Εγγυηση imac
#31
Δημοσίευση 30/07/2012 - 14:44
Τους λεω πειτε μου τοτε και μου λεν δεν μπορουμε τηλεφωνικος θα κανουμε αιτηση για να εχεται και εσεις αποδεικτικα στοιχεια για το προοιον και θα σας σταλει με email.
Μου ειπε οντως εχει ληξει η εγγυηση αν θελεται να την ανανεωσουμε μεχρι την ημερομινια αγορας και τους λεω οχι δεν ειναι θεμα εγγυησης πλεον ειναι θεμα απατης και θελω να κινηθω νομικα.
Και μου λεει ωραια μην κανεται τιποτα προς το παρον περιμενεται το email μου εκλεισε τηλεφωνικο ραντεβου για την πεμπτη και μου ειπε εφοσον θελεται να κινηθειται νομικα γιατι πλεον το θεμα αφορα και την ετερεια μας γιατι δεν μπορει ενα μαγαζι να κανει κατι τετοιο και να χανει την αξιοποιστια του μια ετερεια οπως η apple.
Παρα πολυ ενταξει το παιδι που μηλουσα στο τηλ μου εδωσε ολα τα στοιχεια του και το email του εμεινα πολυ ευχαριστημενως.
Για οτι νεωτερο θα ενημερωθητε κα εσεις.
Ad
#32
Δημοσίευση 30/07/2012 - 14:48
#33
Δημοσίευση 30/07/2012 - 14:50
Και αντε εχω ηξερα πεντε πραγματα αν ηταν καποιος αλλος?
#34
Δημοσίευση 31/07/2012 - 11:14
Εκαναν λεει διπλη τιμολογιση δηλαδη περασαν σε 2 υπολογιστες τον ιδιο κωδικο.
Γινεται αυτο ρε παιδια?
#35
Δημοσίευση 31/07/2012 - 11:16
Με πηραν σημερα απο το μαγαζι που πηρα τον υπολογιστη σημερα και μου ειπαν οτι μαλλον εκανε λαθος η apple.
Εκαναν λεει διπλη τιμολογιση δηλαδη περασαν σε 2 υπολογιστες τον ιδιο κωδικο.
Γινεται αυτο ρε παιδια?
Εσύ να τους πεις ότι δεν σε ενδιαφέρει ποιανού είναι το λάθος και ότι νιώθεις θιγμένος σαν καταναλωτής και θα προχωρήσεις ανεξάρτητα σε μηνύσεις.
Επίσης να τους ζητήσεις να στο δώσουν γραπτώς αυτό διότι θέλεις να το στείλεις στην Apple...
Τελευταία επεξεργασία από: jimmakos, 31/07/2012 - 11:19
#36
Δημοσίευση 31/07/2012 - 11:19
Θα περιμενω και την απαντηση απο την apple και θα δω τι θα κανω.
Αλλα μου φαινεται παραξενο να μπορεις να βαλεις σε 2 υπολογιστες ιδιο serial number.
#37
Δημοσίευση 31/07/2012 - 11:22
Ζήτα το γραπτώς εσύ για σίγουρα και μετά απευθύνσου στην apple.
Και οταν λέω ζήτα το γραπτώς, όχι μόνο την απάντηση, αλλά να το αιτηθείς και γραπτώς από το μαγαζί ή έστω με email.
#38
Δημοσίευση 31/07/2012 - 11:24
#39
Δημοσίευση 31/07/2012 - 11:40
Αν δε βγάλεις άκρη με την Apple κάνε μια μήνυση κανονικά και θα δεις ότι θα δικαιωθείς.Εφόσον έχεις απόδειξη αγοράς στα χέρια σου η οποία είναι μετά την ημερομηνία που έχει στο σαιτ,αυτόματα έχουν εκτεθεί ανεπανόρθωτα.
Δεν ξέρω ποιο είναι το κατάστημα που έκανε τη λαμογιά, αλλά αν σεβόταν τον εαυτό του και τον πελάτη θα σου έλεγε δικό μας λάθος θα σου κάνουμε σέρβις δωρεάν και δεν θα έδινε έκταση στο ζήτημα άλλη.
Επέλεξαν όμως άλλο δρόμο,κι εσύ επέλεξε άλλο εφόσον δε δικαιωθείς.
Τέρμα οι μακάκες καταναλωτές.Τα μαγαζιά δεν έχουν μόνο δικαιώματα έχουν και υποχρεώσεις.
#40
Δημοσίευση 31/07/2012 - 11:55
#41
Δημοσίευση 31/07/2012 - 11:56
Αυτο απο το μαγαζί που το αγόρασαν μου είπαν αφού έχεις το δικό μας το service τι στεναχωριεσαι και τους λέω δεν είναι θέμα εγγύησης πλέον είναι θέμα απάτης.
Επειδή φαντάζομαι το μαγαζί, να τους πεις ότι η δική τους η εγγύηση και η τεχνικοί τους είναι για τα μπάζα...
Όλοι νομίζουν ότι επειδή έχουν ανοίξει 5-10 συσκευές και έχουν εργαλεία είναι και τεχνικοί...
Όταν θα σου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα, επειδή δεν είναι εξειδικευμένοι σε Apple προϊόντα θα κάνουν την πάπια...
Τελευταία επεξεργασία από: jimmakos, 31/07/2012 - 11:58
#42
Δημοσίευση 31/07/2012 - 12:12
#44
Δημοσίευση 31/07/2012 - 12:16
Για να το ανεβασω εδω θελω
#45
Δημοσίευση 31/07/2012 - 12:31
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 11
0 μέλη, 11 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες