Μου είπαν ότι πρέπει να πάει να το δει τεχνικός, λέω "οκ, λογικό". Πήγε, το είδε τεχνικός και επιβεβαίωσε το πρόβλημα και ότι είναι εντός εγγύησης. "Ωραία" τους λέω, δώστε μου καινούργιο να φύγω. Τότε μου είπαν ότι δεν καλύπτεται από το DOA το iPhone. Φυσικά έγινα έξαλλος και άρχισα να ρωτάω ποια είναι η Vodafone που είναι υπεράνω νόμου
Με τούμπαραν με 2 πάγια δώρο και περίμενα να έρθει το "καινούργιο" (refurbished). Ήρθε μετά από 20 μέρες από την ημερομηνία που το είχα παραδώσει. Το ανοίγω και διαπιστώνω μετά λύπης ότι είχε και αυτό ελαττωματική οθόνη (αυτήν την φορά είχε το τότε γνωστό πρόβλημα της "κίτρινης λωρίδας"). Φυσικά δεν το παρέλαβα το τηλέφωνο, δεν υπέγραψα πουθενά και έφυγα.
Συγνώμη αν σας κούρασα μέχρι τώρα, αλλά τώρα αρχίζει το καλό (δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναπεί στο forum).
Επικοινώνησα τηλεφωνικά με Apple California, με παρέπεμψαν στην Apple της Ιρλανδία όπου ήταν το Πανευρωπαϊκό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Μίλησα τηλεφωνικά (στα αγγλικά) με κάποιον και του είπα τι είχε γίνει (σημειωτέον, μου ζήτησαν το σταθερό μου για να με πάρουν ΑΥΤΟΙ τηλέφωνο, να μην χρεώνομαι!!!).
Του είπα "με λίγα λόγια, εγώ έδωσα 500+ ευρώ μετρητά, πήρα ένα iPhone με ελαττωματική οθόνη, το επέστρεψα μέσα σε 24 ώρες και μετά από 20 μέρες μου επέστρεψαν πίσω ένα κινητό σε σακουλάκι, ενώ δικαιούμουν DOA".
Το άκουσε και "έφριξε" ο κύριος, μου λέει "τι εννοείς σακουλάκι" του λέω "διαφανές σακουλάκι, με μια συσκευή μέσα". Μου ζήτησε το mail μου και μου έστειλε ένα mail στο οποίο μου ζήτησε να του πω γραπτώς και αναλυτικά τα όσα είχαν γίνει. Το εν λόγω e-mail έγραφε κάτω πως απαγορευόταν να δημοσιοποιήσω την διεύθυνση από την οποία επικοινώνησαν μαζί μου (προφανώς για να μην γεμίσουν με e-mail παραπόνων από χρήστες).
Του έστειλα ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Έγγραφα αναφοράς βλάβης, πλήρες ιστορικό. Μου απάντησε πως δεν έχει ξαναακούσει ποτέ κάτι ανάλογο και πως ήταν ανεπίτρεπτο και πως θα ενημέρωνε τον προϊστάμενο και πως θα επικοινωνήσουν μαζί μου σύντομα.
Φυσικά δεν μου ξανααπάντησε ποτέ, γιατί προφανώς ο προϊστάμενος θα ήταν ενήμερος για το παρακράτος που έχουμε εδώ στο Ελλάντα.
Οπότε φίλε, ξέρουν πολύ καλά τι γίνεται, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Απλά κάνουν τα στραβά μάτια.
Όσο για μένα, έκανα προσβολή του συμβολαίου γιατί εντός 1 μήνα δεν μου είχαν δώσει το προϊόν που είχα αγοράσει και πήρα τα λεφτά μου πίσω.
Edit: Ιρλανδία ήταν το κεντρικό ευρωπαϊκό τμήμα , όχι Φιλανδία, είδα ξανά το Mail τώρα, λάθος μου
Τελευταία επεξεργασία από: gas4metal, 17/07/2012 - 11:20.