Και ΦΥΣΙΚΑ πλέον άσε τα "εγώ θέλω μόνο το μηχάνημά μου καινούργιο". Πήγαν να σε εξαπατήσουν. Ή θα πας νομικά και θα πάρεις αποζημίωση ή θα συμβιβαστείτε μεταξύ σας. Να το τονίσεις αυτό στο κατάστημα και ΟΧΙ σε όποιον νάναι, στον διευθυντή ή σε κάποιον υπεύθυνο.
Να τους πεις το εξής:
"Μάλλον δεν έχετε κατανοήσει την σοβαρότητα των νομικών κυρώσεων των πράξεών σας. Επίσης μάλλον δεν εκφράζετε στο μέγιστο την επιθυμία σας να μου παρέχετε αποζημίωση ως πελάτη, τόσο για το προϊόν, όσο και για τον κόπο μου και για την εξαπάτησή μου. Θα σας δώσω μια ευκαιρία να ξανασκεφτείτε την θέση σας και να μου κάνετε μια πρόταση η οποία θα με πείσει να μην κινηθώ νομικά. Να σημειώσω εδώ πως μετά την τελευταία απαθέστατη απάντησή σας -ανανεώσαμε την εγγύησή σας- φυσικά και δεν μου αρκεί απλώς μια ολοκαίνουργια συσκευή, καθώς υποτιμήσατε και την νοημοσύνη μου εκτός από τα δικαιώματά μου."
Εγώ αυτά θα έλεγα. ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΩΡΑ
EDIT:
Επίσης, φιλική συμβουλή. Μπες και γράψε την περίπτωσή σου στο facebook τους, αν έχουν. Το τμήμα Marketing όλης της αλυσίδας σίγουρα δεν ξέρει την περίπτωσή σου μέχρι τώρα. Έτσι θα την μάθει και πλέον θα έχεις το ενδιαφέρον μεγαλύτερων κεφαλιών από τον κάθε υπαλληλίσκο
Τελευταία επεξεργασία από: gas4metal, 08/08/2012 - 14:52