Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία

CallerID app για iPhone/iPod Touch από την ATWORKS


  • Please log in to reply
51 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   attheodo

attheodo

    iPH newbie

  • 26 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 21/10/2009 - 15:41

Κι εμείς που το αγοράσαμε στην παλιά τιμή την πατήσαμε?


Στείλε μου ένα mail (at@atworks.gr) με ένα screenshot δικό σου απο την εφαρμογή και θα σου στείλω free promo code για ΟΛΕΣ τις μελλοντικές εφαρμογές της ATWORKS. Όποιος αγόρασε την εφαρμογή με την παλιά τιμή, μπορεί να κάνει το ίδιο.

ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΟΛΟΥΣ :P

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   ktzaf

ktzaf

    iPH Honored Elite member

  • 1,283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 21/10/2009 - 15:48

Στείλε μου ένα mail (at@atworks.gr) με ένα screenshot δικό σου απο την εφαρμογή και θα σου στείλω free promo code για ΟΛΕΣ τις μελλοντικές εφαρμογές της ATWORKS. Όποιος αγόρασε την εφαρμογή με την παλιά τιμή, μπορεί να κάνει το ίδιο.

ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΟΛΟΥΣ :P

Σεβασμός στον καταναλωτή λοιπόν και την καταναλωτική συνείδηση. ;)

#33   fou

fou

    iPH newbie

  • 50 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:Fou

Δημοσίευση 21/10/2009 - 16:28

Οφειλω να πω οτι εχω μεινει αφωνος απο την αντιδραση σας και τις απαντησεις σας. Μπραβο!
Βεβαια την εφαρμογη δεν θα την αγορασω, παρα μονο οταν θα γινει η τιμη της 0.79 (για λογους δεοντολογιας), αλλα μαλλον το εορτολογιο θα ειναι η επομενη αγορα μου.

#34   Smaug

Smaug

    iPH Contributor

  • 1,771 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • GameCenter:smaug.gr

Δημοσίευση 21/10/2009 - 17:12

Με την ίδια λογική του "μπορώ να κάνω την ίδια δουλειά και με κάτι άλλο" θα μπορούσατε κάθε μέρα να ανοίγετε στο Safari το eortologio.gr για να δείτε τις εορτές, το facebook.com για να ελένξετε τα notifications σας ή οτιδήποτε, το maps.google.com για να δείτε χάρτες, το twitter.com για να κάνετε post τα tweets σας, το cine.gr για να δείτε το πρόγραμμα των κινηματογράφων (που η αντίστοιχη εφαρμογή υπάρχει... βέβαια κοστίζει 5 ευρώ) και το Τηλέραμα για να δείτε το πρόγραμμα της τηλεόρασης. Παρ'ολα αυτά, there's an app for that. Δεν προσπαθούμε να ξαναεφεύρουμε τον τροχό.. δημιουργούμε εφαρμογές για να σας παρέχουμε ψηφιακές διευκολύνσεις με τον πιο απλό τρόπο που αυτό είναι δυνατό. Και εμείς και θέλω να πιστεύω και οι άλλοι Έλληνες developers.


H ειδοποιός διαφορά είναι ότι το tweeter και το facebook όπως και το maps μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατα κόρον απο το χρήστη. Αν κάποιος είναι φανατικός του facebook μπορεί να βαριέται να κάνει αυτή την δουλειά (είναι και free η αpp) το maps επίσης ή το twitter. Το θέμα είναι πόσο συχνά κάποιος χρειάζεται να ψάξει για έναν άγνωστο αριθμό που εμφανίζεται στο τηλέφωνο του; Προσωπικά σπάνια/καθόλου.

ΥΓ. Τα συγχαρητήρια μου για την κίνηση ως προς τον dmc15.

#35   attheodo

attheodo

    iPH newbie

  • 26 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 21/10/2009 - 18:55

H ειδοποιός διαφορά είναι ότι το tweeter και το facebook όπως και το maps μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατα κόρον απο το χρήστη. Αν κάποιος είναι φανατικός του facebook μπορεί να βαριέται να κάνει αυτή την δουλειά (είναι και free η αpp) το maps επίσης ή το twitter. Το θέμα είναι πόσο συχνά κάποιος χρειάζεται να ψάξει για έναν άγνωστο αριθμό που εμφανίζεται στο τηλέφωνο του; Προσωπικά σπάνια/καθόλου.

ΥΓ. Τα συγχαρητήρια μου για την κίνηση ως προς τον dmc15.


Αγαπητέ Smaug,
πράγματι, τα πράγματα είναι έτσι όπως τα λες. Αυτό ωστόσο δεν αποτελεί έκγριτο λόγο, τουλάχιστον για εμάς, για να μην υλοποιήσουμε ένα τέτοιο application.Εσύ προσωπικά θα το χρησιμοποιούσες σπάνια/καθόλου. Κάποιος άλλος επαγγελματίας από την άλλη, ο οποίος βασίζει πολλές από τις εργασιακές τους δραστηριότητες στην τηλεφωνική επικοινωνία (π.χ μια κατ'οίκον κομμώτρια που δέχεται συνεχώς κλήσεις για ραντεβού) ίσως να του έλυνε τα χέρια μια εφαρμογή που μπορεί γρήγορα να κάνει αυτή την ανιστοίχιση.

Παιδιά προς θεού. Δεν θέλουμε να σας επιβάλουμε να αγοράσετε την εφαρμογή ούτε να σας πείσουμε ντε και καλά οτι σας είναι απαραίτητη. Όπως με όλα τα εμπορικά προϊόντα, είναι στη κρίση του ενδιαφερόμενου αν θα προβεί στην αγορά της ή όχι.

Υ.Γ 1: Η κίνηση μας προς τον dmc15 ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ μας και όχι φιλανθρωπία. Το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους.
Υ.Γ 2: Η κομμώτρια ήταν ένα παράδειγμα. Μη πείτε οτι φτιάχνουμε apps για κομμώτριες... όχι ότι έχουν τίποτα οι κομμώτριες φυσικά! :P

#36   rally170hp

rally170hp

    iPH Addict

  • 1,175 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:Rally170hp

Δημοσίευση 21/10/2009 - 22:12

Οποιος θελει την αγοραζει οποιος δεν θελει δεν την αγοραζει.
Σιγα μην δοσω 3 ευρο για αυτο.Οχι οτι ειναι πολλα λευτα, σιγα 1πακετο τσιγαρα ειναι αλλα βολευομαι κ με αλλες.

#37   Zephyros

Zephyros

    iPH newbie

  • 29 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/10/2009 - 01:32

Πάντως,ασχέτως αν δεν με ενδιαφέρει η εφαρμογή,ένα μπράβο και από εμένα στους Developers που κάθησαν και διάβασαν τα σχόλια των χρηστών.Θα πεί κάποιος,δουλειά τους είναι,αλλά δεν είναι έτσι,γιατί υπάρχουν και εταιρίες με προγράμματα όχι των 2 ευρώ,των χιλιάδων ευρώ και η αντίδραση στα feedback των χρηστών,είναι μηδενική.Και μην ξεχνάμε ότι μόνο και μόνο το SDK της Apple κάνει τόσα ευρώ,που πρέπει να πουλήσουν 100 εφαρμογές για να "break-even"...άρα δεν μπορείς να πείς ότι χ3ζ0νται και στο χρήμα από τα apps! :lol:

ΥΓ.Έτσι επειδή τους πήραμε και από τα μούτρα,να μην μας λένε και αφιλόξενους,να κάνουμε και κανα σχόλιο καλό! :lol:

#38   iWizard

iWizard

    iPH Member

  • 228 μηνύματα
  • Twitter:@limneos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G

Δημοσίευση 22/10/2009 - 03:56

Λοιπόν, οφείλω να ομολογήσω ότι με προλάβατε...Έφτιαχνα ακριβώς την ίδια εφαρμογή για το iPhone.
Αρχικά να σας πω ότι δεν γράφω τα παρακάτω ως κακή κριτική, αλλά με εξέπληξε το γεγονός ότι κάποιος άλλος έκανε ακριβώς την ίδια δουλειά.
Δουλεύω σε PHP, mysql,Ajax, cocoaTouch , C++ κλπ.
Παρόλα αυτά, συνάντησα μερικά προβλήματα που ήθελα να λύσω πριν την εκδόσω, και έτσι θα γίνει.

Στόχος 1: Η αναζήτηση ΔΕΝ πρέπει να γίνεται με cURL μέσω του whitepages, γιατί για αυτόν ακριβώς το λόγο έχει βάλει ο ΟΤΕ χρονοκαθυστέρηση στο αποτέλεσμα αναζήτησης, για να μην γίνεται εκτεταμένη χρήση. (Αν μπείτε στο whitepages.gr , τόσα ακριβώς δευτερόλεπτα κάνει μια αναζήτηση να ολοκληρωθεί, και αυτό γίνεται επίτηδες γιατί ο ΟΤΕ δεν θέλει μεγάλο server load και αυτοματοποιημένες εφαρμογές τέτοιου τύπου να "τραβάνε" τα αποτελέσματα.Διαφορετικά, οι αναζητήσεις κρατάνε μερικά milliseconds, όπως ήταν και παλιά το site του whitepages και τόσο τέλος πάντων διαρκεί μια αναζήτηση σε μια τέτοια βάση,έστω εκατομμυρίων τηλεφώνων.)
Συνεπώς: Τα 25 δευτερόλεπτα που μας περιορίζει ο ΟΤΕ, είναι γελοία. Θα πρέπει να γίνει σοβαρή δουλειά και να παρέχετε εσείς τη βάση δεδομένων.Offline. Δεν ξέρω πως ακριβώς...Προσλάβετε υπαλλήλους και βάλτε τους να καταχωρήσουν σε μια βάση όλο τον τηλεφωνικό κατάλογο! (εμείς είμαστε στο 40%!)

Στόχος 2: Για τον παραπάνω επίσης λόγο, δεν θα πρέπει να είναι απαραίτητη η πρόσβαση στο internet!!! Αλλιώς, γιατί να πληρώσεις για την εφαρμογή και να μην μπεις στο whitepages ή σε ένα πιο απλό iphone-webkit-style site που μπορώ να σας φτιάξω δωρεάν σε 10 λεπτά.Και θα το κάνω, θα σας το έχω έτοιμο σήμερα κι όλας.
Συνεπώς: Και πάλι θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να υπάρχει η βάση δεδομένων offline, καθώς και να ενημερωθεί με τις υπόλοιπες εταιρίες σταθερής τηλεφωνίας (επαγγελματική συνεργασία με τους παρόχους? πληρωμή για αγορά καταλόγων/cd?)

Στόχος 3: Το σημαντικότερο!!! Εφόσον η βάση δεδομένων είναι διαθέσιμη offline, θα πρέπει να έχει την δυνατότητα η εφαρμογή να σου δείχνει το όνομα του καλούντος ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ!!! όχι μόνο με μεταγενέστερη αναζήτηση του ποιός μας κάλεσε.(Εδώ θα έχουμε θέμα με την apple και τους περιορισμούς της...)

Ασε που αν αλλάξει έστω και μια γραμμή στην html του ο ΟΤΕ, δεν θα σας δουλεύει το substr/strpos!

Πάνω σε αυτά δουλεύω αυτή την στιγμή και είμαι στο 80%...Αν και ανταγωνιστής λοιπόν, σας δίνω συγχαρητήρια για την δουλειά σας, αλλά σας προκαλώ να με προλάβετε στα παραπάνω που ανέφερα! :-)

Φιλικά και μόνο τα σχόλια αν και λίγο τσουχτερά,και ίσως και με λίγο χιούμορ!

Τελευταία επεξεργασία από: iWizard, 22/10/2009 - 04:04.


#39   Dimitris1986

Dimitris1986

    iPH Member

  • 319 μηνύματα
  • Twitter:@@mitsakos1986
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:mitsakospan

Δημοσίευση 22/10/2009 - 10:34

λοιπον ενα μπραβο στα παιδια και για την εφαρμογη τους αλλα κυριως για την συμπεριφορα τους.απο την σταση τους και μονο εμενα με εχουν κερδισει σαν πελατη.εχω ηδη το εορτολογιο το οποιο σημειωτεον με εχει βοηθησει παρα πολλες φορες αλλα απο δω και περα θα τους στηριζω σε οποια εφαρμογη και αν βγαζουν γιατι τα παιδια ειναι επαγγελματιες και δειχνουν οτι το παλευουν και το εχουν.συγχαρητηρια παιδια.

#40   attheodo

attheodo

    iPH newbie

  • 26 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 22/10/2009 - 12:14

Αγαπητέ iWizard,
κατ'αρχάς συγχαρητήρια για την σύλληψη της ίδιας ιδέας και μπράβο σου για την ενασχόληση σου με ένα τέτοιο κατανεμημένο project.

Στόχος 1: Η αναζήτηση ΔΕΝ πρέπει να γίνεται με cURL μέσω του whitepages, γιατί για αυτόν ακριβώς το λόγο έχει βάλει ο ΟΤΕ χρονοκαθυστέρηση στο αποτέλεσμα αναζήτησης, για να μην γίνεται εκτεταμένη χρήση. (Αν μπείτε στο whitepages.gr , τόσα ακριβώς δευτερόλεπτα κάνει μια αναζήτηση να ολοκληρωθεί, και αυτό γίνεται επίτηδες γιατί ο ΟΤΕ δεν θέλει μεγάλο server load και αυτοματοποιημένες εφαρμογές τέτοιου τύπου να "τραβάνε" τα αποτελέσματα.Διαφορετικά, οι αναζητήσεις κρατάνε μερικά milliseconds, όπως ήταν και παλιά το site του whitepages και τόσο τέλος πάντων διαρκεί μια αναζήτηση σε μια τέτοια βάση,έστω εκατομμυρίων τηλεφώνων.)
Συνεπώς: Τα 25 δευτερόλεπτα που μας περιορίζει ο ΟΤΕ, είναι γελοία. Θα πρέπει να γίνει σοβαρή δουλειά και να παρέχετε εσείς τη βάση δεδομένων.Offline. Δεν ξέρω πως ακριβώς...Προσλάβετε υπαλλήλους και βάλτε τους να καταχωρήσουν σε μια βάση όλο τον τηλεφωνικό κατάλογο! (εμείς είμαστε στο 40%!)

Πράγματι έχεις δίκιο σε όλα όσα λές. Μόνο που και εμείς δεν βγήκαμε χθές από το αυγό μας ;) ! Αντί λοιπόν να προσλάβουμε υπαλλήλους ή οτιδήποτε για να καταχωρήσουνε 4εκ. entries σκεφτήκαμε οτι στην αρχή αυτό το πράγμα μπορείτε να το κάνετε εσείς (οι users)... έτσι έχουμε ήδη σε 24 ώρες 1.450 καταχωρήσεις cached. Τι λές σας προλαβαίνουμε? :P


Στόχος 2: Για τον παραπάνω επίσης λόγο, δεν θα πρέπει να είναι απαραίτητη η πρόσβαση στο internet!!! Αλλιώς, γιατί να πληρώσεις για την εφαρμογή και να μην μπεις στο whitepages ή σε ένα πιο απλό iphone-webkit-style site που μπορώ να σας φτιάξω δωρεάν σε 10 λεπτά.Και θα το κάνω, θα σας το έχω έτοιμο σήμερα κι όλας.
Συνεπώς: Και πάλι θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να υπάρχει η βάση δεδομένων offline, καθώς και να ενημερωθεί με τις υπόλοιπες εταιρίες σταθερής τηλεφωνίας (επαγγελματική συνεργασία με τους παρόχους? πληρωμή για αγορά καταλόγων/cd?)

