ihomeservice.gr
#91
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:23
και πιο πριν εκραζα τον υπαλληλο απο το golden i στο cosmos που μου ειπε οτι δεν υπαρχει νομος που λεει οτι δικαιουσαι 2 χρονια εγγυηση....εχει παραγινει το θεμα με τις παπατζες που πουλατε σε οσους δεν ξερουν.....αντε μη μιλησω πιο ασχημα γιατι ειμαι στα καλα μου που κερδιζει η real
Ad
#92
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:23
Να ελεγες απο γερμανο ενταξει..αλλα απο apple store?...χαχαχαχα..οκ ειπαμε..ΕΛΕΟΣ
Δεν γνωρίζεις τι δίνουν σε Apple Store refurbished.
Λονδίνο, Βερολίνο από Apple Store και Ελλάδα από εγγυήσεις, όλα κίτρινες οθόνες. Διαπιστωμένο προσωπικά.
#93
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:24
Θελω να δω αυτους που λεν με τοση ευκολια για αυτους τους τυπους που πηγαν να ανοιξουν μια δουλεια και το παλευουν να τα βγαλουν περα και τους κραζουν οτι δε σεβονται το οελατη τους και οτι ποτε δε θα κανουν χρηση των υπηρεσιων τους,αν για το ιδιο λογο (για την ασεβεια δλδ)δε θα ξανααγοραζαν προιον της αππλ
Η διαφορά είναι ότι παρ'όλο που με πειράζει το γεγονός της εγγύησης, είμαι ενήμερος εξ αρχής ότι αυτό που θα αγοράσω έχει ένα χρόνο και είμαι σύμφωνος με αυτό.
Δεν βλέπω να με κοροϊδεύει πουθενά η κυρά Apple.
Τελευταία επεξεργασία από: jimmakos, 29/08/2012 - 23:25
#94
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:24
Ναι αλλα εκει εχεις επιλογη, δεν σου εβαλε κανενας το μαχαιρι στο λαιμο να αγορασεις iphone. Υποτιθεται οτι γνωριζεις απο πριν (τουλαχιστον εχεις αυτη την δυνατοτητα) πληροφοριες σχετικα με αυτο που θελεις να αγορασεις.Δεδομενου οτι πριν απο λιγο διαβαζα ενα τοπικ περι των εγγυησεων και αππλ.εδω ολοκληρη κοτζαμ αππλ δε σεβεται νομοθεσιες και κρατη.και σεις πιανεστε απο μια λεξη (γνησια-ιμιτατιον).δε βλεπω να δειχνετε και την ιδια ευαισθησια στη μαμακα αππλ.ακριβοι στα πιτουρα και φνηνοι στα λαχανα..
Οπως το ιδιο συμβαινει και οταν θελεις να επισκευασεις κατι, θες να ξερεις και τι ειδους υλικα χρησιμοποιηθηκαν, οτιδηποτε και αν ειναι αυτο ειτε λεγεται iphone, αυτοκινητο, σπιτι.
Οσο και να λεμε οτι ειναι απλα μια λεξη, η ιδια αυτη λεξη χτυπαει ασχημα στα αυτια των περισσοτερων, κακα τα ψεματα... Οι περισσοτεροι απο εμας θα επιλεγαμε το "γνησιο" αντι του "ιμιτασιον" για αυτο και αυτο εχει βαφτιστει και ως "γνησιο" απο καποιους για ευνοητους λογους.. Απλα τα πραγματα νομιζω.
#95
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:25
#96
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:26
Πριν καιρο ειχα αγορασει κινητο απο αυτο το φορουμ.
Ξανα μπηκα για να το πουλησω. Το πουλησα.
Και ξανα μπηκα για να πουλησω ενα 3GS και βρηκα το τοπικ.
ΥΓ- Εκτιμω το βιογραφικο σου οπως το εξεφρασες, δεν εκτιμω την αλαζονεια τυπου "know-it-all-kinda-guy".
respect στην δουλεια σου μπορει να εισαι τελειος, αλλα εχεις λαθος attitude ωσον αφορα τις πληροφοριες που πλασαρεις.
Αν εγω δλδ θελω να ελεγξω την validity των πληροφοριων σου δεν εχω τπτ....
δλδ πας να βγαλεις καποιον λαθος απλα επειδη το ειπες.
Το ιδιο κανει και ο αλλος που λεει τα parts γνησια.
Δεν είχα κανένα λάθος attitude.Ότι λέω εγώ το λένε κι άλλοι 1000.Ότι δλδ δεν υπάρχουν γνήσια ανταλλακτικά.
Δεν είμαι παντογνώστης, το συγκεκριμένο θέμα το έχω ψάξει και εξέφερα άποψη. Ούτε το παίζω ξερόλας ούτε τίποτα.
Δεν νομίζω να ήταν σωστός ο τρόπος σου περί ξερόλα περί liar κτλ.Με προσέβαλες κατ επανάληψην γι αυτό είπα ότι είπα..
Αν πάλι ακόμα θέλεις να ελέγξεις το validity των πληροφοριών μου ορίστε:
http://www.asymco.co...factories-cost/
#97
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:26
δεν ειναι γνησιο μαμω το κερατο μου ομως ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ......οσο καλο και να ειναι το ανταλακτικο ειναι Μ Ο Υ Φ Α.....δεν ειναι ΒΥ APPLE....σαρεσει δε σαρεσει αυτη ειναι η αληθεια....δε εχεις ΓΝΗΣΙΑ ανταλακτικα εχεις ΜΟΥΦΑ ανταλακτικα με καλη ποιοτητα (αποτι λες τουλαχιστον αλλα δε μπορω να σε πιστεψω φυσικα)
και πιο πριν εκραζα τον υπαλληλο απο το golden i στο cosmos που μου ειπε οτι δεν υπαρχει νομος που λεει οτι δικαιουσαι 2 χρονια εγγυηση....εχει παραγινει το θεμα με τις παπατζες που πουλατε σε οσους δεν ξερουν.....αντε μη μιλησω πιο ασχημα γιατι ειμαι στα καλα μου που κερδιζει η real
Δες μπαλίτσα....
#98
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:26
δεν είναι λογική αυτή,και πως θα πείσω τον πελάτη για την ποιότητα μου φίλε μου, όταν όλοι λένε γνήσια, ΟΕΜ και πράσινα άλογα?
Μπες λίγο στην θέση μου να καταλάβεις.... σκέψου ότι το 80% των πελατών είναι απλοί χρήστες, μην βλέπεις εδώ μέσα που έχετε αποκρυπτογραφήσει τον κώδικα DaVinci...
επειδή οι άλλοι είναι ψεύτες και ανακριβείς θα γίνεις και εσύ?
δεν υπάρχει καμια αποκρυπτογράφηση για το τι σημαίνει γνήσιο και τι όχι.
#99
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:27
Δε σε κοροιδευει προσωπικα επειδη εισαι ενημερος?το οτι καταπατα νομοθεσιες κρατων και τις υπερβαινει δεν ειναι κοροιδια προσωπικη και δε σε αγγιζει εσενα ε?Η διαφορά είναι ότι παρ'όλο που με πειράζει το γεγονός της εγγύησης, είμαι ενήμερος εξ αρχής ότι αυτό που θα αγοράσω έχει ένα χρόνο και είμαι σύμφωνος με αυτό.
Δεν βλέπω να με κοροϊδεύει πουθενά η κυρά Apple.
#100
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:27
Δεν γνωρίζεις τι δίνουν σε Apple Store refurbished.
Λονδίνο, Βερολίνο από Apple Store και Ελλάδα από εγγυήσεις, όλα κίτρινες οθόνες. Διαπιστωμένο προσωπικά.
To ότι έχει κίτρινη οθόνη το θεωρείς ελάττωμα?
#101
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:29
Δες μπαλίτσα....
απαντηση επαγγελματια....οχι κινητο ουτε για το καζανακι δεν θα σε φωναζα...κ εννοειτε θα φας και δυσφημηση να το ξερεις....οπως θα φαει και το golden i...
#102
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:31
Δε σε κοροιδευει προσωπικα επειδη εισαι ενημερος?το οτι καταπατα νομοθεσιες κρατων και τις υπερβαινει δεν ειναι κοροιδια προσωπικη και δε σε αγγιζει εσενα ε?
Σου λέω και δεν το καταλαβαίνεις. Σαν καταναλωτής αποδέχομαι τους όρους της και αγοράζω τα προϊόντα της. Δεν μου έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό να αγοράσω κάτι.
Οπότε ξέρω από πριν ότι θα έχω 1 χρόνο εγγύηση και είμαι εντάξει με αυτό.
Μην πάμε σε νομοθεσίες, διότι όπως έχω γράψει και παλιότερα υπάρχει και νόμος που και ο ιδιώτης όταν πουλάει κάτι σε ένα άλλο ιδιώτη είναι υποχρεωμένος να παρέχει 6μηνη εγγύηση.
Φαντάζεσαι τι θα γινόταν φαντάζομαι...
#103
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:33
To ότι έχει κίτρινη οθόνη το θεωρείς ελάττωμα?
Το θεωρώ ανεκτό ανταλλακτικό να μπει σε πελάτη αλλά όχι σε πελάτη του iHomeService, ακούγομαι γραφικούρα τώρα αλλά έτσι είμαι, κανω κάτι το κάνω καλά.
Κίτρινο = πολύ απλά κιτρίνισε η εποξική κόλα κατά την συγκόλληση στον φούρνο του Digitizer με την LCD, λόγω αστοχίας (χρόνος, θερμοκρασία, ποιότητα εποξιικής)
απαντηση επαγγελματια....οχι κινητο ουτε για το καζανακι δεν θα σε φωναζα...κ εννοειτε θα φας και δυσφημηση να το ξερεις....οπως θα φαει και το golden i...
την λεπτή γραμμή του χαβαλέ δεν την είδες εε?
#104
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:34
Το θεωρώ ανεκτό ανταλλακτικό να μπει σε πελάτη αλλά όχι σε πελάτη του iHomeService, ακούγομαι γραφικούρα τώρα αλλά έτσι είμαι, κανω κάτι το κάνω καλά.
Κίτρινο = πολύ απλά κιτρίνισε η εποξική κόλα κατά την συγκόλληση στον φούρνο του Digitizer με την LCD, λόγω αστοχίας (χρόνος, θερμοκρασία, ποιότητα εποξιικής)
την λεπτή γραμμή του χαβαλέ δεν την είδες εε?
με βλεπεις να κανω χαβαλε?
εγω σοβαρα σε μιλαω
#105
Δημοσίευση 29/08/2012 - 23:34
σαν ποιότητα δεν μπορώ να απαντήσω,
σαν τρόπο επικοινωνίας με τους υποτιθέμενους πελάτες σου ερασιτεχνική.
θα σου πρότεινα με την πρώτη ευκαιρία να διορθώσεις για αρχή τις ανακρίβειες.
τα λάθη άλλωστε είναι ανθρώπινα αλλά για να μην βρεθείς προ εκπλήξεως φρόντισε να τα διορθώσεις.
Τελευταία επεξεργασία από: silver82, 29/08/2012 - 23:36
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες