Θα σας πω εγώ για την εγγύηση της Infoquest. Σε Iphone 7 κάηκε ολόκληρη η μητρική πλακέτα και μου κόψαν την εγγύηση (αν είναι δυνατόν) επειδή είχε ράγισμα η κάμερα και θεωρείται λέει κακή χρήση. Η ελληνική ερμηνεία της εγγύησης είναι ένα ξεχωριστό case study για τους "κλέφτες" εξουσιοδοτημένους μεταπωλητές. Δεν μπορεί να ψήνεις αυγό στη μητρική από τη θερμοκρασία και να σου φταίει η γρατζουνιά στην κάμερα. Και μετά να ζητάς και 450 ευρώ για να σου πουλήσουν ανακατασκευασμένο Iphone λέει. Και φυσικά δε δέχτηκα τίποτα και ζήτησα και το κινητό πίσω.
Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της
#736
Δημοσίευση 26/03/2019 - 15:22
Ad
#737
Δημοσίευση 12/04/2019 - 12:55
Αντιμετωπίζω από εχθές πρόβλημα με το ένα ζευγάρι Airpods που έχω και πάω σήμερα λοιπόν στο κατάστημα από το οποίο τα είχα αγοράσει και είναι το ThinkD το οποίο αρνείται να μου καλύψει τον δεύτερο χρόνο εγγύησης όπως βάσει νόμου οφείλει. Να πω εδώ πως η αγορά είχε γίνει στις 04/04/2018.
Μίλησα επίσης με την document η οποία αρνείται να με βοηθήσει γιατί το S/N της συσκευής είναι για αυτά που πάνε στο Hong Kong και όχι σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα.
Θα κάνω σήμερα καταγγελία στον ΣτΚ και λογικά κάποια στιγμή θα λυθεί το πρόβλημα μου αλλά πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουν τις δικαιολογίες τα εκάστοτε καταστήματα.
#738
Δημοσίευση 12/04/2019 - 13:15
Mίλησε με το chat της Apple να βεβαιωθείς πως τα Airpods σου είναι Ευρωπαϊκά ώστε να σε καλύπτει η 2ετής εγγύηση και μετά προχώρησε με τις καταγγελίες σου. Επίσης, σε περίπτωση που είναι EU, ενημέρωσε τους στην Apple οτι αρνούνται να σου παρέχουν το δεύτερο χρόνο εγγύηση καθώς και το ποιοι ειναι.
Καλησπερα σε όλους.
Αντιμετωπίζω από εχθές πρόβλημα με το ένα ζευγάρι Airpods που έχω και πάω σήμερα λοιπόν στο κατάστημα από το οποίο τα είχα αγοράσει και είναι το ThinkD το οποίο αρνείται να μου καλύψει τον δεύτερο χρόνο εγγύησης όπως βάσει νόμου οφείλει. Να πω εδώ πως η αγορά είχε γίνει στις 04/04/2018.
Μίλησα επίσης με την document η οποία αρνείται να με βοηθήσει γιατί το S/N της συσκευής είναι για αυτά που πάνε στο Hong Kong και όχι σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα.
Θα κάνω σήμερα καταγγελία στον ΣτΚ και λογικά κάποια στιγμή θα λυθεί το πρόβλημα μου αλλά πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουν τις δικαιολογίες τα εκάστοτε καταστήματα.
#739
Δημοσίευση 12/04/2019 - 13:26
Τα πράγματα είναι απλά.
#740
Δημοσίευση 12/04/2019 - 14:34
μακαρι να βγαλεις ακρη , αλλα αν ειναι παραεισαγωγη δυσκολα
Μίλησα με Document και βάσει S/N τα airpods προορίζονταν για Hong Kong όποτε σίγουρα δεν είναι ευρωπαϊκά. Εμένα φυσικά και δεν με ενδιαφέρει καθώς η αγορά έχει γίνει από κατάστημα στην Ελλάδα και έχω κανονικά την απόδειξη.
Τα πράγματα είναι απλά.
#741
Δημοσίευση 12/04/2019 - 15:14
#742
Δημοσίευση 12/04/2019 - 15:34
Αν είναι επίσημος reseller Αpple, είσαι οκ. Αν όχι μπορεί να έχεις και πρόβλημα. Ψάξτο περισσότερο.
Για να εξακριβώσεις την παρτίδα αν είναι EU ή όχι, μίλα με την Apple είτε στο chat είτε καλώντας στο support.
Εφόσον εγώ έχω ένα προϊόν αγορασμένο από κατάστημα που εδρεύει στην Ελλάδα με την ανάλογη απόδειξη λιανικής του δεν με ενδιαφέρει αν είναι παρά-εισαγωγή ή όχι. Ο νόμος το ξεκαθαρίζει.
#743
Δημοσίευση 12/04/2019 - 15:44
- Όλες οι συσκευές, ανεξάρτητα από το που έχουν αγοραστεί (χώρα), καλύπτονται με 1 χρόνο περιορισμένης εγγύηση από την Apple, ακόμα και αν δεν υπάρχει διαθέσιμη απόδειξη αγοράς.
- Για την κάλυψη του δεύτερου χρόνου της εγγύησης, θα πρέπει να καλύπτονται οι εξής τρεις προϋποθέσεις: 1) Η συσκευή να έχει αγοραστεί από Ελληνικό κατάστημα 2) Να είναι Ευρωπαϊκή εισαγωγή 3) Να έχει εκδοθεί ονομαστική απόδειξη λιανικής με αναγραφόμενο το IMEI της συσκευής
εφοσον καλυπτεις και τις 3 προυποθεσεις για τον δευτερο χρονο , δεν θα εχεις προβλημα...πολυ φοβαμαι ομως οτι η δευτερη προυποθεση θα σου δημιουργησει προβλημα
διευκρινιση ο ορος παρα-εισαγωγη αφορα συσκευες εκτος EU....απλα το αναφερω επειδη το δικο σου ηταν για χωρα εκτος Ε.Ε
Εφόσον εγώ έχω ένα προϊόν αγορασμένο από κατάστημα που εδρεύει στην Ελλάδα με την ανάλογη απόδειξη λιανικής του δεν με ενδιαφέρει αν είναι παρά-εισαγωγή ή όχι. Ο νόμος το ξεκαθαρίζει.
Τελευταία επεξεργασία από: alfa147, 12/04/2019 - 15:48
#745
Δημοσίευση 12/04/2019 - 17:38
#746
Δημοσίευση 12/04/2019 - 21:10
- Όλες οι συσκευές, ανεξάρτητα από το που έχουν αγοραστεί (χώρα), καλύπτονται με 1 χρόνο περιορισμένης εγγύηση από την Apple, ακόμα και αν δεν υπάρχει διαθέσιμη απόδειξη αγοράς.
- Για την κάλυψη του δεύτερου χρόνου της εγγύησης, θα πρέπει να καλύπτονται οι εξής τρεις προϋποθέσεις: 1) Η συσκευή να έχει αγοραστεί από Ελληνικό κατάστημα 2) Να είναι Ευρωπαϊκή εισαγωγή 3) Να έχει εκδοθεί ονομαστική απόδειξη λιανικής με αναγραφόμενο το IMEI της συσκευής
εφοσον καλυπτεις και τις 3 προυποθεσεις για τον δευτερο χρονο , δεν θα εχεις προβλημα...πολυ φοβαμαι ομως οτι η δευτερη προυποθεση θα σου δημιουργησει προβλημα
διευκρινιση ο ορος παρα-εισαγωγη αφορα συσκευες εκτος EU....απλα το αναφερω επειδη το δικο σου ηταν για χωρα εκτος Ε.Ε
Αυτό όλο που είναι γραμμένο?
Ουδόλως αφορά τον καταναλωτή το για που προοριζόταν η συσκευή εφόσον την αγόρασε από ελληνικό κατάστημα.
#747
Δημοσίευση 12/04/2019 - 21:23
Αυτό όλο που είναι γραμμένο?
Ουδόλως αφορά τον καταναλωτή το για που προοριζόταν η συσκευή εφόσον την αγόρασε από ελληνικό κατάστημα.
#748
Δημοσίευση 12/04/2019 - 21:24
Για να μην ξαναλέμε τα ίδια και γινόμαστε κουραστικοί ο νόμος είναι ξεκάθαρος.
Επίσης αυτό που αναφέρεις είναι απόλυτα σωστό.
#749
Δημοσίευση 12/04/2019 - 22:06
Πράγματι τον αγοραστή δεν θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει και ούτε θα έπρεπε να ξέρει αν είναι από EU η συσκευή , από ότι φαίνεται όμως νοιάζει την επίσημη αντιπροσωπεία που αν δεν σε καλύψει με εγγύηση θα πρέπει ο πελάτης μετά να “κυνηγησει” το κατάστημα για να τον καλύψει.
Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με "επίσημη αντιπροσωπεία", που δεν υφίσταται στην Ελλάδα κιόλας για την Apple.
Το όλο θέμα του 2ου χρόνου της εγγύησης -για άλλη μια φορά- είναι αποκλειστική ευθύνη του πωλητή και τελειώνει εκεί η κουβέντα.
Αν πάλι απευθυνθείς σε κάποιο εξουσιοδοτημένο στο 1ο χρόνο της εγγύησης της Apple και πάλι η χώρα προέλευσης δεν παίζει ΚΑΝΕΝΑ ρόλο.
#750
Δημοσίευση 13/04/2019 - 07:16
Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με "επίσημη αντιπροσωπεία", που δεν υφίσταται στην Ελλάδα κιόλας για την Apple.
Το όλο θέμα του 2ου χρόνου της εγγύησης -για άλλη μια φορά- είναι αποκλειστική ευθύνη του πωλητή και τελειώνει εκεί η κουβέντα.
Αν πάλι απευθυνθείς σε κάποιο εξουσιοδοτημένο στο 1ο χρόνο της εγγύησης της Apple και πάλι η χώρα προέλευσης δεν παίζει ΚΑΝΕΝΑ ρόλο.
Εννοείται πως ο πρώτος χρόνος καλύπτεται κανονικά , ο δεύτερος είναι το θέμα και δημιουργούνται προβλήματα.Στην συγκεκριμενη περίπτωση του Παρη του δημιουργεί πρόβλημα ο πωλητής και η document άρα σίγουρα και η infoquest και τώρα τρέχει σε ΣΤΚ για να βρει άκρη.θα είμαι ενδιαφέρον να μας πει ο φίλος Παρης το τελικό αποτέλεσμα αν δηλαδή τελικά η document infoquest κτλπ τελικά αναγνώρισαν την συσκευή εντός εγγύησης παρόλο που είναι εκτός EU...αυτά και τέλος από εμένα και ελπίζω να υπάρξει θετική εξέλιξη
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7
0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες