Οι διαφημίσεις που κράζει το iPad την μάραναν.
Αν στην θέση της Samsung ήταν η Apple θα ήταν πρώτη είδηση στα site τεχνολογίας.... αβαβαβα.
Samsung struggles in Japan’s phone market
http://www.koreahera...=20131124000201
Το σαμπανιζέ iPhone συγκέντρωσε ειρωνικά άρθρα από το παρακάτω site. Τώρα με το HTC One το χρυσό έγινε μόδα.
http://techblog.gr/m...-official-7852/
Αλλη μια είδηση που πέρασε στα ψηλά. Ευτυχώς που υπάρχει το nextsmartphone να διαβάζουμε και κάτι σοβαρό γιατί με τα βλαχαδερά (βλέπε άρθρο παραπάνω) δεν βλέπω φως στο τούνελ.
Έκθεση: Λιγότερο από 10.000 οι πωλήσεις του Samsung Galaxy Round
Βαρέθηκα να ποστάρω ειδήσεις που δεν καταγράφονται στα μεγάλα τεχνολογικά site. Η Shamesung και οι λοιποί παντοφλοκατασκευαστές ΕΚΛΕΨΑΝ στα benchmark και πάλι.
H Futuremark προχώρησε σε διαγραφή συσκευών της Samsung και της HTC που εξαπατούν τους χρήστες για τις επιδόσεις τους
The company removed the scores of Samsung's Galaxy Note 10.1 tablet and Note III phablet as well as HTC's One and One Mini smartphones, dropping the models to the bottom of its listings, below devices with a score of zero (above).
Futuremark President Oliver Baltuch told the site, "People rely on Futuremark benchmarks to produce accurate and unbiased results. That's why we have clear rules for hardware manufacturers and software developers that specify how a platform can interact with our benchmark software.
Baltuch explained, "in simple terms, a device must run our benchmarks without modification as if they were any other application."
Πριν ένα χρόνο οι καταστροφολόγοι φωναζαν για αδυναμία της Apple να εισχωρήσει στην αγορά της Ιαπωνίας.. για το μήνα Οκτώβριο η Apple κατείχε το 76% του συνολικού αριθμού smartphone που διατέθηκαν στην αγορά. Δλδ 3/4 κινητά ήταν iPhone.
http://www.unwiredvi...n-this-october/
Η μετοχή έχει και πάλι σταθερή ανοδική πορεία την στιγμή που η Samsung έχει και πάλι meeting με τους επενδυτές σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Apple, Inc. stock breaks $545 barrier as Samsung calls 'Crisis Awareness' meeting
Samsung is expected to spend $14 billion on ads and promotion this year, more than Google spent to acquire Motorola Mobility. "Samsung spends a bigger chunk of its annual revenue on advertising and promotion than any other of the world's top-20 companies by sales - 5.4 percent, according to Thomson Reuters data," the report noted. "Apple spends just 0.6 percent, and General Motors 3.5 percent."