Κατ'αρχην σημερα διαβασα κ αλλο αρθρο που στην ουσια μας λεει οτι κατα την διαρκεια ενος benchmark τρεχουν και οι 4 πηρυνες σε full load, ενω σε αλλες εφαρμογες αφηνει μονο εναν πηρνυνα να τρεξει στα 300mhz... απολυτως φυσιολογικο.. αλλες απαιτησεις εχεις οταν τρεχεις μια βαρια εφαρμογη, ενα παιχνιδι ή ενα bench κ αλλες οταν εισαι στο fb ή διαβαζεις τα mail σου.. μην ξεχναμε οτι το παν οταν μιλαμε για mobile devices ειναι η αυτονομια μπαταριας, αλλιως δεν υφισταται καλο κ σωστο συνολο.. δηλαδη οταν τρεχουμε ενα bench στο desktop δε εχουμε την cpu σε full load? Εννοειται πως ναι.. οσων αφορα την gpu, απο το ιδιο αρθρο μαθαινουμε οτι στα παιχνιδια τρεχει σε καποιες περιπτωσεις στην ιδια μεγιστη συχνοτητα με αυτη που τρεχει στα bench... αρα εκει που χρειαζομαι την δυναμη θα την εχω, αρα δεν υφισταται καμια κλεψια.. αν παιζω επι μια ωρα ενα βαρυ παιχνιδι, λογω υπερθερμανσης θα τρεξει καποιες στιγμες σε μικροτερες συχνοτητες το chipset... φυσιολογικοτατο.. αλλη περιπτωση ενα διλεπτο bench, αλλη περιπτωση ενα βαρυ game επι μια ωρα..
Καταλαβες τωρα γιατι τους λεω ανιδεους? Δεν μπορω να στο εξηγησω καλυτερα...
Ξέρω πολύ καλά τι λές.. και καταλαβαίνω ότι ουσιαστικά είναι στην αντίληψη του developer τι θα προτιμησει και τι όχι. Βέβαια είναι αρκετά μικρό το ποσοστό των καλογραμμένων παιχνιδιων που εκμεταλεύονται στο full το hardware ενος τηλεφωνου-συνηθως θα ναι μεγάλα στουντιο που θα μπουν στον κοπο να το κανουν αυτο στον κωδικα τους και πάντα πρωτίστως για τις συσκευες που ναι πιο δημοφιλης εκείνη τη στιγμή στην αγορά, και όχι τόσο για τις παλαιότερες.. οπότε θα χουμε πάντα λίγες σχετικα (για τα android δεδομενα) συσκευες χρονικα με καλό optimization που ειναι στο ελεος του εκάστοτε στούντιο και χωρίς κανέναν "μπουσουλα" απ τη μαμά Google.
[semi-offtopic]
Κάποτε (οταν ειχα android ντε ) που το χα ψάξει λίγο με μερικές εφαρμογές να κάνω optimization και είδα τι μπάχαλο επικρατεί, κατέληξα απ το να ασχολουμαι με τη κάθε μια, να προτιμήσω να ασχοληθώ με το optimization του συστηματος (oom memory management, deodexed, undervolting, διαφοροι governors κτλ.) Μη στα πολυλογώ κατέληξα να βασιστώ σε μια cm και να φτιάξω μια δικιά μου rom μετα απο ενα δίμηνο διαβάσματος για ποιο λόγο? Για να πηγαίνει απλά ανεκτά το κινητό μου χωρις κολλήματα και σκουπίδια..(και οχι λόγω παιχνιδιων-σπάνια παίζω ετσι κι αλλιως). εε μετά χάλασε το module της κεραιας και ήρθε η προγραμματισμένη αλλαγή πλατφόρμας που τη είχα γνωρίσει απ το πρώτο iPod Touch
[semi-offtopic]
Στο θέμα το συγκεκριμένο όμως, αυτο που δε μπορώ να κατανοήσω προς το παρόν είναι: γιατι είναι απαραίτητη η επέμβαση μέσω του Firmware της σε αυτα τα Benchmarks αφού είναι θέμα καθαρά των εφαρμογών?? (σύμφωνα με τα λεγόμενα σου πάντα που ισχύουν κι όλας στο μεγαλύτερο ποσοστό τους).
Δε θα πρεπε να υποδείξει στον κάθε developer αυτό που "ξεκλειδώνει" απλά τη παραπάνω ισχύ και να μη το κανει κρυφα?? Παντως το λες 1 φορα αρκετα υποπτο, και δεν φαινεται να ειναι θεμα απόδοσης της πλατφορμας αφου υπαρχουν ετοιμοι drivers αναλογα τον vendor σε κάθε αρχική προγραμματισμένη έκδοση λειτουργικού. Και αφού έχει καλό σκοπό φαινομενικα, ποιος ο λόγος να παραμείνουν αυτες οι γραμες κωδικα κρυφες? ή έστω να ταν κρυφές για το κοινό (που δικαιολογειται εν μέρει) αλλα οχι για τους developers των benchmarks.
Δεν εχω ακούσει/διαβάσει ποτέ την Intel,nvidia,amd να βαζουν κρυφο κωδικα π.χ. για Cinebench, 3dmark, prime 95 κτλ παρά μόνο profiles και νεους βελτιωμενους/optimized drivers. Αυτο το παραδειγμα με κάνει να χω αμφιβολίες για το κρυφό optimization αφου φαινομενικα δεν υπαρχει κανενας σοβαρος λογος..
Πραγματικά το χω απορία, αν ξερεις κατι παραπανω πες μου