Αγαπάμε Shamesung. Σήμερα παρουσίασε το Galaxy Round. Gimmick features all the way (πιέζεις στην άκρη της οθόνης και αυτό κάνει κούνια μπέλα δείχνοντας σου πολύτιμα notifications… άσε που σε άλλα galaxy κάνεις το ίδιο περνώντας απλά το χέρι πάνω από την οθόνη)…. κάνει και χρήση της ψευδοραφής του Note 3. Η ποιότητα της τσαμσουνγκ εξαπλώνεται. Aκούστε και το όνομα του χρώματος που θα είναι διαθέσιμο: Luxury Brown… παραφράζοντας πολυτελές σκατί. Η φιλοσοφία του ρίχνω ότι να ναι στην αγορά και "αν σου κάτσει" συνεχίζεται….
Και ενώ η Shamesung προσπαθεί με την διαφημιστική της προπαγάνδα να μας πείσει για το αντίθετο ακόμα μια έρευνα επαληθεύει το προφανές.
Οι έφηβοι των ΗΠΑ προτιμούν Apple
Κάποτε υπήρχε και αυτή η έρευνα που τα androidoblog (techblog,digitallife κ λοιπή σαβούρα) δεν έχασαν ευκαιρία να μεταφράσουν σε αντίθεση με έρευνες που αφορούν την Apple… τότε είχε γίνει μεγάλος ντόρος. Εντελώς τυχαία η παρακάτω πρόσφατη έρευνα έχει εξαφανιστεί από το επίσημο site της εταιρίας (Buzz Marketing Group). Είναι τόσο γελοίοι που στο κυνήγι διαφημιστικής προβολής χτυπούν την Apple με ψευδείς έρευνες.
http://bgr.com/2013/...-survey-287400/