Πάντως το νομικό πλαίσιο είναι ξεκάθαρο..Αν γίνει έλεγχος από τον αγοραστή παρουσία του πωλητή,όπως και επιβάλλεται, η ευθύνη αντικατάστασης είναι του πωλητή που στην προκειμένη περίπτωση είσαι εσύ και όχι η εταιρία.
Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου κι εγώ. Εγώ είμαι με τον καταναλωτή 1000% και θεωρώ ότι στο 99% των περιπτώσεων έχει δίκιο.
Ο καταστηματάρχης όμως αν δεν έχει διαβεβαίωση από την Apple ή από κάποιον ότι θα καλύψει το κόστος αντικατάστασης με καινούριο, γιατί να βάλει από την τσέπη του 739- ΦΠΑ-κέρδος και τη στιγμή κιόλας που το
ποσοστό κέρδους από την Apple είναι πολύ μικρό;
Εσύ θα το έκανες;
Πρώτα πρέπει να ψάχνουμε τις ευθύνες στους κατασκευαστές-κολοσσούς και μετά στο απλό μαγαζί που δύσκολα τα φέρνει βόλτα. Δεν είναι όλοι παγαπόντηδες...