Η AT&T ξεκλειδώνει iPhone...
#286
Δημοσίευση 07/05/2012 - 17:50
Ad
#287
Δημοσίευση 07/05/2012 - 18:46
Εκανες restore oταν το συνδεσες με τοΕγώ έλαβα αυτό το email πριν 2-3 μέρες
Περίμενα μέχρι σήμερα μπας και μου έρθει κανένα πιο ξεκάθαρο email,(το ξεκλειδώσαμε ή όχι) αλλα τίποτα. Τους κάλεσα ξανά πριν λίγο και η κοπέλα μου είπε να δοκιμάσω μια κάρτα εξωτερικού και αν δεν πάρω σήμα να του ξανακαλέσω. Έκανα Deactivate το iPhone, έσβησα το SAM και δοκίμασα την Ο2 μου, σύνδεσα με το Itunes και σε δευτερόλεπτα.....εχω σήμα. Το ίδιο ισχύει και με Vodafone και με την κυπριακή που κάρτα( CYTA). Όλα μια χαρα νομίζω.
Itunes??
#288
Δημοσίευση 07/05/2012 - 18:51
#289
Δημοσίευση 07/05/2012 - 19:26
παρόλα αυτά θα ήθελα να στείλω mail γιατί τα γραπτά μένουνε...))
οπότε αν κάποιος έχει το κατάλληλο mail ας το γράψει παρακαλώ πολύ...=)
κάποιος που να ξέρει το email παρακαλώ?
#290
Δημοσίευση 07/05/2012 - 19:35
#291
Δημοσίευση 07/05/2012 - 19:55
Γιατί δεν τους καλείς μέσο Skype και τέλος. Θα έχεις άμεση ανταπόκριση
αν διαβάσεις τα σχόλια μου στην προηγούμενη σελίδα.
με δουλεύουνε, μου λένε ότι δεν είναι τη ΑΤ&Τ.... θέλω να τους στείλω email γιατί τα γραπτά μένουν και είναι ποιο επίσημα...
άλλωστε θέλω να τους στείλω και την απόδειξη για να μην μπορούν να μου πουν ότι δεν είναι της ΑΤ&Τ!
#292
Δημοσίευση 07/05/2012 - 20:04
#293
Δημοσίευση 07/05/2012 - 20:14
Φιλε το είχες ξεκλειδώσει πιο πριν με το SAM το κινητό του? σε ποια bb εισαι? εγω στην 04.11.08 και έκδοση 5.0.1. δε μπόρεσα να βάλω το SAM όταν λειτουργούσε και όταν έστειλα στην ΑΤ&Τ μου έστειλαν την ίδια απάντηση.. δε μπορούνε να κάνουνε τπτ δλδ. Λες να κάνω αυτά που έκανες? Να σβήσω τελείως το SAM ktl?Εγώ έλαβα αυτό το email πριν 2-3 μέρες
Περίμενα μέχρι σήμερα μπας και μου έρθει κανένα πιο ξεκάθαρο email,(το ξεκλειδώσαμε ή όχι) αλλα τίποτα. Τους κάλεσα ξανά πριν λίγο και η κοπέλα μου είπε να δοκιμάσω μια κάρτα εξωτερικού και αν δεν πάρω σήμα να του ξανακαλέσω. Έκανα Deactivate το iPhone, έσβησα το SAM και δοκίμασα την Ο2 μου, σύνδεσα με το Itunes και σε δευτερόλεπτα.....εχω σήμα. Το ίδιο ισχύει και με Vodafone και με την κυπριακή που κάρτα( CYTA). Όλα μια χαρα νομίζω.
#294
Δημοσίευση 07/05/2012 - 20:30
ΟΚ, όπως νομίζεις! Σου εύχομαι να τα βγάλεις πέρα μαζι τους γιατί είναι κάπως μπέρδεμα άμα δεν έχεις ΑΤΤ account και είσαι εξωτερικό
κοίταξε, είναι ΑΤ&Τ χωρίς συμβόλαιο!
το βασικό είναι να βρω το email...!!!!!!!!!!
#295
Δημοσίευση 07/05/2012 - 20:32
#296
Δημοσίευση 07/05/2012 - 20:39
Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone
IMEI# 2227.
AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: the person
requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T
customer who can provide the phone number or account number for the
account; the iPhone was designed for use on AT&Tʼs network; all contract
obligations, including any term commitment, associated with the device
to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been
reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good
standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active
for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible
for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other
unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed
member of the military who is a current AT&T customer in good standing
and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person
who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no
commitment' price and can provide proof of purchase.
Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.
Sincerely,
Thomas Ekren
AT&T
Online Customer Care Professional
#297
Δημοσίευση 07/05/2012 - 20:41
#298
Δημοσίευση 07/05/2012 - 21:18
Ποτε είχες ανοίξει το Case?
Μια βδομαδα πριν...!!
#299
Δημοσίευση 07/05/2012 - 22:25
και μετα απο δυο μερεςThank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone. We are unable to complete your request at this time due to the following reason: - No valid current or former mobile/account number associated with request.
Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved.
Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above.
ειναι, η δεν ειναι ξεκλειδωτο τωρα, να κανω Deactivate? με τι? ειμαι με jb.
#300
Δημοσίευση 07/05/2012 - 22:52
@Kavou Νομίζω ότι δεν μπορείς γιατί πρόσφατα αλλαξαν τους κανονισμούς, διάβασε τα προηγούμενα ποστ και θα καταλάβεις τι εννοώ
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 10
0 μέλη, 10 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες