Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της
#106
Δημοσίευση 03/09/2012 - 11:26
Ad
#107
Δημοσίευση 03/09/2012 - 15:08
Να έχεις στα χέρια σου, το report που λέει ότι έχει πρόβλημα, αλλά θεωρείται ΕΚΤΟΣ εγγύησης λόγω παρέλευσης 1 έτους.
Μια συγκοινοποίηση στην ένωση καταναλωτών ΔΕΝ θα ήταν άσχημη.
Με ένα δικηγόρο θα την βγάλεις την άκρη. Βάλτον να πάρει τηλέφωνο στον υπευθυνο του σέρβις της Voda εάν δεν θέλεις να μπεις σε έξοδα..
Η άλλη λύση: Κάνεις ένα ταξιδάκι στο εξωτερικό, πας σε ένα apple store και φεύγεις με ένα καίνουργιο μηχανάκι.. Ουτε τα ελληνικά καραγκιοζιλίκια, ούτε να παρακαλας για τα αυτονόητα δικαιώματά σου....
Και τρίτη λύση: Το στέλνεις για επισκευή σε κάποιον έμπιστο του site και με λιγότερο κόστος - και κυρίως ψυχοφθόρο διαδικασία- έχεις το κινητό σου φτιαγμένο...
και δεν σκας και πολύ...
Και τέταρτη λύση: καταγγελία στην voda της συνδεσης σου, εφόσον έχεις τελειώσει το συμβόλαιο... ή απειλή καταγγελίας ενεργού συμβολαίου, με υπαιτιότητα τους επειδή παραβιάζουν τον Νόμο για παροχή εγγύησης.. ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΣΕΙ ΠΟΛΥ.... Στην περίπτωση αυτή, καταγγέλεις το συμβόλαιο, απενεργοποιείς την τυχόν πάγια εντολή που έχεις για πληρωμή λογαριασμών, και αφού προβείς στην έγγραφη και εξώδικη καταγγελία με υπαιτιότητα τους, όπως θα γράψεις, κάνεις και μια αίτηση για φορητότητα, αρνούμνεος να τους πληρώσεις οποιοδήποτε ποσό αναπόσβεσης αξίας επιδότησης, επιφυλασσόμενος να τους ζητησεις και αποζημίωση για την αθέτησης νόμιμης υποχρέωσης τους..
Νομίζω αυτίο είναι η καλύτερη λύση..
Στην επόμενη αγορα: android.....
#108
Δημοσίευση 04/09/2012 - 07:51
#109
Δημοσίευση 04/09/2012 - 17:07
#110
Δημοσίευση 12/09/2012 - 08:06
#111
Δημοσίευση 01/10/2012 - 16:11
Όπως μεταφέρει το Macuser.gr
H επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για θέματα δικαιοσύνης, Viviane Reding, ενημέρωσε τις χώρες-μέλη για τη διενέργεια έρευνας σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της.
«Η Apple διαφημίζει εντόνως ότι τα προϊόντα της προστατεύονται από εγγύηση ενός έτους αλλά δεν ξεκαθαρίζει ότι οι καταναλωτές δικαιούνται αυτόματα και δωρεάν εγγύηση δύο ετών σύμφωνα με νόμο της ΕΕ», αναφέρει η Reding.
«Πρόκειται για μη αποδεκτές πρακτικές marketing».
Παρόλο που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει το δικαίωμα ελέγχου εταιρειών περί ψευδής διαφήμισης μπορεί να λάβει νομικά μέτρα ενάντια σε χώρες που αποτυγχάνουν να εφαρμόσουν τους κανονισμούς της Ένωσης.
Υπενθυμίζουμε ότι η Apple έχει δεχθεί πρόστιμο ύψους 900.000€ στην Ιταλία για αυτό το θέμα με τις πορτογαλικές αρχές να ερευνούν και αυτές το ζήτημα.
Από τη μεριά της η Apple εδώ και καιρό έχει αναρτήσει ειδικό τμήμα στην ιστοσελίδα της σχετικά με το θέμα που μπορείτε να δείτε εδώ.
#112
Δημοσίευση 01/10/2012 - 16:13
Τελευταία επεξεργασία από: andreashadji, 01/10/2012 - 16:14
#113
Δημοσίευση 01/10/2012 - 16:21
δικαστικά...πρακτικα ομως εμεις σαν καταναλωτες μπορουμε να απαιτησουμε δυο ετη εγγυηση και πως?
#114
Δημοσίευση 01/10/2012 - 18:19
Καλα κρασια....δικαστικά...
#115
Δημοσίευση 01/10/2012 - 20:38
Αν έχεις συγγενή δικηγόρο αξίζει γιατί θα του πληρώσουν και τα έξοδα και θα πάρεις και καινούργιο iphone!!!
#116
Δημοσίευση 01/10/2012 - 22:07
Ναι μπορείς και να ζητήσεις και αποζημίωση.Κοίτα νομίζω αν τους πεις ότι όσο δεν το φτιάχνετε εγώ θα απαιτήσω και αποζημίωση επειδή είναι εργαλείο δουλειάς ίσως να σφίξουν λίγο...
Αν έχεις συγγενή δικηγόρο αξίζει γιατί θα του πληρώσουν και τα έξοδα και θα πάρεις και καινούργιο iphone!!!
´οσον αφορά τη συγκεκριμένη κίνηση της Ε.Ε , ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Όσο για αυτό που λέει η Αpple , το αφήνω ασχολίαστο.Ναι μεν, σας δίνω ενα ετος εγγύηση, αλλά φυσικά καλύπτεστε από τους νόμους σας ! Θα μπορούσε καλλλιστα να πει " ναι εναρμονιζόμαστε με το ευρωπαικό δίκαιο απόλυτα".
#117
Δημοσίευση 02/10/2012 - 08:52
To notebook που έχω λήγει η διετία σε λίγες ημέρες, όμως όταν είχα εγκατεστημένα τα Lion επάνω, χρειάστηκε να το πάω στο service για να το ελέγξουν. Με χρέωσαν 35€ μόνο και μόνο που μπήκε μέσα, και αποτέλεσμα δεν είχα. Κάποια στιγμή, ένας χριστιανός μου λέει ότι γενικά ΄έχουν πρόβλημα και χάνουν το wi-fi (αυτό ήταν το πρόβλημα) και λύνεται αν τα απεγκαταστήσεις. Όπως και έκανα, και ως δια μαγείας λύθηκε το θέμα.
Η Apple ήταν κάθετη! Ένα χρόνο εγγύηση σας δίνουμε, ας αγοράζατε το Apple Care. Οκ. δεν το αγόρασα, αλλά η ΕΕ λέει 2 έτη εγγύηση στα προϊόντα εντός ΕΕ. Μας είναι αδιάφορο. Αυτό θα ίσχυε εάν από την πρώτη ημέρα που αγοράσατε το notebook και για τον πρώτο χρόνο, έστω για μια φορά δηλώνατε ότι έχει πρόβλημα και ας μην είχε. Τότε αυτόματα θα σας επεκτήναμε την εγγύηση στα δύο έτη. Δεν έπαθε κάτι το notebook, δεν ισχύει η διετία. Οπότε, τα συμπεράσματα δικά σας και πράξτε κατά το δοκούν.
Επίσης, τα παιδάκια στο customer support (δεν ξέρω σε ποια χώρα είναι εγκατεστημένο) είναι αγενή και κακοπροαίρετα. Με πρόσβαλε όταν τους κάλεσα και είπα "ρε παιδιά, γιατί με χρεώσατε τα 35€ χωρίς να έχει διορθωθεί το πρόβλημα, τη στιγμή που το ίντερνετ έχει βουήξει για το συγκεκριμένο πρόβλημα; Κανονικά, πρέπει να επιστρέψετε και τα χρήματα που έδωσα να αγοράσω τα Lion, όχι να σας πληρώσω και από πάνω!". Απάντηση: "Ακούστε κύριέ μου, αν δεν ξέρετε να δουλεύετε έναν Η/Υ, δεν φταίνε τα Lion!". Έγινα ένας beta user και πλήρωσα για αυτό! Και το ευχαριστώ τους ήταν να με προσβάλουν, τα όργια!
Μωρέ καλά τους κάνουν! Σκίστε τους!
#118
Δημοσίευση 02/10/2012 - 09:37
#119
Δημοσίευση 02/10/2012 - 10:00
#120
Δημοσίευση 02/10/2012 - 10:02
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 6
0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες
-
Google (1)