Αυτό προσπαθώ να σου εξηγήσω.
Τα εξουσιοδτημένα δεν έχουν καμιά αρμοδιότητα εδώ.
Θα είχαν μόνο αν η αγορά είχε γίνει σε κάποιο απο αυτά.
Ο πωλητής πρέπει και οφείλει να σου βρεί λύση. Το πως δε μας απασχολεί καθόλου.
Δημοσίευση 13/04/2019 - 11:54
Για την ανανέωση της εργοστασιακής εγγύησης εντός Ελλάδας για 1 χρόνο γνωρίζουμε τίποτα;
Πήγα τις προάλλες το κινητό μου για αντικατάσταση στη Document και μόλις παρέλαβα το καινούριο ενημερώθηκα ότι έχω 3 μήνες παγκόσμια εγγύηση και 12 μήνες εγγύηση ακόμα στην Ελλάδα, δηλαδή μέχρι Μάρτιο του 2020, αφού μέσω κάποιου νόμου ανανεώνεται η εργοστασιακή (?) εγγύηση. (κανονικά η εγγύηση μου λήγει 3/11/2019).
Δημοσίευση 13/04/2019 - 12:20
Δημοσίευση 13/04/2019 - 12:55
Για την ανανέωση της εργοστασιακής εγγύησης εντός Ελλάδας για 1 χρόνο γνωρίζουμε τίποτα;
Πήγα τις προάλλες το κινητό μου για αντικατάσταση στη Document και μόλις παρέλαβα το καινούριο ενημερώθηκα ότι έχω 3 μήνες παγκόσμια εγγύηση και 12 μήνες εγγύηση ακόμα στην Ελλάδα, δηλαδή μέχρι Μάρτιο του 2020, αφού μέσω κάποιου νόμου ανανεώνεται η εργοστασιακή (?) εγγύηση. (κανονικά η εγγύηση μου λήγει 3/11/2019).
https://europa.eu/yo...ce/index_el.htm
Ναι, δίνεται νέα 2ετής εγγύηση αν το εμπόρευμα επιδιορθώθηκε ή αντικαταστάθηκε, εφόσον ο πωλητής έχει προβεί στην εν λόγω επιδιόρθωση ή αντικατάσταση σύμφωνα με την αρχική νομική εγγύηση και όχι από καλή θέληση.
Δημοσίευση 13/04/2019 - 15:24
Η σελίδα του europa.eu δίνει λάθος πληροφορία. Η ελληνική νομοθεσία προβλέπει ότι στην αντικατάσταση ανταλλακτικού ή συσκευής ανανεώνεται η εμπορική εγγύηση του ανταλλακτικού ή της συσκευής. Για όσους θέλουν να διαβάσουν κάτι παραπάνω: Υπουργική Απόφαση 5338 (ΦΕΚ Β' 40/17.01.2018) Αρθρο 5.
Δημοσίευση 14/04/2019 - 21:39
Δημοσίευση 14/04/2019 - 23:10
Η σελίδα του europa.eu δίνει λάθος πληροφορία. Η ελληνική νομοθεσία προβλέπει ότι στην αντικατάσταση ανταλλακτικού ή συσκευής ανανεώνεται η εμπορική εγγύηση του ανταλλακτικού ή της συσκευής. Για όσους θέλουν να διαβάσουν κάτι παραπάνω: Υπουργική Απόφαση 5338 (ΦΕΚ Β' 40/17.01.2018) Αρθρο 5.
Μα η εμπορική εγγύηση είναι η διετής.
Η κατασκευαστική είναι του 1 έτους.
Δημοσίευση 14/04/2019 - 23:11
Σε άλλα νέα, σύμφωνα με αναφορά χρήστη στο facebook, η Document φαίνεται να είναι η πρώτη που και με τη νέα νομοθεσία αναγνωρίζει τη διετή εγγύηση ακόμα ΚΑΙ με την αγορά τιμολογίου.
Ίσως πιάνει τόπο η (πιθανή) αστοχία του νομοθέτη που ναι μεν ορίζει ως καταναλωτή μόνο τα φυσικά πρόσωπα αλλά στη συνέχεια κάνει λόγο για αγοραστή όταν ορίζει τις περιόδους αξιώσεων.
Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 14/04/2019 - 23:18
Δημοσίευση 15/04/2019 - 07:49
Μα η εμπορική εγγύηση είναι η διετής.
Η κατασκευαστική είναι του 1 έτους.
http://www.iphonehel...m/topic/118773-σχετικά-με-την-εγγύηση-ενός-έτους-που-προσφέρει/?p=1957933
Νομική (Άρθρο 5) = 2 χρόνια
Εμπορική (Άρθρο 5α) = Κατασκευαστική = 1 έτος για την Apple
Τελευταία επεξεργασία από: plitsplits, 15/04/2019 - 07:50
Δημοσίευση 17/07/2019 - 20:49
Αυτό πλέον δεν ισχύει. Σύμφωνα με την τελευταία κωδικοποίηση της νομοθεσίας προστασίας καταναλωτή (Υπουργική Απόφαση 5338/2018), ο ορισμός του καταναλωτή είναι ότι είναι φυσικό πρόσωπο. Αν έχεις αγοράσει με τιμολόγιο θεωρείσαι νομικό πρόσωπο, οπότε δεν καλύπτεσαι από τις διατάξεις του νόμου αυτού περί νομικής εγγύησης.
Καλησπέρα παιδιά,
Συγνώμη που επαναφέρω μία παλιά παράθεση, αλλά έχω μπερδευτεί με το θέμα της διετούς εγγύηση σε αγορασμένο προϊόν με τιμολόγιο.
Κάποιοι γράφετε για καταγγελίες στον ΣτΠ αλλά εδώ ο φίλος είναι απόλυτος ότι η εγγύηση ισχύει μόνο για προϊόντα με απόδειξη.
Τελικά τι ισχύει;
Δημοσίευση 17/07/2019 - 21:33
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και το post του φίλου που έβγαλε άκρη.
Μου ανέβασες το ηθικό, εάν και η περίπτωσή μου είναι λίγο πιο δύσκολη καθώς το έχω αγοράσει από το Kaizer, που δεν είναι iStorm.
Πάντως θα το παλέψω και θα ενημερώσω. Ήδη τους έστειλα ένα μήνυμα και θα πάρω και τηλέφωνο αύριο να δω ποια θα είναι η πρώτη αντίδρασή τους.
Τελευταία επεξεργασία από: hab, 17/07/2019 - 21:34
Δημοσίευση 17/07/2019 - 21:48
Ναι το διάβασα και αυτό που έγραψες
Απλά το γράφω για την iStorm, γιατί μάλλον αυτοί αγχώνονται περισσότερο από μία καταγγελία στον ΣτΚ από ότι ίσως το Kaizer. Βέβαια κακώς προτρέχω, ας δούμε τι θα απαντήσουν αρχικά...
Πάντως σήμερα πήγα στην iStorm στο Μαρούσι, γιατί μου είπαν στο τηλέφωνο από την Apple, αλλά μου απάντησαν (μάλλον σωστά) ότι θα πρέπει να απευθυνθώ στον πωλητή, και άμα δεν βγάλω άκρη με την Infoquest. Μου ανέφεραν για κάποια αίτηση που πρέπει να γίνει στην Apple για να δεχθεί το δεύτερο χρόνο εγγύησης. Δεν φτάσαμε στο τιμολόγιο καν....
Τελευταία επεξεργασία από: hab, 17/07/2019 - 21:52
Δημοσίευση 17/07/2019 - 22:42
Όπως είπαμε και πιο πίσω, ο 2ος χρόνος είναι υποχρέωση του πωλητή.
Τα εξουσιοδοτημένα δεν έχουν καμιά δουλειά σε αυτό παρά μόνο αν έχεις κάνει απο εκεί την αγορά.
Γίνεται όμως εξαίρεση όπως σου είπαν κάνοντας τη περίφημη αίτηση στην Apple.
Εσύ όμως πρέπει να κυνηγήσεις και να επιμείνεις με αυτόν που στο πούλησε.
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες