Αγανάκτησα και μόνο που διάβασα την περιπέτεια των παιδιών με τα Ρετνα λαπτοπ , απαράδεκτη ως εταιρεία η Μήλον....εύχομαι να λυθούν όλων τα προβλήματα με επιτυχία !! Πολλά hardware προβλήματα σε όλες τις συσκευές...σε κάθε συσκευη υπάρχει στάνταρ και μια μαύρη τρυπά στο υλικό....νισάφι....αρχίζω να αισθάνομαι ότι όσο η Μήλον γίνεται εμπορικοτατη....τόσο και θα υπάρχουν συνεχής ξερες....!!
Μα καλά δεν τα δοκιμάζουν αυτά με τεστ στην διάρκεια της παραγωγής...πριν τα κυκλοφορήσουν...έλεος !!
Δηλαδη για να το καταλάβω....σε γκρίζο φόντο η κάτι τέτοιο φαίνονται στα πάνελ , σαν τους τρέχων iMac ένα πράμα σκιές και μαυρισμένες κοιλιδες...για όσους έχουν πάνελ από την LG ...??
Η ίδια ιστορία και εδώ δηλαδη....πάλι από τον προμηθευτή LG προβλήματα και τα imac από αυτούς προμηθεύονται οθόνες...αφού δεν το έχει με τα πάνελ τι στο διάολο τους δένουν υπέρ - εργολαβίες....για να ρεζιλεύονται με τέτοιες ξερες σε τέτοια ακριβά μηχανάκια ??
Μην περιμένετε κανείς να παραδεχτεί επίσημα κάτι....θα περάσουν 2..3 μοντέλα στο μέλλον...και μετά θα το διορθώσουν " ήσυχα " !!
Μακάρι με τα αλλαγμένα Samsung πάνελ να μην υπάρχει πρόβλημα πλέων !!
Σχετικά με το σέρβις γενικά στην Αθήνα , συνεχώς για προβλήματα συμπεριφοράς στον πελάτη ακούμε και κακή αντιμετώπιση....εδώ Θεσσαλονίκη είναι εντάξει , δεν ακούγονται τέτοια παράπονα όπως κάτω...αντιθέτως όσο εχω ψάξει καλά λόγια άκουσα...τι παίζει όμως με κάτω δεν ξέρω...!!
Ανταγωνισμός φιλε μου, και η μεριδα της πιτας ολο και μικραίνει!
Οποτε και η πολιτική τους αλλάζει, και απο φιλική και εξυπηρετική που ηταν παλια, γίνεται ψυχρή και αδιάφορη ως προς τα προβλήματα των πελατών της.
Οταν ο αλλος βλεπει το μαγαζι του να βαζει λουκετο συντομα, πίστεψε με, μονο φιλικος και εξυπηρετικός δεν μπορει να ειναι! ;-)