Αρκετά καλύτερο και πολύ δύσκολο για κάποιον να αποδείξει ότι δεν έχεις την καλύτερη ποιότητα όπως λες. Η εμπιστοσύνη ανάμεσα πελάτη και επιχειρηματία χτίζεται δύσκολα και γκρεμίζεται πανεύκολα. Όπως επίσης ένας ευχαριστημένος πελάτης θα πει καλά λόγια σε 3 γνωστούς του ενώ ένας δυσαρεστημένος θα αναφέρει την ιστορία του σε 10...Η apple δεν υποστηρίζει την ιδέα του Service άρα δεν υπάρχουν πιστοποιημένα γνήσια ανταλλακτικά. Δουλειά μας όμως είναι να βρούμε το καλύτερο ανταλλακτικό που υπάρχει για το iPhone σας.
Όποιος πελάτης επιθυμεί να γνωρίζει λεπτομέριες για την ποιότητα των ανταλλακτικών και περί γνήσιότητας ή υψήλης ποιότητας να επικοινωνήσει με έναν τεχνικό μας.
Όλα τα ανταλλακτικά είναι αυστηρά η καλυτερη ποιότητα που υπάρχει.
Αυτό το κειμενο είναι καλύτερο?

ihomeservice.gr
#196
Δημοσίευση 30/08/2012 - 18:02
Ad
#197
Δημοσίευση 30/08/2012 - 18:02
Φιλε σορρυ που θα το πω,αλλα ξαναδιαβασε το κειμενο σου.χανεις καθε δικιο με αυτα που γραφεις οπως τα γραφεις..
Ναι καταλαβαινω πως το λες, απλα δεν ειναι λογικη αυτη, επειδη ο αλλος λεει ετσι εγω θα πω γιουβετσι να κερδισω και ας λεω ψεμματα, αυτο ηθελα να πω πανω κατω.
#198
Δημοσίευση 30/08/2012 - 18:08
Κατα πολυ καλυτερο, αλλαξε και στην εικονα την κεντρικη που γραφεi περι γνησια ανταλλακτικα επισης, φυσικα σαν συμβουλη το λεω, δικη σου δουλεια ειναι
Βεβαι αυτο: "Επίσης δεν αρμόζει σε μία συσκευή 700-800 ευρώ να τοποθετήσουμε ημιτασιόν.(για 20-30 ευρώ λιγότερα?)" παραμενει βλεπω, αφου ειναι ημιτασιον, αλλα καταλαβαινω γιατι το εχεις.
είναι στην φωτό αυτό, το βράδυ.
θα ντρεπόμουν να μιλήσω αν δίναμε ιμητασιόν ανταλλακτικό σε τιμή 120 ευρώ, θα ντρεπόμουν.
αλλά δεν ντρέπομαι για την ποιότητα μας καθόλου.
Για να δούμε πώς θα το λαμβάνει ο πελάτης το κείμενο sto site ΑΝ το διαβάζουν... χεχε..
#199
Δημοσίευση 30/08/2012 - 18:09
#200
Δημοσίευση 30/08/2012 - 18:13
Αρκετά καλύτερο και πολύ δύσκολο για κάποιον να αποδείξει ότι δεν έχεις την καλύτερη ποιότητα όπως λες. Η εμπιστοσύνη ανάμεσα πελάτη και επιχειρηματία χτίζεται δύσκολα και γκρεμίζεται πανεύκολα. Όπως επίσης ένας ευχαριστημένος πελάτης θα πει καλά λόγια σε 3 γνωστούς του ενώ ένας δυσαρεστημένος θα αναφέρει την ιστορία του σε 10...
Ισχύει, ισχύει γιαυτό προσπαθούμε να κρατάμε χαμηλά των αριθμό των επισκευών μας ανα ημέρα διότι αν ανέβει πάνω από ενα νούμερο είναι πιο ευκολο να γίνει κάποιο λάθος.... το μόνο πρόβλημα που έχουμε αντιμετωπίσει με πελάτη είναι η καθυστέρηση στο ραντεβού, το δούλευουμε καλύτερα τώρα και προσπαθούμε να μην δώσουμε δικαίωμα στον πελάτη να μας πεί κάτι κακό.... δεν έχω λάβει κακό feedback από πελάτη πραγματικά. δεν υπάρχουν περιθώρια από την στιγμή που δεν κρυβουμε τίποτα, και γίνονται όλα μπροστά τους...
#201
Δημοσίευση 30/08/2012 - 18:17
#202
Δημοσίευση 30/08/2012 - 18:19
#204
Δημοσίευση 30/08/2012 - 18:23
Αντε και με τον καιρο λιγο οι τιμουλες σε μερικα πραγματακια να ειναι καλυτερες και θα ειναι πολυ πολυ καλυτερα!
Οι τιμές στα κουμπάκια και φλεξ γνωρίζω ότι είναι υψηλές αλλά το κόστος μετακίνησης και γενικά η υπηρεσία που προσφέρουμε δεν αρμόζει πολύ πιο χαμηλά.
Στο μέλλον με το κατάστημα, θα υπάρχει η επιλογή επισκευής στο κατάστημα μπροστά στον πελάτη με πολύ χαμηλότερες τιμές.
#205
Δημοσίευση 30/08/2012 - 18:27
Οι τιμές στα κουμπάκια και φλεξ γνωρίζω ότι είναι υψηλές αλλά το κόστος μετακίνησης και γενικά η υπηρεσία που προσφέρουμε δεν αρμόζει πολύ πιο χαμηλά.
Στο μέλλον με το κατάστημα, θα υπάρχει η επιλογή επισκευής στο κατάστημα μπροστά στον πελάτη με πολύ χαμηλότερες τιμές.
Χαιρομαι γιαυτο, και που ξερεις μπορει μια μερα να γινω και πελατης σας, ειδικα εγω που ειμαι ψειρας οσο δεν παει πανω απο τον τεχνικο θα κατσω να βλεπω τα παντα, χαχαχα, φυσικα και θα εχετε τετοια παραδειγματα πελατων φανταζομαι!
#206
Δημοσίευση 30/08/2012 - 18:27
Τελευταία επεξεργασία από: thanasis, 30/08/2012 - 18:28
#207
Δημοσίευση 30/08/2012 - 18:32
Χαιρομαι γιαυτο, και που ξερεις μπορει μια μερα να γινω και πελατης σας, ειδικα εγω που ειμαι ψειρας οσο δεν παει πανω απο τον τεχνικο θα κατσω να βλεπω τα παντα, χαχαχα, φυσικα και θα εχετε τετοια παραδειγματα πελατων φανταζομαι!
Αυτοί που ρωτάνε κλασικές ερωτήσεις για να μαθουν τί παίζει κάτω από το καπάκι είναι ευχάριστοι.
Αυτοί που δεν είναι ευχάριστοι είναι αυτοι που μπορει να σε παίρνουν στις 23:40 να σε ρωτήσουν αν η δεύτερη τρύπα στο iPhone είναι το καμένο μου μεγάφωνο μπορείτε να μου το άλλαξετε!
αυτός είναι ένας τρόποςΕπίσης μπορείς να γράψεις ότι τα ανταλλακτικά που παρέχει η εταιρία στο κοινό είναι "εφάμιλλης" ποιότητας με τα γνήσια κάτι που χαρακτηρίζει την ποιότητα τους αλλά ταυτόχρονα διαχωρίζει αυτή την λεπτή γραμμή.
#208
Δημοσίευση 30/08/2012 - 18:59
αν κραζαμε και την apple λιγο οσο κραξαμε το παλικαρι ισως να ειχαμε και δυο χρονια εγγυηση ισως να ειχαμε και περισσοτερα features σε καθε αναβαθμιση κτλ κτλ.......
δυστυχως οι περισσοτεροι σκυβουν το κεφαλι και ειναι σε φαση ''yes master cook'' τεσπα
παλικαρε θελω να πιστευω οτι καταλαβες την διαφορα μεταξυ γνησιου και καλης ποιοτητας ημιτασιον και την αλλαγη στο site να την εκανες συνειδητοποιημενα και οχι απλα
επειδη επεσε πανω σου ενα φορουμ και ακουσες μερικα γαλλικα...
ειλικρινεια πανω απο ολα....
#209
Δημοσίευση 30/08/2012 - 19:02
@jimmakos διάβασα πολυ προσεκτικά όλα τα πόστ. Δεν μπορω να πω, ενδιαφεροντα. Αλλά φίλε μου το δικό σου αποδεικνύει την συμπεριφορά των περισσοτέρων από εμάς, την άρνηση της αποδοχής της κοινής λογικής & του σωστής εφαρμογής του νόμου & γενικότερα τέτοιες συμπεριφορές βοήθησαν να φτάσουμε εδώ που είμαστε σήμερα. Και εάν δεν κατάλαβες, θα σου φέρω ένα πατά δείγμα για την εγγύηση του ενός έτους που λες ότι αποδέχτηκες για να κρατάς το μηλόφωνο στο χέρι.
Εάν σε προσλάβω στην επιχείρηση μου, με 140,€ το μήνα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 14 ώρες την ημέρα και όταν τελειώνεις το "ωράριο" σου να σκουπίζεις τα γραφεία & να καθαρίζεις όλα τα τζάμια, με την σύμφωνη γραπτή συγκατάθεση σου για όλα αυτά, πιστεύεις ότι κανείς δεν πρέπει να επέμβει;; Όλα καλά επειδή συμφώνησες;;;
Έχω βαρεθεί να συζητάμε τα αυτονόητα.....
Φιλικά.....
Εφόσον όπως λες διάβασες όλα τα post θα είδες ότι έχω γράψει ότι δεν είμαι ευχαριστημένος με την πολιτική της Apple στο θέμα της εγγύησης.
Όμως ολόκληρη Ε.Ε δεν έχει καταφέρει να την κάνει να δώσει 2 χρόνια εγγύηση όπως ορίζει η Ε.Ε.
Το ξανά λέω λοιπόν, αν δεν πάρω εγώ το προϊόν της, θα αλλάξει κάτι? Και απαντάω μόνος μου, ΟΧΙ.
Οπότε εν μέρη συμβιβάζομαι διότι βρίσκω άλλα υπέρ στα προϊόντα της που μου έχουν κάνει την ζωή πιο εύκολη.
Και δεν μιλάω για το κινητό, είναι το λιγότερο για εμένα.
#210
Δημοσίευση 30/08/2012 - 19:08
Το ξανά λέω λοιπόν, αν δεν πάρω εγώ το προϊόν της, θα αλλάξει κάτι? Και απαντάω μόνος μου, ΟΧΙ.
Εύχομαι να είσαι μεγάλος σε ηλικία. Γιατί εάν είσαι νεαρός, ........ζήτω που καήκαμε.........
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες