Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * - - 15 ψήφοι

Γιατί το iOS θα συνεχίσει να γιγαντώνεται!


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
1114 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#541   darklordvader77

darklordvader77

    iPH Contributor

  • 1.117 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • GameCenter:darklordvader77

Δημοσίευση 01/10/2013 - 23:33

Η ασχετοσυνη στο φουλ.. αν ειστε ανιδεοι, μην διαβαζετε καν τα αρθρα.. ασχολειστε κ με αρχιτεκτονικες chipset υποτιθεται και τεχνικα κομματια... αφηστε το αν δεν ξερετε.. αντε με την βλακεια του καθενος..
Δηλαδη το nexus 5 που τα παταει ολα κατω στα bench φορωντας το ιδιο chipset, μαλλον μεσω εντολης κωδικα γενναει αλλους 4 πηρυνες κ αλλες 2 καρτες γραφικων παραλληλα... ελεος πια..


Αφου δε ξερουν μερικοι διαβασμα βρε Στεφανακο, για πες μας (αφου το ψαξεις βεβαια οσο και οι κυριοι του αρθρου) αν ισχυουν ή δεν ισχυουν αυτα που γραφουν στο ars και ασε τους "ανιδεους". Τελευταια φορα που τσεκαρα δεν ειναι κανα "βαμμενο" τεχνολογικο site οπως δεν ειναι και το anandtech που μερικοι αμφισβησαν προσφατα για τα benchs του 5S.. (Λογικο αφου ειναι κατι νεο, θα το ξεπερασει καποιο αλλο σε λιγο καιρο-ετσι παει παντα)

Θα δεχτω παντα κατι τεκμηριωμενο εως αποδειξεως του εναντιου φυσικα. (Απο οποιο "στρατοπεδο" κι αν προερχεται)

Εγω ειλικρινα θελω να σε πιστεψω, δωσε μου λογους και facts να πιστεψω εσενα/σκεφτω και να αμφισβητησω κατι αλλο και οχι καποιο τεκμηριωμενενο κ αξιοπιστο tech site.. Αν δε μπορεις ή δε θελεις τοτε μην ξαναπεις κανεναν ανιδεο, γιατι η μη πληροφορηση (απο πολλαπλες πηγες), οι εγωισμοι και οι οπαδικοι χαρακτηρισμοι σιγουρα δεν ανηκουν εδω.. ;)

Φιλικα παντα..!! :)

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#542   stefano23

stefano23

    iPH Enthousiast

  • 520 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • GameCenter:stefano_d23

Δημοσίευση 01/10/2013 - 23:56

Αφου δε ξερουν μερικοι διαβασμα βρε Στεφανακο, για πες μας (αφου το ψαξεις βεβαια οσο και οι κυριοι του αρθρου) αν ισχυουν ή δεν ισχυουν αυτα που γραφουν στο ars και ασε τους "ανιδεους". Τελευταια φορα που τσεκαρα δεν ειναι κανα "βαμμενο" τεχνολογικο site οπως δεν ειναι και το anandtech που μερικοι αμφισβησαν προσφατα για τα benchs του 5S.. (Λογικο αφου ειναι κατι νεο, θα το ξεπερασει καποιο αλλο σε λιγο καιρο-ετσι παει παντα)

Θα δεχτω παντα κατι τεκμηριωμενο εως αποδειξεως του εναντιου φυσικα. (Απο οποιο "στρατοπεδο" κι αν προερχεται)

Εγω ειλικρινα θελω να σε πιστεψω, δωσε μου λογους και facts να πιστεψω εσενα/σκεφτω και να αμφισβητησω κατι αλλο και οχι καποιο τεκμηριωμενενο κ αξιοπιστο tech site.. Αν δε μπορεις ή δε θελεις τοτε μην ξαναπεις κανεναν ανιδεο, γιατι η μη πληροφορηση (απο πολλαπλες πηγες), οι εγωισμοι και οι οπαδικοι χαρακτηρισμοι σιγουρα δεν ανηκουν εδω.. ;)

Φιλικα παντα..!! :)


Κατ'αρχην σημερα διαβασα κ αλλο αρθρο που στην ουσια μας λεει οτι κατα την διαρκεια ενος benchmark τρεχουν και οι 4 πηρυνες σε full load, ενω σε αλλες εφαρμογες αφηνει μονο εναν πηρνυνα να τρεξει στα 300mhz... απολυτως φυσιολογικο.. αλλες απαιτησεις εχεις οταν τρεχεις μια βαρια εφαρμογη, ενα παιχνιδι ή ενα bench κ αλλες οταν εισαι στο fb ή διαβαζεις τα mail σου.. μην ξεχναμε οτι το παν οταν μιλαμε για mobile devices ειναι η αυτονομια μπαταριας, αλλιως δεν υφισταται καλο κ σωστο συνολο.. δηλαδη οταν τρεχουμε ενα bench στο desktop δε εχουμε την cpu σε full load? Εννοειται πως ναι.. οσων αφορα την gpu, απο το ιδιο αρθρο μαθαινουμε οτι στα παιχνιδια τρεχει σε καποιες περιπτωσεις στην ιδια μεγιστη συχνοτητα με αυτη που τρεχει στα bench... αρα εκει που χρειαζομαι την δυναμη θα την εχω, αρα δεν υφισταται καμια κλεψια.. αν παιζω επι μια ωρα ενα βαρυ παιχνιδι, λογω υπερθερμανσης θα τρεξει καποιες στιγμες σε μικροτερες συχνοτητες το chipset... φυσιολογικοτατο.. αλλη περιπτωση ενα διλεπτο bench, αλλη περιπτωση ενα βαρυ game επι μια ωρα..
Καταλαβες τωρα γιατι τους λεω ανιδεους? Δεν μπορω να στο εξηγησω καλυτερα...

#543   darklordvader77

darklordvader77

    iPH Contributor

  • 1.117 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • GameCenter:darklordvader77

Δημοσίευση 02/10/2013 - 00:36

Κατ'αρχην σημερα διαβασα κ αλλο αρθρο που στην ουσια μας λεει οτι κατα την διαρκεια ενος benchmark τρεχουν και οι 4 πηρυνες σε full load, ενω σε αλλες εφαρμογες αφηνει μονο εναν πηρνυνα να τρεξει στα 300mhz... απολυτως φυσιολογικο.. αλλες απαιτησεις εχεις οταν τρεχεις μια βαρια εφαρμογη, ενα παιχνιδι ή ενα bench κ αλλες οταν εισαι στο fb ή διαβαζεις τα mail σου.. μην ξεχναμε οτι το παν οταν μιλαμε για mobile devices ειναι η αυτονομια μπαταριας, αλλιως δεν υφισταται καλο κ σωστο συνολο.. δηλαδη οταν τρεχουμε ενα bench στο desktop δε εχουμε την cpu σε full load? Εννοειται πως ναι.. οσων αφορα την gpu, απο το ιδιο αρθρο μαθαινουμε οτι στα παιχνιδια τρεχει σε καποιες περιπτωσεις στην ιδια μεγιστη συχνοτητα με αυτη που τρεχει στα bench... αρα εκει που χρειαζομαι την δυναμη θα την εχω, αρα δεν υφισταται καμια κλεψια.. αν παιζω επι μια ωρα ενα βαρυ παιχνιδι, λογω υπερθερμανσης θα τρεξει καποιες στιγμες σε μικροτερες συχνοτητες το chipset... φυσιολογικοτατο.. αλλη περιπτωση ενα διλεπτο bench, αλλη περιπτωση ενα βαρυ game επι μια ωρα..
Καταλαβες τωρα γιατι τους λεω ανιδεους? Δεν μπορω να στο εξηγησω καλυτερα...

 

Ξέρω πολύ καλά τι λές.. και καταλαβαίνω ότι ουσιαστικά είναι στην αντίληψη του developer τι θα προτιμησει και τι όχι. Βέβαια είναι αρκετά μικρό το ποσοστό των καλογραμμένων παιχνιδιων που εκμεταλεύονται στο full το hardware ενος τηλεφωνου-συνηθως θα ναι μεγάλα στουντιο που θα μπουν στον κοπο να το κανουν αυτο στον κωδικα τους και πάντα πρωτίστως για τις συσκευες που ναι πιο δημοφιλης εκείνη τη στιγμή στην αγορά, και όχι τόσο για τις παλαιότερες.. οπότε θα χουμε πάντα λίγες σχετικα (για τα android δεδομενα) συσκευες χρονικα με καλό optimization που ειναι στο ελεος του εκάστοτε στούντιο και χωρίς κανέναν "μπουσουλα" απ τη μαμά Google.

 

[semi-offtopic]

Κάποτε (οταν ειχα android ντε :P ) που το χα ψάξει λίγο με μερικές εφαρμογές να κάνω optimization και είδα τι μπάχαλο επικρατεί, κατέληξα απ το να ασχολουμαι με τη κάθε μια, να προτιμήσω να ασχοληθώ με το optimization του συστηματος (oom memory management, deodexed, undervolting, διαφοροι governors κτλ.) Μη στα πολυλογώ κατέληξα να βασιστώ σε μια cm και να φτιάξω μια δικιά μου rom μετα απο ενα δίμηνο διαβάσματος για ποιο λόγο? Για να πηγαίνει απλά ανεκτά το κινητό μου χωρις κολλήματα και σκουπίδια..(και οχι λόγω παιχνιδιων-σπάνια παίζω ετσι κι αλλιως). εε μετά χάλασε το module της κεραιας και ήρθε η προγραμματισμένη αλλαγή πλατφόρμας που τη είχα γνωρίσει απ το πρώτο iPod Touch :P

[semi-offtopic]

 

Στο θέμα το συγκεκριμένο όμως, αυτο που δε μπορώ να κατανοήσω προς το παρόν είναι: γιατι είναι απαραίτητη η επέμβαση μέσω του Firmware της σε αυτα τα Benchmarks αφού είναι θέμα καθαρά των εφαρμογών?? (σύμφωνα με τα λεγόμενα σου πάντα που ισχύουν κι όλας στο μεγαλύτερο ποσοστό τους).

 

Δε θα πρεπε να υποδείξει στον κάθε developer αυτό που "ξεκλειδώνει" απλά τη παραπάνω ισχύ και να μη το κανει κρυφα?? Παντως το λες 1 φορα αρκετα υποπτο, και δεν φαινεται να ειναι θεμα απόδοσης της πλατφορμας αφου υπαρχουν ετοιμοι drivers αναλογα τον vendor σε κάθε αρχική προγραμματισμένη έκδοση λειτουργικού. Και αφού έχει καλό σκοπό φαινομενικα, ποιος ο λόγος να παραμείνουν αυτες οι γραμες κωδικα κρυφες? ή έστω να ταν κρυφές για το κοινό (που δικαιολογειται εν μέρει) αλλα οχι για τους developers των benchmarks. 

 

Δεν εχω ακούσει/διαβάσει ποτέ την Intel,nvidia,amd να βαζουν κρυφο κωδικα π.χ. για Cinebench, 3dmark, prime 95 κτλ παρά μόνο profiles και νεους βελτιωμενους/optimized drivers. Αυτο το παραδειγμα με κάνει να χω αμφιβολίες για το κρυφό optimization αφου φαινομενικα δεν υπαρχει κανενας σοβαρος λογος..

 

Πραγματικά το χω απορία, αν ξερεις κατι παραπανω πες μου :)



#544   jig

jig

    iPH Elite Poster

  • 2.015 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/10/2013 - 01:30

Στέφανε μόνος σου θα δώσεις απάντηση στα παραπάνω

όχι να πάρεις τηλέφωνο τον motomoto   :lol:  :P


ⓜⓘⓚⓔ   ✈︎  Everything you can imagine is real [P²]


#545   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2.334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 02/10/2013 - 08:17

Κατ'αρχην σημερα διαβασα κ αλλο αρθρο που στην ουσια μας λεει οτι κατα την διαρκεια ενος benchmark τρεχουν και οι 4 πηρυνες σε full load, ενω σε αλλες εφαρμογες αφηνει μονο εναν πηρνυνα να τρεξει στα 300mhz... απολυτως φυσιολογικο.. αλλες απαιτησεις εχεις οταν τρεχεις μια βαρια εφαρμογη, ενα παιχνιδι ή ενα bench κ αλλες οταν εισαι στο fb ή διαβαζεις τα mail σου.. μην ξεχναμε οτι το παν οταν μιλαμε για mobile devices ειναι η αυτονομια μπαταριας, αλλιως δεν υφισταται καλο κ σωστο συνολο.. δηλαδη οταν τρεχουμε ενα bench στο desktop δε εχουμε την cpu σε full load? Εννοειται πως ναι.. οσων αφορα την gpu, απο το ιδιο αρθρο μαθαινουμε οτι στα παιχνιδια τρεχει σε καποιες περιπτωσεις στην ιδια μεγιστη συχνοτητα με αυτη που τρεχει στα bench... αρα εκει που χρειαζομαι την δυναμη θα την εχω, αρα δεν υφισταται καμια κλεψια.. αν παιζω επι μια ωρα ενα βαρυ παιχνιδι, λογω υπερθερμανσης θα τρεξει καποιες στιγμες σε μικροτερες συχνοτητες το chipset... φυσιολογικοτατο.. αλλη περιπτωση ενα διλεπτο bench, αλλη περιπτωση ενα βαρυ game επι μια ωρα..
Καταλαβες τωρα γιατι τους λεω ανιδεους? Δεν μπορω να στο εξηγησω καλυτερα...

Ρε Στεφανε, κανεις οτι δεν καταλαβαινεις η δεν καταλαβαιεις οντως ?? Διαβασε ειτε στον Anand ειτε στο Ars τι παιζει ??

Ασχετα με το ποσο load εχει μια εφαρμογη για την CPU (οπωσ λες υπαρχουν games που υποβαλλουν την CPU στο ιδιο η και παρισσοτερο load απο οτι τα benchmarks) υπαρχει ενα mode λειτουργιας που δεν ειναι διαθεσιμο σε καμμια εφαρμογη παρα μονο στα benchmarks. Και μαλιστα, αυτο γινεται με τον πιο αστειο τροπο, με εναν ελεγχο που βασιζεται στο ονομα του package. 

 

Επειδη δεν εχεις διαβασει τι παιζει: Οι τυποι στο Ars πηραν το Geekbench και το ετρεξαν. Μετα πηραν το package του Geekbench του αλλαξαν απλως ονομα και το ξανατρεξαν. Ιδιος κωδικας, ιδιο load στην CPU, διαφορετικα αποτελεσματα !!! Την βλεπεις τωρα την κλεψια ??



#546   stefano23

stefano23

    iPH Enthousiast

  • 520 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • GameCenter:stefano_d23

Δημοσίευση 02/10/2013 - 11:31

Ρε Στεφανε, κανεις οτι δεν καταλαβαινεις η δεν καταλαβαιεις οντως ?? Διαβασε ειτε στον Anand ειτε στο Ars τι παιζει ??
Ασχετα με το ποσο load εχει μια εφαρμογη για την CPU (οπωσ λες υπαρχουν games που υποβαλλουν την CPU στο ιδιο η και παρισσοτερο load απο οτι τα benchmarks) υπαρχει ενα mode λειτουργιας που δεν ειναι διαθεσιμο σε καμμια εφαρμογη παρα μονο στα benchmarks. Και μαλιστα, αυτο γινεται με τον πιο αστειο τροπο, με εναν ελεγχο που βασιζεται στο ονομα του package.

Επειδη δεν εχεις διαβασει τι παιζει: Οι τυποι στο Ars πηραν το Geekbench και το ετρεξαν. Μετα πηραν το package του Geekbench του αλλαξαν απλως ονομα και το ξανατρεξαν. Ιδιος κωδικας, ιδιο load στην CPU, διαφορετικα αποτελεσματα !!! Την βλεπεις τωρα την κλεψια ??

Ναι ρε αντωνη, εγω ξαναλεω οτι αν μπορω να εχω τον ιδιο φορτο cpu και gpu σε ενα βαρυ παιχνιδι, δηλαδη εκει που χρειαζεσαι επεξεργαστικη δυναμη και βοηθεια απο την gpu για συνθεση γραφικων, με καλυπτει αυτο.. αφου ξερεις τωρα για τα bench... να χαμε να λεγαμε.. ποιος την εχει μεγαλυτερη.. υπαρχει περιπτωση ενα iphone 5s ή ενα note3 να σε αφησει παραπονεμενο σε μια βαρια εφαρμογη? Επειδη διαβασα στο Ars οτι αυτες τις συχνοτητες που ανεβασε το note3 στο geekbench μπορεις να τις εχεις κ σε μια απαιτητικη εφαρμογη.. οποτε σαν εμπειρια χρησης δεν το βλεπω σαν κλεψια.μ καταλαβες τι εννοω?

#547   stefano23

stefano23

    iPH Enthousiast

  • 520 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • GameCenter:stefano_d23

Δημοσίευση 02/10/2013 - 11:43

Ξέρω πολύ καλά τι λές.. και καταλαβαίνω ότι ουσιαστικά είναι στην αντίληψη του developer τι θα προτιμησει και τι όχι. Βέβαια είναι αρκετά μικρό το ποσοστό των καλογραμμένων παιχνιδιων που εκμεταλεύονται στο full το hardware ενος τηλεφωνου-συνηθως θα ναι μεγάλα στουντιο που θα μπουν στον κοπο να το κανουν αυτο στον κωδικα τους και πάντα πρωτίστως για τις συσκευες που ναι πιο δημοφιλης εκείνη τη στιγμή στην αγορά, και όχι τόσο για τις παλαιότερες.. οπότε θα χουμε πάντα λίγες σχετικα (για τα android δεδομενα) συσκευες χρονικα με καλό optimization που ειναι στο ελεος του εκάστοτε στούντιο και χωρίς κανέναν "μπουσουλα" απ τη μαμά Google.

[semi-offtopic]
Κάποτε (οταν ειχα android ντε :P ) που το χα ψάξει λίγο με μερικές εφαρμογές να κάνω optimization και είδα τι μπάχαλο επικρατεί, κατέληξα απ το να ασχολουμαι με τη κάθε μια, να προτιμήσω να ασχοληθώ με το optimization του συστηματος (oom memory management, deodexed, undervolting, διαφοροι governors κτλ.) Μη στα πολυλογώ κατέληξα να βασιστώ σε μια cm και να φτιάξω μια δικιά μου rom μετα απο ενα δίμηνο διαβάσματος για ποιο λόγο? Για να πηγαίνει απλά ανεκτά το κινητό μου χωρις κολλήματα και σκουπίδια..(και οχι λόγω παιχνιδιων-σπάνια παίζω ετσι κι αλλιως). εε μετά χάλασε το module της κεραιας και ήρθε η προγραμματισμένη αλλαγή πλατφόρμας που τη είχα γνωρίσει απ το πρώτο iPod Touch :P
[semi-offtopic]

Στο θέμα το συγκεκριμένο όμως, αυτο που δε μπορώ να κατανοήσω προς το παρόν είναι: γιατι είναι απαραίτητη η επέμβαση μέσω του Firmware της σε αυτα τα Benchmarks αφού είναι θέμα καθαρά των εφαρμογών?? (σύμφωνα με τα λεγόμενα σου πάντα που ισχύουν κι όλας στο μεγαλύτερο ποσοστό τους).

Δε θα πρεπε να υποδείξει στον κάθε developer αυτό που "ξεκλειδώνει" απλά τη παραπάνω ισχύ και να μη το κανει κρυφα?? Παντως το λες 1 φορα αρκετα υποπτο, και δεν φαινεται να ειναι θεμα απόδοσης της πλατφορμας αφου υπαρχουν ετοιμοι drivers αναλογα τον vendor σε κάθε αρχική προγραμματισμένη έκδοση λειτουργικού. Και αφού έχει καλό σκοπό φαινομενικα, ποιος ο λόγος να παραμείνουν αυτες οι γραμες κωδικα κρυφες? ή έστω να ταν κρυφές για το κοινό (που δικαιολογειται εν μέρει) αλλα οχι για τους developers των benchmarks.

Δεν εχω ακούσει/διαβάσει ποτέ την Intel,nvidia,amd να βαζουν κρυφο κωδικα π.χ. για Cinebench, 3dmark, prime 95 κτλ παρά μόνο profiles και νεους βελτιωμενους/optimized drivers. Αυτο το παραδειγμα με κάνει να χω αμφιβολίες για το κρυφό optimization αφου φαινομενικα δεν υπαρχει κανενας σοβαρος λογος..

Πραγματικά το χω απορία, αν ξερεις κατι παραπανω πες μου :)


Αυτο που ξεκλειδωνει την παραπανω ισχυ το κανεις κ εσυ με εναν custom kernel που να εχει προστεθει μεσω εφαρμογης τυπου stweaks η δυνστοτητα να επιλεξεις εσυ την συχνοτητα του καθε step.. πραγματα που οπως καταλαβαινω εχεις πειραματιστει μαζι τους στο παρελθον συμφωνα με αυτα που γραφεις.. απο εκει κ περα γιατι το κανει αυτο? Θελω να πιστευω αυτα που σου ειπα κ χτες, λογω θερμοκρασιων.. το πουσαρει τερμα κατα την διαρκεια ενος bench που δεν εχει μεγαλη διαρκεια εκτελεσης σαν εφαρμογη γιατι ξερει οτι μπορει να φτασει μεχρι εκεινες τις συχνοτητες χωρις να γινει ζημια.. οσων αφορα την gpu... οσων αφορα την cpu, το βρισκω εντελως φυσιολογικο να τρεχει κ με τους 4 πηρυνες σε full load, για να παρεις το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα.. παντως τα αποτελεσματα απο συσκευη σε συσκευη με τον ιδιο συνδυασμο chipset και καρτας γραφικων διαφερουν αρκετα.. απο το lg g2 μεχρι το nexus5 μιλαμε για μεγαλες διαφορες.. μαλλον η καθε εταιρια εχει δωσει κ διαφορετικο configuration στην λειτουργια κ τα frequency steps της cpu και gpu αντιστοιχα...

#548   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3.898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 02/10/2013 - 12:16

Τι έγινε ρε παιδιά ; :P

http://news.techworl...comm-exec-says/


Η δήλωση του Anand Chandrasekher, Senior Vice President της Qualcomm ήταν η εξής:

I know there's a lot of noise because Apple did [64-bit] on their A7. I think they are doing a marketing gimmick. There's zero benefit a consumer gets from that. Predominantly... you need it for memory addressability beyond 4GB. That's it. You don't really need it for performance, and the kinds of applications that 64-bit get used in mostly are large, server-class applications.

Γνωρίζω, έχει γίνει ντόρος για αυτό που έκανε η Apple στον A7 (τα 64bit). Πιστεύω ότι απλά κάνουν ένα διαφημιστικό κόλπο. Υπάρχει μηδενικό όφελος που λαμβάνει ο καταναλωτής από αυτό. Κατά κύριο λόγο το χρειάζεσαι για πρόσβαση σε μνήμη μεγαλύτερη των 4GB. Δεν το χρειάζεσαι για απόδοση, και το είδος εφαρμογών που χρησιμοποιούνται τα 64bit είναι μεγάλες, κλάσης server εφαρμογές.

PS:
Αντώνη παράτα το iPhone και πάρε ενα Nexus 5 να βρεις την υγεία σου. :D

Τελευταία επεξεργασία από: dream21, 02/10/2013 - 12:17


#549   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2.334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 02/10/2013 - 12:40

Τι έγινε ρε παιδιά ; :P

http://news.techworl...comm-exec-says/


Η δήλωση του Anand Chandrasekher, Senior Vice President της Qualcomm ήταν η εξής:

I know there's a lot of noise because Apple did [64-bit] on their A7. I think they are doing a marketing gimmick. There's zero benefit a consumer gets from that. Predominantly... you need it for memory addressability beyond 4GB. That's it. You don't really need it for performance, and the kinds of applications that 64-bit get used in mostly are large, server-class applications.

Γνωρίζω, έχει γίνει ντόρος για αυτό που έκανε η Apple στον A7 (τα 64bit). Πιστεύω ότι απλά κάνουν ένα διαφημιστικό κόλπο. Υπάρχει μηδενικό όφελος που λαμβάνει ο καταναλωτής από αυτό. Κατά κύριο λόγο το χρειάζεσαι για πρόσβαση σε μνήμη μεγαλύτερη των 4GB. Δεν το χρειάζεσαι για απόδοση, και το είδος εφαρμογών που χρησιμοποιούνται τα 64bit είναι μεγάλες, κλάσης server εφαρμογές.

PS:
Αντώνη παράτα το iPhone και πάρε ενα Nexus 5 να βρεις την υγεία σου. :D

Μονος του αυτοαναιρειται ... Απο την μια δεν εχουν ισχυ απο την αλλη χρησιμοποιουνται μονο σε server class applications !!! Βγαλε ακρη ...

 

Προφανως και θα υποτιμησει την προσπαθεια της Apple . Και η QUalcomm και η Apple εχουν ISA ARM licenses. Ειναι οι μονες που υλοποιουν τα ISA. Με την διαφορα οτι η Qualcomm εχει διαλεξει να υλοποιει μεχρι και την Armv7 ενω η Apple προχωρησε (πρωτη) στην υλοποιηση του ΑΑrm64 με τον A7. Οταν και η Qualcomm αποφασισει να υλοποιησει ΑΑrm64 εκεις να δεις εγκωμια που θα πλεξει !! Αστα Γιαννακη !



#550   darklordvader77

darklordvader77

    iPH Contributor

  • 1.117 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • GameCenter:darklordvader77

Δημοσίευση 02/10/2013 - 12:52

Αυτο που ξεκλειδωνει την παραπανω ισχυ το κανεις κ εσυ με εναν custom kernel που να εχει προστεθει μεσω εφαρμογης τυπου stweaks η δυνστοτητα να επιλεξεις εσυ την συχνοτητα του καθε step.. πραγματα που οπως καταλαβαινω εχεις πειραματιστει μαζι τους στο παρελθον συμφωνα με αυτα που γραφεις.. απο εκει κ περα γιατι το κανει αυτο? Θελω να πιστευω αυτα που σου ειπα κ χτες, λογω θερμοκρασιων.. το πουσαρει τερμα κατα την διαρκεια ενος bench που δεν εχει μεγαλη διαρκεια εκτελεσης σαν εφαρμογη γιατι ξερει οτι μπορει να φτασει μεχρι εκεινες τις συχνοτητες χωρις να γινει ζημια.. οσων αφορα την gpu... οσων αφορα την cpu, το βρισκω εντελως φυσιολογικο να τρεχει κ με τους 4 πηρυνες σε full load, για να παρεις το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα.. παντως τα αποτελεσματα απο συσκευη σε συσκευη με τον ιδιο συνδυασμο chipset και καρτας γραφικων διαφερουν αρκετα.. απο το lg g2 μεχρι το nexus5 μιλαμε για μεγαλες διαφορες.. μαλλον η καθε εταιρια εχει δωσει κ διαφορετικο configuration στην λειτουργια κ τα frequency steps της cpu και gpu αντιστοιχα...

 

 

Τα ειπαμε χτες Στεφανε και συμφωνησαμε για ποιο λογο γινεται σε ενα τυπικο Benchmark.. το θεμα ομως (και το υποτπο της υποθεσης) ειναι γιατι τα κανει κρυφά  εφόσον δεν εχει κατι φαινομενικα να κρυψει.. και εφοσον δε το χει κανει κανενας αλλος κατασκευαστης (μεχρι στιγμης παντα και δίχως να χει αποδειχθει κατι εως τωρα) ειτε της ιδιας πλατφορμας (mobile android-arm/android-x86) είτε διαφορετικής (x86 compatible desktop os/mobile os)

(η ερωτηση που την εχω σε bold)

 

 

Ειναι σα να παω Κρήτη μέσω Τουρκίας (που εδειχναν και τα Apple Maps οταν πρωτοβγήκαν..:P)

 

Απλά δε βγάζει νόημα, οπότε ή κατι λάθος γίνεται ή κατι άλλο κρύβεται απο πίσω.. (τροφή για σκεψη)

 

Ελπίζω να λυθεί μελλοντικά η απορία μου και να πέσει αυτό το πεπλο μυστικοπαθειας διχως λογο. :)

 

 

p.s.1 Αν αξίζει για κάτι το root πέρα απ τον custom kernel που λες (που στο 99% ειναι καλυτερος απ τον μαμά), ειναι και το ClockworkMod recovery (για ghost image) που απ οτι μαθαινω απο φιλους αναμένεται επιτελους ενας καλος touch-friendly αντικαταστατης του (aroma like αλλα καλυτερος και πιο σταθερος)

 

p.s.2 Αυτο για τις μεγαλες διαφορες που υπαρχουν οντως υπαρχουν, και ειναι ενδειξη το τι κακο μπαχαλο επικρατει (υπαρχουν και καλα μπαχαλα αλλα θα βγω offtopic) σε αυτη την πλατφόρμα που δε θα πρεπε να υπαρχει τα τελευταία 2 χρόνια που όλες οι flagship βγαινουν με ίδια ή παρόμοια chipsets.

 

Σε αυτό φταίει η κάθε εταιρεία που έχει επιλέξει τον εύκολο δρόμο του κυνηγαω ταχυτητες/πυρηνες (intel@90's) και όχι τον δύσκολο του καλού optimization αφήνοντας αυτό το κομμάτι ανεπίσημα σε CM developers/ xda Developers αλλα και η ιδια η google που δε πιεζει.

 

Αναγκαστικά για να επέλθει μια αρκετα παραπάνω ομοιογενεια στη πλατφορμα (οπως μας ειχαν υποσχεθει-ιδιες επιδοσεις και εκδόσεις λογισμικού σε παρομοιες συσκευες, απλα θα αλλαζει το skin/theme αναλογα τον κατασκευαστη για να διαφοροποιειται) πρέπει πέσει δουλεια και πιθανα κλειδωματα σε μερη του λειτουργικου. Αλλος τρόπος δεν υπάρχει και θα γίνει αυτό μονο οταν η κατασταση φτασει στο απροχωρητο..



#551   stefano23

stefano23

    iPH Enthousiast

  • 520 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • GameCenter:stefano_d23

Δημοσίευση 02/10/2013 - 17:36

Μονος του αυτοαναιρειται ... Απο την μια δεν εχουν ισχυ απο την αλλη χρησιμοποιουνται μονο σε server class applications !!! Βγαλε ακρη ...

Προφανως και θα υποτιμησει την προσπαθεια της Apple . Και η QUalcomm και η Apple εχουν ISA ARM licenses. Ειναι οι μονες που υλοποιουν τα ISA. Με την διαφορα οτι η Qualcomm εχει διαλεξει να υλοποιει μεχρι και την Armv7 ενω η Apple προχωρησε (πρωτη) στην υλοποιηση του ΑΑrm64 με τον A7. Οταν και η Qualcomm αποφασισει να υλοποιησει ΑΑrm64 εκεις να δεις εγκωμια που θα πλεξει !! Αστα Γιαννακη !


Χρησιμοποιουνται σε serrver class applications, αλλα ενας server εχει και 16gb ram πανω, οχι 1.. εχει τεραστια διαφορα

#552   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3.898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 02/10/2013 - 22:40

Γιατί το iOS θα συνεχίσει να γιγαντώνεται!




#553   DJTaurus

DJTaurus

    iPH Member

  • 283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • GameCenter:DJTaurus_

Δημοσίευση 03/10/2013 - 07:45

H βρωμιά του Android σε όλο της το μεγαλείο.

They're (Almost) All Dirty: The State of Cheating in Android Benchmarks

 

Το πιο αστείο σχόλιο που διάβασα ph34r.png :

However, since each Android licensee cheats in different ways on different types of benchmarks, it's difficult to benchmark the benchmark cheating.

 

Οταν τα λόγια στερεύουν... όταν δεν μπορείς να περιγράψεις την ασχετοσύνη που διέπει την τσαμσουνγκ. Οι ανθρωποι (για ανδροειδή μου κάνουν περισσότερο) τιγκάρουν με άχρηστα features τις συσκευές τους... το γνωστό πλέον crapware της Shamesung. Αυτή τη φορά όμως ξεπερνούν κάθε ανθρώπινη φαντασία.....

http://www.androidbe...one-hand-usage/

 

Και ο M7 marketing είναι.  :P

http://9to5mac.com/2...essor-adoption/

 

 

 

For pre-iPhone 5s devices, ARGUS usually drains about 20-30% of battery life per day while running in the background. The app continually checks for motion and calculates the distance and number of steps using the accelerometer and GPS. With the M7, however, the app does not need to be running in order to keep track of the number of steps – all of that data is tracked by the M7. As such, ARGUS no longer takes up any battery power while running in the background and the stated battery life from Apple – 10 hours 3G talk time, 250 hours of standby – will stay exactly the same.

 

 

Google και ιδιωτικότητα 2 αντίθετες έννοιες. Εχω χάσει το μέτρημα τον τελευταίο καιρό με τις σχετικές ειδήσεις.

Σοβαρότατη κατηγορία εναντίον της Google για υποκλοπές μέσω Gmail και Street View!

 

 



#554   darklordvader77

darklordvader77

    iPH Contributor

  • 1.117 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • GameCenter:darklordvader77

Δημοσίευση 03/10/2013 - 11:05

Ειχα αναφέρει πως μεχρι αποδειξεως του εναντιου η Sammy μαγειρεύει κρυφά νουμερα.. το παίρνω πίσω εν μέρει! Ανοίχθηκαν οι ασκοί του αιόλου απ οτι φαινεται και μετα απο ερευνα απο αξιοπιστα τεχνολογικα sites φαινεται πως τελικά όλες οι εταιρείες το κάνουν εκτός απο Motorola/Google και Apple..

 

Αν ειναι να βλέπω τετοια "διαφοροποιηση" στην αγορά να τη βράσω.. :P

 

To μονο σίγουρο είναι πως κανενας νοήμων ανθρωπος πλέον θα ξανακοιτάξει Benchmarks για αυτή την πλατφόρμα (ως μετρο αναφοράς απόδοσης) και θα τα πάρει στα σοβαρά..εστω και σε μικρό βαθμό ;)

 

(διότι είναι πλασματικό να ανεβαίνουν τόσο τα ρολόγια/voltages όσο δε θα ανεβούν ποτέ σε κανένα παιχνίδι/εφαρμογή-δεν προσομοιωνει αυτο κανενα ρεαλιστικό σενάριο διοτι αν γινοταν αυτο θα καιγοντουσαν τα τσιπάκια πολύ απλά)


Τελευταία επεξεργασία από: darklordvader77, 03/10/2013 - 11:10


#555   DJTaurus

DJTaurus

    iPH Member

  • 283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • GameCenter:DJTaurus_

Δημοσίευση 03/10/2013 - 21:35

 

 

Η Samsung χρησιμοποιεί απόρρητες πληροφορίες (κανείς δεν ξέρει πως έπεσαν στα χέρια των νομικών εκπροσώπων της) για να διαπραγματευτεί (υπό την απειλή) χρήση αδειοδότησης πατεντών με την Nokia....η κορεάτικη εταιρία δείχνει για μια ακόμη φορά ότι θα χρησιμοποιήσουν κάθε αθέμιτο μέσο για να επιτύχουν τους σκοπούς τους.

http://www.fosspaten...execs-were.html

 

H Shamesung υπερασπίζεται τις επιδόσεις του Note 3 σε επίσημη ανακοίνωση.

http://crave.cnet.co...igans-50012403/

 


 

"The Galaxy Note 3 maximises its CPU/GPU frequencies when running features that demand substantial performance. This was not an attempt to exaggerate particular benchmarking results. We remain committed to providing our customers with the best possible user experience."

 

Φυσικά και τους πιστεύουμε. Aς θυμηθούμε τι είχαν δηλώσει με το πρόσφατο cheat στο S4:

 

 

"A maximum GPU frequency of 533MHz is applicable for running apps that are usually used in full-screen mode," Samsung said, "such as the S Browser, Gallery, Camera, Video Player, and certain benchmarking apps, which also demand substantial performance."

 

 

H μέτρηση όμως με το Benchmarkbooster δεν δικαίωσε τα λεγόμενά τους μιας και δεν παρατηρήθηκε κανένα πουσάρισμα της GPU σε εφαρμογές όπως οι Browser/Gallery/Video Player. Φυσικά όλοι γνωρίζουμε ότι αν η Samsung επέλεγε να λειτουργεί η συσκευή της με το cheat optimize που δουλεύει στα benchmarks (σε καθημερινές συνθήκες) η μπαταρία θα πήγαινε περίπατο καθώς και η αξιοπιστία της μιας και θα μετατρεπόταν σε τοστιέρα.

 

Eγώ κρατάω την επίσημη ανακοίνωση της AnTuTu.

http://www.antutu.co...w.shtml?id=7242

 


 

"there are some smartphone makers who do system optimization especially aiming at AnTuTu Benchmark to improve the test scores. A legal system optimization operation on devices is what we encourage, but the action of tricking customers by cheating is what we are firmly against.". The most egregious way is to modify AnTuTu's benchmark tool to report "fake hardware specs list and test scores," claiming, for example, more RAM and faster components than are even present. "This kind of cheating method always turns out on high imitation and fake devices.. A second cheat is similar to what Samsung has been doing: temporarily boosting the results when the device senses that a benchmark is running. "As a consequence, the result customers saw is differ with the real fluency feel in daily use," the AnTuTu states.Another cheat type involves faking graphics performance. "After recognition of AnTuTu Benchmark and other Benchmark, some chips will self omit test frames, while the system shows correctly. For example, when operating 3DRating test, the frames number which the system has received is 10, while the real frames showed is only 5 per minutes, in this case, test scores will have huge improvement."The group noted, "We [at] AnTuTu feel sorry about these behaviors and we need to alert all users to these behaviors of Fake-phone makers adopted on devices."

 

 

 

 

AnTuTuX.100313.png

 

 

Εχει και κινέζικες cheatoδουλειές ο μπαξές. Γελάστε εδώ με τα κινέζικα non-branded android tablet που τα πλασάρουν μερικοί ως φθηνές/αξιόπιστες εναλλακτικές. 

I’m Disgusted With China’s Cheating

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 5

0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες