Στο ένα εκ των τριών διαφημιστικών spot, εμφανίζει το iPhone στο "νησί των απροσάρμοστών παιχνιδιών" δείχνοντας αρχικά την απορία των μη-πετυχημένων/απροσάρμοστων παιχνιδιών για το πως βρέθηκε μια τόσο πετυχημένη συσκευή σαν το iPhone στο νησί, μέχρι που συνειδητοποιούν πως διατίθεται/υποστηρίζεται από την AT&T!
http://www.youtube.com/watch?v=4JgrBtn8XdU
Να σημειωθεί πως η AT&T έχει ήδη μυνήσει την Verizon για το προηγούμενο διαφημιστικό σποτ της με τίτλο "There's a map for that" αλλά η Verizon δεν φαίνεται να πτοείται. Το συγκεκριμένο σποτ που αν και έκανε λογοπαίγνιο με την γνωστή καμπάνια της AT&T για το iPhone "There's an app for that" δεν στόχευε το iPhone αλλά την AT&T για την ελλειπή κάλυψη του 3G δικτύου της στις ΗΠΑ, παρουσιάζοντας τους ακόλουθους χάρτες κάλυψης 3G:
Τα επόμενα δύο Χριστουγεννιάτικα spot το "Blue Christams" και "Elves" δεν περιέχουν το iPhone, είναι απλά συνέχεια της "επίθεσης" κατά της AT&T
http://www.youtube.com/watch?v=nRIqIWxhTIQ http://www.youtube.com/watch?v=Xw9oNBrmv0g
Η AT&T - που αναμένεται να αντιδράσει - είχε ανακοινώσει πως η Verizon παραπληροφορεί τον κόσμο με τις διαφημιστικές της τακτικές επειδή δεν πουλάει όσα smartphone πουλάει η AT&T. Η ανακοίνωση της AT&T ήταν η εξής:
In essence, we believe the ads mislead consumers into believing that AT&T doesn't offer ANY wireless service in the vast majority of the country. In fact, AT&T's wireless network blankets the US, reaching approximately 296M people. Additionally, our 3G service is available in over 9,600 cities and towns. Verizon's misleading advertising tactics appear to be a response to AT&T's strong leadership in smartphones. We have twice the number of smartphone customers... and we've beaten them two quarters in a row on net post-paid subscribers. We also had lower churn -- a sign that customers are quite happy with the service they receive.
Αξίζει να επισημάνω εδώ πως η Verizon είναι ο μεγαλύτερος πάροχος κινητής τηλεφωνίας και internet στις ΗΠΑ, είναι ανοιχτή στο να διαθέτει πληθώρα ανταγωνιστικών συσκευών, καθώς και ότι έχει δηλώσει επισήμως πως θέλει το iPhone στο δίκτυο της και περιμένει την κίνηση της Apple (κάτι που θα σημάνει και το τέλος της ο μονοπωλιακής διάθεσης του iPhone από την AT&T).
Τίποτα δεν έχει κριθεί αλλά είναι φανερό πως οι "γκρίζες" αυτές διαφημίσεις κατά της AT&T έχουν ως απώτερο στόχο την αποδυνάμωση του συγκεκριμένου παρόχου στα μάτια του καταναλωτικού κοινού κάνοντας έτσι το δίκτυο της Verizon πιο ελκυστικό για την Apple για το επόμενο smartphone της, το φημολογούμενο iPhone 4G.
[via engadget]