γραπτά μένουνε...))
οπότε αν κάποιος έχει το κατάλληλο mail ας το γράψει παρακαλώ πολύ...=)


κάποιος που να ξέρει το email παρακαλώ?

#290   Patatui

Patatui

    Advanced Member

  • 268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 07/05/2012 - 19:35

Γιατί δεν τους καλείς μέσο Skype και τέλος. Θα έχεις άμεση ανταπόκριση

#291   nikostsitsos

nikostsitsos

    iPH Enthousiast

  • 361 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:nikostsitsoulis

Δημοσίευση 07/05/2012 - 19:55

Γιατί δεν τους καλείς μέσο Skype και τέλος. Θα έχεις άμεση ανταπόκριση


αν διαβάσεις τα σχόλια μου στην προηγούμενη σελίδα.
με δουλεύουνε, μου λένε ότι δεν είναι τη ΑΤ&Τ.... θέλω να τους στείλω email γιατί τα γραπτά μένουν και είναι ποιο επίσημα...
άλλωστε θέλω να τους στείλω και την απόδειξη για να μην μπορούν να μου πουν ότι δεν είναι της ΑΤ&Τ!

#292   Patatui

Patatui

    Advanced Member

  • 268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 07/05/2012 - 20:04

ΟΚ, όπως νομίζεις! Σου εύχομαι να τα βγάλεις πέρα μαζι τους γιατί είναι κάπως μπέρδεμα άμα δεν έχεις ΑΤΤ account και είσαι εξωτερικό

#293   eustratios4

eustratios4

    iPH newbie

  • 26 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4

Δημοσίευση 07/05/2012 - 20:14

Εγώ έλαβα αυτό το email πριν 2-3 μέρες


Περίμενα μέχρι σήμερα μπας και μου έρθει κανένα πιο ξεκάθαρο email,(το ξεκλειδώσαμε ή όχι) αλλα τίποτα. Τους κάλεσα ξανά πριν λίγο και η κοπέλα μου είπε να δοκιμάσω μια κάρτα εξωτερικού και αν δεν πάρω σήμα να του ξανακαλέσω. Έκανα Deactivate το iPhone, έσβησα το SAM και δοκίμασα την Ο2 μου, σύνδεσα με το Itunes και σε δευτερόλεπτα.....εχω σήμα. Το ίδιο ισχύει και με Vodafone και με την κυπριακή που κάρτα( CYTA). Όλα μια χαρα νομίζω.

Φιλε το είχες ξεκλειδώσει πιο πριν με το SAM το κινητό του? σε ποια bb εισαι? εγω στην 04.11.08 και έκδοση 5.0.1. δε μπόρεσα να βάλω το SAM όταν λειτουργούσε και όταν έστειλα στην ΑΤ&Τ μου έστειλαν την ίδια απάντηση.. δε μπορούνε να κάνουνε τπτ δλδ. Λες να κάνω αυτά που έκανες? Να σβήσω τελείως το SAM ktl?

#294   nikostsitsos

nikostsitsos

    iPH Enthousiast

  • 361 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:nikostsitsoulis

Δημοσίευση 07/05/2012 - 20:30

ΟΚ, όπως νομίζεις! Σου εύχομαι να τα βγάλεις πέρα μαζι τους γιατί είναι κάπως μπέρδεμα άμα δεν έχεις ΑΤΤ account και είσαι εξωτερικό


κοίταξε, είναι ΑΤ&Τ χωρίς συμβόλαιο!
το βασικό είναι να βρω το email...!!!!!!!!!!

#295   Patatui

Patatui

    Advanced Member

  • 268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 07/05/2012 - 20:32

To είχα ξεκλειδώσει με SAM αλλα μονο την Voda UK κάρτα. Πως γίνετε να μην είναι ξεκλείδωτο και να δουλεύει η Voda, O2 και CYTA χωρίς SAM? Restore δεν έκανα γιατί δεν θέλω να μπω σε διαδικασίες μέρες εξεταστικής που είναι. Τι να σου πω φιλε δοκίμασε, εγώ απλα έγραψα την εμπειρία μου. είμαι στην bb 4.10.01 και 5.0.1. Το SAM το έβγαλα μετά από το check των τρων SIM

#296   kavou

kavou

    iPH User

  • 115 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 07/05/2012 - 20:39

Παιδια εμενα μου στειλανε αυτο εδω το μαιλ....τι σημαινει...??


Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone
IMEI# 2227.

AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: the person
requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T
customer who can provide the phone number or account number for the
account; the iPhone was designed for use on AT&Tʼs network; all contract
obligations, including any term commitment, associated with the device
to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been
reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good
standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active
for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible
for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other
unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed
member of the military who is a current AT&T customer in good standing
and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person
who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no
commitment' price and can provide proof of purchase.

Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.



Sincerely,

Thomas Ekren
AT&T
Online Customer Care Professional

#297   Patatui

Patatui

    Advanced Member

  • 268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 07/05/2012 - 20:41

Ποτε είχες ανοίξει το Case?

#298   kavou

kavou

    iPH User

  • 115 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 07/05/2012 - 21:18

Ποτε είχες ανοίξει το Case?


Μια βδομαδα πριν...!!

#299   jonsan

jonsan

    iPH newbie

  • 45 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 07/05/2012 - 22:25

και εμενα το πρωτο μαιλ που ηρθε

Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone. Αναρτημένη εικόνα We are unable to complete your request at this time due to the following reason: - No valid current or former mobile/account number associated with request.

και μετα απο δυο μερες

Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved.

Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above.


ειναι, η δεν ειναι ξεκλειδωτο τωρα, να κανω Deactivate? με τι? ειμαι με jb.

#300   Patatui

Patatui

    Advanced Member

  • 268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 07/05/2012 - 22:52

@Jonsan Απλα κάνε deactivate μεσο RedSn0w και δοκίμασε να βάλεις μια σιμ και σύνδεσε το στο iTunes να κάνει activate. Αν πάρεις σήμα τότε είσαι Unlocked.

@Kavou Νομίζω ότι δεν μπορείς γιατί πρόσφατα αλλαξαν τους κανονισμούς, διάβασε τα προηγούμενα ποστ και θα καταλάβεις τι εννοώ

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 10

0 μέλη, 10 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες