1) Ανοίξτε το iTunes.
2) Κάντε login στον λογαριασμό σας, αν δεν είστε ήδη, και επιλέξετε το ‘view account‘.
3) Πηγαίνετε στο ‘Purchase history‘.
4) Πλοηγηθείτε και εντοπίστε στην προβληματική εφαρμογή και επιλέξτε ‘Report a problem‘.
5.1) Συμπληρώστε την φόρμα. Φροντίστε να αναφέρετε τους ακριβής λόγους για τους οποίους προχωράτε σε αυτή την κίνηση και αναφέρετε ξεκάθα ότι ζητάτε REFUND.
5.2) Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν έχετε πρόσβαση στην φόρμα επικοινωνίας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το παρακάτω link: Appstore Customer Service.
Προσοχή: Στο πεδίο ‘Specific request:‘ επιλέξετε ‘This application did not function as expected‘.
6) Θα λάβετε απάντηση στις επόμενες 48 ώρες και η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί σε 4-5 εργάσιμες ημέρες.
Υπάρχουν εκατοντάδες αναφορές χρηστών στο διαδίκτυο οι οποίες ζήτησαν και έλαβαν επιστροφή χρημάτων γιατί αγόρασαν κατά λάθος κάποιο app ή γιατί η εφαρμογή δεν ανταποκρινόταν στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά (π.χ τα περισσότερα προβλήματα έχουν αναφερθεί με δυσλειτουργία των push notifications).
Σημείωση Νο1: Όπως είναι γνωστό η Apple παρακρατεί το 30% της τιμής πώλησης μίας εφαρμογής. Με το ‘Refund’ είναι πιθανό (?) να χρεωθεί αυτό το 30% ο developer της εφαρμογής. Χρησιμοποιήστε το ‘Refunding’ με σύνεση!
Σημείωση No2: Έχετε στην διάθεση σας 90 ημέρες από την αγορά μίας εφαρμογής για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.