Δεν υπάρχει περιορισμός. Ακόμα και αν το μετάνιωσες, έχεις το δικαίωμα.
Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της
Ad
#497
Δημοσίευση 27/11/2015 - 16:13
#498
Δημοσίευση 27/11/2015 - 16:14
#499
Δημοσίευση 27/11/2015 - 16:32
Υπό την προϋπόθεση βέβαια να μην έχει λειτουργήσει/ενεργοποιηθεί η συσκευή. Το άνοιγμα δικαιολογείται πως αλλιώς θα το ελέγξεις άλλωστε; Αλλά όχι να το λειτουργήσεις να το ενεργοποιήσεις κ μετά να πεις δεν το θέλω. Αναφέρεται ρητά και στην ευρωπαϊκή νομοθεσία
Το 'χουμε κάνει λύσσα το θέμα της υπαναχώρησης εδώ μέσα όπως και με τη 2ετία.
Προφανώς και μπορείς να κάνεις εν/ποίηση.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνο εάν ο ίδιος προέβη σε κακή χρήση αυτών.
http://www.ekpizo.gr...loton-eshop.pdf
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 27/11/2015 - 16:33
#501
Δημοσίευση 27/11/2015 - 17:21
Επανέρχομαι με κάποια νέα σχετικά με την εγγύηση 2 ετών και τα τιμολόγια, καθώς και όσα έχουμε ακούσει κατά καιρούς.
Έτυχε τις προάλλες που ήμουν στην infoquest και ήταν μπροστά μου 2 άνθρωποι με iPhone το οποίο ήταν αγορασμένο με τιμολόγιο , το οποίο όμως έγραφε επάνω το IMEI της συσκευής κλπ.
Ο υπάλληλος τους ενημέρωσε πως για τα τιμολόγια είναι λίγο θολό το τοπίο, αλλά παρόλα αυτά θα στείλουν "στην Apple" μια αίτηση ώστε να παρέχει 2 χρόνια εγγύηση για τη συσκευή μαζί με μια φωτοτυπία του τιμολογίου.
Έτσι οι άνθρωποι συμπλήρωσαν την ανάλογη αίτηση και το σέρβις πήρε τη συσκευή.
Αυτό που βλέπω εγώ εδώ είναι ότι ναι μεν έχουν αρχίσει και βλέπουν ότι ο κόσμος είναι πιο ενημερωμένος για τα δικαιώματα του και απαιτεί τα αυτονόητα, αλλά από την άλλη προσπαθούν να ρίξουν το φταίξιμο στην Apple και όχι να πουν οι ίδιοι "δεν αναλαμβάνουμε".
Αν και αντικειμενικά η infoquest μας έχει βολέψει πάρα πολύ αφού δεν μπαίνουμε στη διαδικασία να μπλέξουμε με τα καταστήματα αγορας. Απλά το αναφέρω εδώ για να έχετε το νου σας.
#502
Δημοσίευση 27/11/2015 - 17:36
#503
Δημοσίευση 28/11/2015 - 08:57
#504
Δημοσίευση 28/11/2015 - 09:20
Δεν υπάρχει περιορισμός. Ακόμα και αν το μετάνιωσες, έχεις το δικαίωμα.
Απλά η αγορά να έχει γίνει ηλεκτρονικά, τηλεφωνικά ταχυδρομικά κλπ
Αν πας και το αγοράσεις εκεί δεν νομίζω να μπορείς να το γυρίσεις αν έχεις ανοίξει την συσκευασία και δεν έχει ελάττωμα
Όσο αναφορά το τιμολόγιο η arvato τα δέχεται κανονικά και είναι αδιανόητη σαν δικαιολογία απλά θέλει πίεση
Τελευταία επεξεργασία από: Donsotiriou, 28/11/2015 - 09:21
#506
Δημοσίευση 28/11/2015 - 12:35
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπλέκεις με την Arvato πλέον.
Όλοι τα δέχονται απο τα εξουσιοδοτημένα.
Νίκο εμείς που είμαστε επαρχία και δεν έχουμε εξουσιοδοτημένα καταστήματα στην πόλη μας αλλά ούτε σε διπλανή,τι προτείνεις?
Sent from mTalk
RF forever
#507
Δημοσίευση 28/11/2015 - 12:39
ο γούγλης είναι φίλος μας και τα ξέρει όλα ... Οπότε, ρώτα πρώτα αυτόν και μετά όλους τους άλλους
#508
Δημοσίευση 28/11/2015 - 15:15
Courier με δικά σου έξοδα σε εξουσιοδοτημένο κοντά σου
Λίγο τα φοβάμαι αυτά...
Sent from mTalk
RF forever
#510
Δημοσίευση 28/11/2015 - 17:35
Επανέρχομαι με κάποια νέα σχετικά με την εγγύηση 2 ετών και τα τιμολόγια, καθώς και όσα έχουμε ακούσει κατά καιρούς.
Έτυχε τις προάλλες που ήμουν στην infoquest και ήταν μπροστά μου 2 άνθρωποι με iPhone το οποίο ήταν αγορασμένο με τιμολόγιο , το οποίο όμως έγραφε επάνω το IMEI της συσκευής κλπ.
Ο υπάλληλος τους ενημέρωσε πως για τα τιμολόγια είναι λίγο θολό το τοπίο, αλλά παρόλα αυτά θα στείλουν "στην Apple" μια αίτηση ώστε να παρέχει 2 χρόνια εγγύηση για τη συσκευή μαζί με μια φωτοτυπία του τιμολογίου.
Έτσι οι άνθρωποι συμπλήρωσαν την ανάλογη αίτηση και το σέρβις πήρε τη συσκευή.
Αυτό που βλέπω εγώ εδώ είναι ότι ναι μεν έχουν αρχίσει και βλέπουν ότι ο κόσμος είναι πιο ενημερωμένος για τα δικαιώματα του και απαιτεί τα αυτονόητα, αλλά από την άλλη προσπαθούν να ρίξουν το φταίξιμο στην Apple και όχι να πουν οι ίδιοι "δεν αναλαμβάνουμε".
Αν και αντικειμενικά η infoquest μας έχει βολέψει πάρα πολύ αφού δεν μπαίνουμε στη διαδικασία να μπλέξουμε με τα καταστήματα αγορας. Απλά το αναφέρω εδώ για να έχετε το νου σας.
Μια χαρά περνάει το τιμολόγιο Πάνο, δες εδώ.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 10
0 μέλη, 10 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες