αν τηλεφωνησεις στην apple εδω ελλαδα, στο ηχογραφημενο μηνυμα λεει εγγυηση 2χρονια
Βεβαίως. Αλλά το λένε για συγκεκριμένα θέματα και όχι για γενική εγγύηση. Αυτά που λέει η apple , χωρίς να θέλω να μπω σε συζήτηση αν ειναι σωστά ή νόμιμα, είναι τα παρακάτω μικρά γράμματα.
"Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης. Παραδείγματα χωρών όπου η ευθύνη για την απόδειξη δεν μεταφέρεται στον καταναλωτή αποτελούν η Δημοκρατία της Τσεχίας, η Πορτογαλία και η Ρουμανία. Επικοινώνησε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών για λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύουσα θέση στη χώρα σου. Κατά τη διάρκεια της περιόδου υποβολής αξιώσεων (βλ. παραπάνω), οι καταναλωτές μπορούν να αξιώσουν, μεταξύ άλλων, τη δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση στην περίπτωση που ένα προϊόν δεν αντιστοιχεί στη σύμβαση. Σε ορισμένα κράτη-μέλη της ΕΕ, όπως η Φινλανδία, η Ιρλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία και η Σουηδία, η περίοδος υποβολής αξιώσεων ξεπερνά τα 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Επικοινώνησε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών για λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύουσα θέση στη χώρα σου."
https://www.apple.co...utory-warranty/
Τελευταία επεξεργασία από: emeliss, 15/01/2014 - 21:02.