Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της
#811
Δημοσίευση 26/05/2020 - 15:58
Επίσης αυτά με το ξαφνικά δεν δουλεύει η οθόνη μπορει να μην είναι βλάβη.
Δοκίμασε να το αφήσει στο φορτιστή κάποιες ώρες και να το ανοίξει μετά ;
Δοκίμασε ένα hard reset ;
Συχνά δεν είναι τίποτα αυτά.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ad
#812
Δημοσίευση 26/05/2020 - 16:22
Άρα δεν έχει πάτημαΟ πωλητής το στέλνει όπου αυτός θέλει.
Προτείνω να πάει μόνη της σε εξουσιοδοτημένο με ότι χρέωση και αν προκύπτει.
Επίσης αυτά με το ξαφνικά δεν δουλεύει η οθόνη μπορει να μην είναι βλάβη.
Δοκίμασε να το αφήσει στο φορτιστή κάποιες ώρες και να το ανοίξει μετά ;
Δοκίμασε ένα hard reset ;
Συχνά δεν είναι τίποτα αυτά.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Τα δοκιμάσαμε όλα. Το πρόβλημα είναι ότι είναι στην Κρήτη και δεν μπορώ να τσεκάρω και εγώ. Αλλά hard reset κλπ δοκίμασε.
Τελευταία επεξεργασία από: michkal91, 26/05/2020 - 16:23
#814
Δημοσίευση 26/05/2020 - 16:56
#816
Δημοσίευση 26/05/2020 - 17:16
#818
Δημοσίευση 26/05/2020 - 21:11
Εγώ όταν δεν έβγαζα άκρη με την εγγύηση δεύτερου έτους πήρα στην isyatem και με εξυπηρέτησαν αμέσως...Πήρε και της είπαν ότι ο δεύτερος χρόνος είναι αρμοδιότητα του πωλητή.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#819
Δημοσίευση 30/06/2020 - 14:03
#821
Δημοσίευση 30/06/2020 - 14:43
#823
Δημοσίευση 17/08/2021 - 23:48
Θα σας διηγηθώ όσο πιο αναλυτικά μπορώ για το τι συνέβη με την αγορά του κινητού μου φέτος.
Αγορά μέσω έξυπνου καλαθιού της Σκρουτζ ενός iPhone 12 Pro. Έρχεται μέσα σε δυο ημέρες από την παραγγελία και εδώ αρχίζει ο γολγοθάς. Ανοίγω την συσκευασία και παρατηρώ ότι το κουμπί αυξομείωσης του ήχου το κάτω ήταν πατημένο μέσα. Ένα με το σώμα της συσκευής. Τηλέφωνο την άλλη ημέρα στο κατάστημα αγοράς έτσι ώστε να μου δώσουν άλλο λόγω DOA. Μου λέει λοιπόν η κοπέλα στην εξυπηρέτηση ότι μπορώ μπορώ να απευθυνθώ σε έναν επίσημο service provider ώστε να διαπιστωθεί ότι πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος έτσι ώστε να προχωρήσουν σε αντικατάσταση. Προχωράω λοιπόν με την σειρά μου και πάω στην infoquest οι οποίοι με εξυπηρετούν αυθημερόν και μου δίνουν και χαρτί που διαπιστώνουν το πρόβλημα. Φεύγω και πάω στο κατάστημα για την αλλαγή και μου λέει μια άλλη κοπέλα ότι κακώς με πληροφόρησαν και πρέπει οι ίδιοι λένε να πάνε το κινητό στο service provider και να τους δώσουν χαρτί και όλο αυτό να γίνει αφού θα έρθει να το πάρει διανομέας από την Skroutz γιατί έτσι λέει η πολιτική επιστροφής για ελαττωματικά προϊόντα. Ένα μπάχαλο γενικώς καθότι ευθύνομαι και εγώ πάνω σε αυτό που δεν το είχα διαβάσει νωρίτερα και δεν μπορώ να προσάψω κάτι για το κατάστημα. Πράγματι έρχεται να το πάρει ο διανομέας και περνάνε 16 ημέρες και αποφασίζει η Σκρουτζ να μου στείλει νέα συσκευή γιατί έχει καθυστερήσει η απόφαση από το κατάστημα αγοράς και δεν θέλουν να με ταλαιπωρούν άλλο.
Έρχεται η δεύτερη συσκευή και όλα λειτουργούσαν άψογα μέχρι που έγινε η αναβάθμιση σε 14.7 & 14.7.1 και σταμάτησε να λειτουργεί η Haptic engine. Πάω λοιπόν στην iStorm στο Κολωνάκι όπου με μια πρώτη μάτια διαπιστώνεται το πρόβλημα και αρχίζει η γραφειοκρατία έτσι ώστε να παραλάβει την συσκευή μου το service τους και μου ανακοινώνουν ότι δεν μπορούν να παραλάβουν την συσκευή λόγω του ότι έχει αμερικανικό IMEI και δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία παραλαβής. Εδώ να πω ότι με ενημέρωσαν ότι παρότι η εγγύηση είναι παγκόσμια τον πρώτο χρόνο δεν καλύπτει συσκευές που προορίζονται για άλλες αγορές(Αμερική, Ευρώπη, Ασία). Επικοινωνώ τηλεφωνικώς με Apple Support και μου αναφέρουν τα ίδια ακριβώς. Μαθημένος πλέον από την προηγούμενη φορά επικοινωνώ με την Σκρουτζ χωρίς να εμπλακεί το κατάστημα αγοράς από εμένα αυτή την φορά όπου και τους αναφέρω ότι μου έχει συμβεί και ζητάω να γίνει αντικατάσταση με νέα σφραγισμένη συσκευή. Έρχεται λοιπόν ο διανομέας, παραλαμβάνει την συσκευή μου και με την σειρά της αυτή φτάνει στο κατάστημα αγοράς και κατόπιν στην iSystem, όπου διαπιστώνεται το πρόβλημα με την haptic engine και γίνεται η αλλαγή του συγκεκριμένου ανταλλακτικού. Σε αυτό το σημείο με ενημερώνει η Σκρουτζ ότι έγινε αλλαγή του ανταλλακτικού αλλά δεν βρέθηκε ότι η συσκευή έχει προδιαγραφές για άλλη αγορά και όχι για την ευρωπαϊκή και μου αρνείται το αίτημα αντικατάστασης με νέα συσκευή. Αρνούμαι την επιστροφή της συσκευής και ζητάω για δεύτερη φορά αντικατάσταση εφόσον μου επιβεβαιώσουν γραπτώς ότι όντως η συσκευή μου δεν έχει περιορισμένη εγγύηση παρότι βρίσκεται στον πρώτο χρόνο. Μετά από τρεις ώρες περίπου μου στέλνει ξανά email η Σκρουτζ ότι όντως έχω δίκιο και μου έστειλαν νέα σφραγισμένη συσκευή.
Πλέον η τρίτη συσκευή κατά σειρά δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα και όντως είναι το μοντέλο που θα έπρεπε.
Η όλη ιστορία ξεκίνησε αρχές Ιουνίου και τελείωσε την προηγούμενη Πέμπτη.
Το δικό μου συμπέρασμα από όλο αυτό πλέον είναι το εξής: Δεν είχα ιδέα ότι υπάρχει περιορισμένη εγγύηση παρότι η εγγύηση τον πρώτο χρόνο είναι παγκόσμια και δεύτερον αν ποτέ αγοράσω ξανά από σκρουτζ αυτό θα γίνει μέσω του έξυπνου καλαθιού, Αδυνατώ να σκεφτώ τι θα είχα τραβήξει αν είχα κάνει την αγορά απευθείας από το κατάστημα, οποίο και αν ήταν αυτό. Ειδικά από το πρώτο κατάστημα η συμπεριφορά του υπευθύνου ήταν επιεικώς απαράδεκτη. Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους το πρώτο κατάστημα ήταν είναι το iMob και το δεύτερο είναι το Arena777.
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 6
0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες