http://www.reuters.c...E86T0A920120730
Το "innovate" δίνει και παίρνει τα τελευταία χρονια!
Τελευταία επεξεργασία από: Manosnike, 30/07/2012 - 16:59
Δημοσίευση 30/07/2012 - 16:51
Τελευταία επεξεργασία από: Manosnike, 30/07/2012 - 16:59
Δημοσίευση 31/07/2012 - 00:26
Δημοσίευση 31/07/2012 - 10:52
Δημοσίευση 31/07/2012 - 11:41
Τελευταία επεξεργασία από: iManiac, 31/07/2012 - 11:42
Δημοσίευση 31/07/2012 - 12:13
Τελευταία επεξεργασία από: antR20, 31/07/2012 - 12:13
Δημοσίευση 31/07/2012 - 12:30
Δημοσίευση 01/08/2012 - 12:16
Τις προηγούμενες μέρες προωθήθηκε στον τύπο μια σειρά φωτογραφιών από αυτό που ήταν ένα πρώιμο σχέδιο για το iPhone ένα περίπου χρόνο πριν αυτό κυκλοφορήσει. Οι φωτογραφίες αυτές κατατέθηκαν ως στοιχεία στη δίκη που ξεκίνησε προχτές μεταξύ Apple και Samsung και υποτίθεται ότι θα αποδείκνυαν ότι η Apple είχε αντιγράψει τον σχεδιασμό του iPhone από τη Sony. Βέβαια, τα στοιχεία αυτά δεν έγιναν τελικά δεκτά από την δικαστή της υπόθεσης αλλά ήταν αρκετά για να προκαλέσουν το σύνηθες "trolling".
Ο «επαναστατικός» σχεδιασμός του iPhone προέκυψε από τα σχέδια ενός άλλου ανταγωνιστή - τη Sony. Τον Φεβρουάριο του 2006, πριν συλληφθεί ο σχεδιασμός του iPhone, ο Tony Fadell κυκλοφόρησε εσωτερικά ένα άρθρο στους Steve Jobs, Jonathan Ive και άλλους. Σε αυτό το άρθρο ένας σχεδιαστής της Sony συζητούσε τα σχέδια της εταιρείας για μια φορητή συσκευή που δεν θα είχε κουμπιά και άλλα περιττά διακοσμητικά στοιχεία, θα χώραγε στο χέρι, θα ήταν ορθογώνιο με μια οθόνη και θα είχε στρογγυλευμένες άκρες. Μετά την ενημέρωση για το άρθρο αυτό ο σχεδιαστής Shin Nishibori ανέλαβε να προετοιμάσει ένα σχέδιο "εμπνευσμένο από τη Sony" για το κινητό της Apple με τα σχετικά CAD σχέδια και τρισδιάστατα μοντέλα. Αυτά τα μοντέλα μάλιστα είχαν και το όνομα Sony χαραγμένο στο σχέδιο της συσκευής.
Η ιδέα είναι να αφήσουμε τα υπερβολικά διακοσμητικά στοιχεία. Κοίταξα το πρώτο Walkman [του 1979]. Μετά σκέφτηκα, "Πώς μπορώ να δώσω μορφή στη μουσική;" Η μουσική δεν έχει πάντα μορφή, εξελίσσεται. Άκουγα μουσική και κουνούσα τα χέρια μου στον αέρα. Σκέφτηκα ότι δεν θα έπρεπε να υπήρχε ένα τέλος στις γραμμές. Έτσι, ξεκίνησα να σχεδιάζω ένα στρογγυλεμένο σχήμα, και συνέχιζα να μετακινώ τη γραμμή. Η ομάδα μου μου έδειξε την ιδέα της: ήταν ένα ορθογώνιο με μια οθόνη και κουμπιά. Τα περισσότερα άλλα players έχουν οθόνη και κουμπιά. Το πρώτο μου mock-up δεν είχε κουμπιά. Δεν ήθελα κουμπιά.
Follow me on twitter
Δημοσίευση 01/08/2012 - 13:18
Δημοσίευση 01/08/2012 - 13:29
Δημοσίευση 01/08/2012 - 16:39
Αληθεια που ειστε ρε fandroids τωρα?
Δεν λετε τιποτα για τις π0υτ@νι3ς της τελειας εταιριας σας ε?
Μονο την apple ξερετε να κατηγορειτε και να κατακρινετε
Τουλαχιστον ρε καϊμενα η apple ειναι ενταξυ και δεν κανει πονηριες
Π-Ε-Ρ-Α-Σ-Τ-Ι-Κ-Α trollers
Δημοσίευση 01/08/2012 - 16:43
Δημοσίευση 01/08/2012 - 22:57
Δημοσίευση 01/08/2012 - 23:43
Δημοσίευση 02/08/2012 - 00:02
Δημοσίευση 02/08/2012 - 00:31
Τελευταία επεξεργασία από: eski, 02/08/2012 - 00:39
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες