Γιατί δεν τους ρωτάς.. Αν τυχόν το πας για repair.. θα μπορούν να το αναγνωρίσουν σαν πρόβλημα όπως εδώ στην ΕΛλάδα? ή σου λένε ότι δεν είναι πρόβλημα? Αν το αναγνωρίζουν και το πας για repair πιστεύω μετά θα σου βάλουν samsung.
ναι αυτο που μου είπαν είναι ότι εφόσον είμαι μέσα στις 14 μέρες από την αγορά, μπορώ να πάρω καινούριο. Το θέμα είναι ότι δεν νομίζω να το αναγνωρίζουν σαν γενικό πρόβλημα και σου λένε ότι αυτό μπορεί να συμβαίνει σε σένα οπότε αν στο κάνουμε replacement δεν θα έχεις θέμα..
τι να πω ρε παιδιά, ελπίζω στο τέλος να λυθεί το θέμα αυτό ή τέλος πάντων να πεσω σε κάποιο με samsung... γιατί είναι τρελή ταλαιπωρία (και ψυχολογική) να περνάς όλο αυτό με το που πήρες το μηχάνημα..