Όπως καταλαβαίνεις από την παραπάνω μας επεξήγηση μόλις η βάση δεδομένων αποκτήσει ένα σεβαστό νούμερο καταχωρήσεων θα αρχίσει σιγά σιγά να διατίθεται και σε offline mode σε μετέπειτα εκδόσεις. Είναι ήδη έτοιμο και ένα optimized data structure το οποίο κάνει hashing ώστε η βάση δεδομένων να διατηρείτε σε υπερβολικά χαμηλά επίπεδο μεγέθους γιατί το iPhone δεν είναι Time Capsule :P

Στόχος 3: Το σημαντικότερο!!! Εφόσον η βάση δεδομένων είναι διαθέσιμη offline, θα πρέπει να έχει την δυνατότητα η εφαρμογή να σου δείχνει το όνομα του καλούντος ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ!!! όχι μόνο με μεταγενέστερη αναζήτηση του ποιός μας κάλεσε.(Εδώ θα έχουμε θέμα με την apple και τους περιορισμούς της...)


Αυτό ΔΕΝ γίνεται σε non-jailbroken devices και ΔΕΝ πρόκειται να γίνει ποτέ.

Ασε που αν αλλάξει έστω και μια γραμμή στην html του ο ΟΤΕ, δεν θα σας δουλεύει το substr/strpos!

Δεν δουλεύουμε με substr/strpos... δεν είμαστε script kiddies! Έχουμε γράψει self-adjustable HTML DOM Parser με δενδρικά data structures.

Πάνω σε αυτά δουλεύω αυτή την στιγμή και είμαι στο 80%...Αν και ανταγωνιστής λοιπόν, σας δίνω συγχαρητήρια για την δουλειά σας, αλλά σας προκαλώ να με προλάβετε στα παραπάνω που ανέφερα! :-)

Σου ευχόμαστε με όλη μας την καρδία καλή σου επιτυχία! Αναμένουμε να δούμε τη δουλειά σου και για ότι χρειαστείς μπορείς ελεύθερα να επικοινωνήσεις μαζί μας για οτιδήποτε βοήθεια χρειαστείς. Όσο για το αν σε προλαβαίνουμε... μετά από όλα όσα σου περιέγραψα, εσύ τι λές? :P

Φιλικά και μόνο τα σχόλια αν και λίγο τσουχτερά,και ίσως και με λίγο χιούμορ!

Το χιούμορ και τα τσουχτερά σχόλια είναι το αλατοπίπερο τη ζωής. Πάντα τα εκτιμάμε και πάντα διασκεδάζουμε με αυτά!

Με εκτίμηση,
Θάνος

#41   iWizard

iWizard

    iPH Member

  • 228 μηνύματα
  • Twitter:@limneos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G

Δημοσίευση 22/10/2009 - 15:10

Αγαπητέ Θάνο,

χαίρομαι που υπάρχει τέτοιου είδους επικοινωνία από μέρους σας και οι απαντήσεις σου είναι ορθές και σαφέστατες.

Παραθέτω στο forum μια πρόχειρη, δωρεάν έκδοση της εφαρμογής , γιατί κάποιοι ανέφεραν κάποια sites όπως το greekphones.info που κάνουν το ίδιο αλλά δεν βολεύει το interface για το iPhone.
Καμία σχέση με την εφαρμογή σας , απλά είναι μιά άλλη δωρεάν έκδοση.

Για να δείτε το δωρεάν GreekPhonez, ανοίξτε από τον Safari το http://phone.kcs.gr και όταν ανοίξει, πατήστε το '+' για να προσθέσετε εικονίδιο στην αρχική οθόνη σας.

Μια φιλική προσφορά για τους χρήστες του iPhoneHellas.gr

Φιλικά,

Ηλίας

Και κανα-δυο screenshots:

Attached File  IMG_0094.PNG   53.18KB   41 downloads Attached File  IMG_0093.PNG   85.3KB   36 downloads

#42   DJACID

DJACID

    iPH Enthousiast

  • 419 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 22/10/2009 - 15:15

Μονο και μονο για την αμεση αντιδραση σας στο θεμα της τιμης και για τις απαντησεις σας προς ολους εμας,εγω μολις αγορασα την εφαρμογη. ;)

#43   Tillter

Tillter

    iPH Contributor

  • 1,271 μηνύματα
  • Twitter:@Till773
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 2
  • GameCenter:Kajuku

Δημοσίευση 22/10/2009 - 23:06

Λοιπόν, καλά χρυσά και άγια όλα αυτά που γράφουν οι developers της εφαρμογής, και πράγματι ένα frond end αυτής της μορφής είναι πιο λειτουργικό απο ένα Web App, αλλά υπάρχει ένα μεγάλο ΑΛΛΑ: Η ιδιοποιός διαφορά ανάμεσα σε ένα free web app και σε μια paid app, είναι το ότι απο την paid app περιμένεις να είναι ολοκλήρωμένη. Η συγκεκριμένη εφαρμογή, όπως άλλωστε δηλώνουν και οι ίδιοι οι developers, τραβάει δεδομένα μόνο απο τον OTE, συνεπώς μόνο απο τους συνδρομητές του στην σταθερή τηλεφωνία. Ακόμα κι αν οι συνδρομητές των ενναλακτικών είναι οι μισοί των μισών, δεν παύουν να είναι ένα διόλου ευκαταφρόνητο κομμάτι συνδρομητών και αντίστοιχων τηλεφωνικών αριθμών. Το σημαντικό όμως είναι οι συνδρομητές της κινητής τηλεφωνίας, που είναι υπερδιπλάσιοι αυτών της σταθερής του ΟΤΕ. Και απο προσωπική πείρα σας λέω ότι 9 φορές στις 10 που χτυπάει το κινητό μου και ο αριθμός είναι άγνωστος, πρόκειται για αριθμό κινητού τηλεφώνου, και ως επι το πλείστον είναι λάθος κλήση. Συνήθως λαμβάνω κλήση απο άγνωστο σταθερό αριθμό στο σταθερό μου στο σπίτι. Αν συμψηφίσουμε και το γεγονός ότι ακόμα κι αν κάτσει και μας πάρουν τηλεφώνο στην συσκευή μας απο άγνωστο αριθμό του σταθερού του ΟΤΕ θα πρέπει μετά την κληση να θυμόμαστε τον αριθμό και να ανοίξουμε την εφαρμογή για να βρούμε ποιός μας πήρε (μιας και δεν γίνεται να γίνει αυτό επιτόπου κατά την κλήση), τότε γίνεται κατανοητό ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα: Πρόκειται τελικά για ένα app - frond end το οποίο κάθε άλλο παρά ολοκληρωμένο είναι, όχι απο άποψη σχεδιασμού, αλλά απο άποψη περιεχομένου. Πρόκειται δηλαδή για μια εφαρμογή η χρηστικότητα της οποίας είναι αμφίβολη και περιορισμένη εκ των προτέρων, και προφανώς χωρίς δυνατότητα βελτίωσης...

Απο αυτή λοιπόν την άποψη, και με την λογική ότι ο χρήστης θα την χρησιμοποιείσει μια στις τόσες και εαν, τότε ένα free web app που προσφέρει την ίδια ακριβώς υπηρεσία δωρεάν αλλά με 3-4 περισσότερα κλικ, είναι σαφώς ελκυστικότερο. Θα μου πείτε τωρα οτι το front end app είναι πιο λειτουργικό και γρήγορο. Ναι, θα συμφωνήσω, αλλά αυτό μετράει εάν ανοίγεις την εφαρμογή 2 και 3 φορές τη μέρα κάθε μέρα, όχι στη χάση και στη φέξη. Και ναι, το Facebook και το Tweetie και το BuddyFeed είναι και αυτά frond end apps, αλλά αυτά λειτουργούν επι καθημερινής βάσης, και επιπλέον δε κόβουν τίποτα απο το περιεχόμενο των αντίστοιχων υπηρεσιών απο τις οποίες τραβάνε data: όπως βλέπεις το FriendFeed στην οθόνη του υπολογιστή σου, έτσι θα το δείς και στο BuddyFeed. Το να ξέρεις όμως ότι παίζουν τηλέφωνα Cosmote, Vodafone, Wind, ΟΤΕ, Vivodi, ON και δε συμαζεύεται, και απο όλα αυτά η εφαρμογή θα μπορεί να αναγνωρίζει μετά την κλήση μόνο αυτά του ΟΤΕ, ε τότε δε νομίζω πως θέλει πολλή παραπάνω σκέψη το πράμα.

Και η αλήθεια είναι πως μετά το Εορτολόγιο (το οποίο το πήρα, αν και κατά τη γνώμη μου και αυτό περιορισμένης χρηστικότητας είναι), περίμενα πως οι developers του θα αποφάσιζαν να ασχοληθούν με κάτι διαφορετικό και πιό ουσιαστικό/ χρηστικό, οπότε μάλλον απογοητεύτηκα όταν είδα πως και η νέα τους εφαρμογή ακολουθεί την δοκιμασμενη (παρόμοια με του Εορτολόγιου) μέθοδο του "φτιάχνουμε ένα εύχρηστο user interface και ουσιαστικά μια database με έτοιμα data τα οποία απλά τραβάμε απο κάπου που υπάρχουν έτοιμα" (με τη διαφορά πως η database του Εορτολόγιου είναι offline και fixed). Αν το καλοσκεφτείς, δεν υπάρχει και μεγάλη διαφορά στην δομή μιας εφαρμογής τύπου Εορτολόγιο ή CallerID με εφαρμογές όπως οι Θερμίδες και τα Greek Anecdota, με τη διαφορά φυσικά του πιο ψαγμένου interface, και του ενδεχομένως πιο πιασάρικου θέματος...

#44   zizou220

zizou220

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 06/11/2009 - 12:05

καλη προσπαθεια αλλα ρε παιδια αναζητηση κανετε στο Χρησο Οδηγο .. δεν πιστευω πως αξιζει τοσα λεφτα..θελει δουλεια και του λειπουν πολλα..

#45   jazzman

jazzman

    iPH Member

  • 273 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/11/2009 - 23:28

Ξαναλέω ότι πολλά άτομα δεν έχουν 3g και εφόσον η εφαρμογή θέλει να έχεις Internet είναι σχεδόν μη χρήσιμη αυτή η εφαρμογή ...Δηλαδή αυτοί που δεν έχουν internet τι θα πρέπει να ψάξουν κάποιο διαθέσιμο wi - fi spot για να μπορέσει να δουλέψει η εφαρμογή ...Δυστυχώς είναι πολλά τα άτομα που δεν έχουν 3g σύνδεση γιατί η χώρα μας έχει φροντίσει για αυτό , με τις τιμές .. Καλή η προσπάθεια σας αλλά δεν πιστεύω ότι θα έχει μεγάλη ανταπόκριση από την μεγαλύτερή πίτα των χρηστών του iphone ...;ίσως είναι χρήσιμη για επαγγελματίες και μόνο ...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4

0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες