Πληροφορίες για iPhone Service
#31
Δημοσίευση 08/02/2010 - 14:01
Πήγα σήμερα από εκεί και μου είπε ότι μόλις θα φύγει από τα κεντρικά θα μου έρθει μήνυμα στο κινητό
Συνήθως λέει κάνει 10 εργάσιμες ημέρες. Υπομονή......
Ad
#32
Δημοσίευση 08/02/2010 - 14:45
#33
Δημοσίευση 08/02/2010 - 15:49
#34
Δημοσίευση 08/02/2010 - 16:32
#35
Δημοσίευση 08/02/2010 - 21:34
τι πρόβλημα είχε το δικό σου;;;;
#36
Δημοσίευση 09/02/2010 - 14:13
#37
Δημοσίευση 09/02/2010 - 19:02
#38
Δημοσίευση 10/02/2010 - 16:03
#39
Δημοσίευση 12/02/2010 - 13:50
Μόλις με πήρανε τηλέφωνο και μου λένε ότι η συσκευή βγαίνει εκτός εγγύησης λόγω ΠΤΩΣΗΣ!!!!!
Το κατάλαβαν λέει από τις γρατσουνιές στο πίσω μέρος! Θα μας τρελάνουν;;;;;;;;; Το τηλέφωνο δεν μου έπεσε ποτέ ενώ από πίσω έχω τις φυσιολογικές γρατσουνιές....
Ζητάνε 255 € για αλλαγή πλακέτας.... Τους είπα στείλτε το πίσω...
Τι μπορώ να κάνω τώρα;;; Να τους πιέσω ώστε να περαστεί εγγύηση;;;;;;;;;;
#40
Δημοσίευση 12/02/2010 - 13:56
Τι άλλο θα ακούσουμε ...
#41
Δημοσίευση 12/02/2010 - 14:10
#42
Δημοσίευση 12/02/2010 - 14:30
Μου λέει ότι είναι εκτός εγγύησης λόγω πτώσης (το κατάλαβαν λόγω γρατσουνιών και "ραγισμάτων" στο βύσμα του ακουστικού!!!!!!!!) και με 215 € θα κάνουν "επισκευή λογικού κυκλώματος" (π@π@ρια δηλαδή, θα μου στείλουν μια επισκευασμένη)
Της είπα ότι θεωρώ γελοίο το γεγονός ότι μου βγάζουν εκτός εγγύησης την συσκευή λόγω γρατσουνιών που δεν αποδεικνύουν επ'ουδενί πτώση που αναφέρουν, και ότι οι γρατσουνιές δεν έχουν σχέση με το ότι δεν δουλεύει το κουμπί...
Δεν μπορεί να κάνει κάτι μου λέει, και τους είπα να μου την στείλουν πίσω χωρίς να την επισκευάσουν...
Τελευταία επεξεργασία από: aldon, 12/02/2010 - 14:31
#43
Δημοσίευση 12/02/2010 - 14:34
Παρ' όλα αυτά όμως πήγα και το αγόρασα και γω ..
Όταν εμείς οι ίδιοι σαν καταναλωτές , δεν γυρνάμε την πλάτη μας σε τέτοιες συμπεριφορές , τότε δίνουμε το "ελευθέρας" στην Apple, στην Voda, στην Cosmo και στην κάθε ανάλογη να μας κοροϊδεύουν και να ΜΗΝ μπορούμε να κάνουμε και τίποτα!!
Άντε τώρα να πας εκεί να φωνάζεις , να παίρνεις τηλέφωνα , να κάνεις μηνύσεις , να κάνεις απεργία πείνας , να κάνεις καθιστική διαμαρτυρία έξω από το κατάστημα που το πήρες... κατά 99% δεν πρόκειται να βρεις το δίκιο σου μιας και αυτοί είναι καλυμμένοι νομικά και το ξέρουν!
Νομίζετε ότι η Apple όταν το έφτιαξε το ρημάδι δεν ήξερε τι πλαστικό να βάλει από κάτω? ? ? Έβαλε ένα που οι γρατζουνιές κάνουν πάρτυ την επόμενη κιόλας μέρα που θα το πάρεις.. και να που έχουν και έτοιμη την δικαιολογία : έχει γρατζουνιές , σου έπεσε κάτω , χάνεις την εγγύηση , ΠΛΗΡΩΝΕ μ@λάκα!!!!
Το μυστικό για μένα είναι .. μια καλή , ποιοτική θήκη (όσο και αν κάνει αυτή) , ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ που θα το βγάλεις από την κούτα!
Όσο το κινητό είναι σε άψογη κατάσταση , ΔΕΝ πρόκειται να δώσεις βήμα στην κάθε λαμογιοεταιρεία να σε κοροϊδέψει!!!
Πέρα από αυτό θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ τέτοιες συμπεριφορές σε ένα κινητό που στοιχίζει όσο ένα μηνιάτικο και έχει κάνει εκατομμυριούχους πολλούς!
Το βασικό της σκέψης μου είναι ένα και το ξαναλέω .. εμείς φταίμε , ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!!!!
#44
Δημοσίευση 12/02/2010 - 14:35
#45
Δημοσίευση 12/02/2010 - 14:38
Παιδιά ΚΑΛΑ ΜΑΣ κάνουν... ΕΜΕΙΣ φταίμε για την κατάσταση αυτή!!!Εγώ πριν πάρω το iPhone ήξερα 100 περιπτώσεις που είχαν ανάλογη κατάσταση και δεν μιλάω μόνο από περιπτώσεις που έχω διαβάσει σε forums αλλά και από ΠΟΛΛΟΥΣ γνωστούς μου!
Παρ' όλα αυτά όμως πήγα και το αγόρασα και γω ..
Όταν εμείς οι ίδιοι σαν καταναλωτές , δεν γυρνάμε την πλάτη μας σε τέτοιες συμπεριφορές , τότε δίνουμε το "ελευθέρας" στην Apple, στην Voda, στην Cosmo και στην κάθε ανάλογη να μας κοροϊδεύουν και να ΜΗΝ μπορούμε να κάνουμε και τίποτα!!
Άντε τώρα να πας εκεί να φωνάζεις , να παίρνεις τηλέφωνα , να κάνεις μηνύσεις , να κάνεις απεργία πείνας , να κάνεις καθιστική διαμαρτυρία έξω από το κατάστημα που το πήρες... κατά 99% δεν πρόκειται να βρεις το δίκιο σου μιας και αυτοί είναι καλυμμένοι νομικά και το ξέρουν!
Νομίζετε ότι η Apple όταν το έφτιαξε το ρημάδι δεν ήξερε τι πλαστικό να βάλει από κάτω? ? ? Έβαλε ένα που οι γρατζουνιές κάνουν πάρτυ την επόμενη κιόλας μέρα που θα το πάρεις.. και να που έχουν και έτοιμη την δικαιολογία : έχει γρατζουνιές , σου έπεσε κάτω , χάνεις την εγγύηση , ΠΛΗΡΩΝΕ μ@λάκα!!!!
Το μυστικό για μένα είναι .. μια καλή , ποιοτική θήκη (όσο και αν κάνει αυτή) , ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ που θα το βγάλεις από την κούτα!
Όσο το κινητό είναι σε άψογη κατάσταση , ΔΕΝ πρόκειται να δώσεις βήμα στην κάθε λαμογιοεταιρεία να σε κοροϊδέψει!!!
Πέρα από αυτό θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ τέτοιες συμπεριφορές σε ένα κινητό που στοιχίζει όσο ένα μηνιάτικο και έχει κάνει εκατομμυριούχους πολλούς!
Το βασικό της σκέψης μου είναι ένα και το ξαναλέω .. εμείς φταίμε , ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!!!!
Επειδη με προλαβες..ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ,εγω σαν παιδι που ειμαι, το εβλεπα στο youtube και ελεγα αχ τι ωραιο που ειναι...μπηκα στο φορυμ αυτο 5 μηνες πριν το αγορασω και κοιταγα 100 παραπονα αλλα εγω Μ@ΛΑΚΑΣ το πηρα και τι κερδισα??το εδωσα για σερβις και του πατερα μου,oπου δεν του ειχα πει οτι εχουν παραπονα, λεω ''ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ την ωρα που σου ειπα να παμε γλυφαδα και να το παρω 800 ευρω με παγια και κινητο θα δωσουμε για 18μηνες''ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ IPHONE, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΩΝ 80 ΕΥΡΩ ΜE MP3 ΚΑΙ BLUETOOTH.
Τελευταία επεξεργασία από: Jason13, 12/02/2010 - 14:41
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες