Σημαντική πτώση σημείωσε η Apple κατά το τρίτο τρίμηνο του 2012 στην αγορά των tablets, σύμφωνα με νέα μελέτη της IDC, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 50.4% τη στιγμή που το ίδιο διάστημα την περσινή χρονιά κατείχε 59.7%.
Στην αντίπερα όχθη, η μεγάλη ανταγωνίστρια της, Samsung, σημείωσε απροσδόκητα μεγάλη άνοδο, εκτινάσσοντας το μερίδιο αγοράς της στο 18.4% (από 6.5% πέρυσι). Συγκεκριμένα η κορεάτικη εταιρεία πούλησε 5.1 εκατομμύρια tablets, 115% περισσότερα από το δεύτερο τρίμηνο του έτους και 325% από το τρίτο τρίμηνο του 2011. Στην τρίτη θέση τερμάτισε η Amazon με 9%, ακολουθούμενη από τις Asus και Lenovo με 8.6% και 1.4% αντίστοιχα.
Μένει να δούμε αν η κυκλοφορία του iPad mini θα επαναφέρει την Apple στα περσινά ποσοστά της.
Πηγή: Techgear
Στο 50.4% έπεσε τo μερίδιο αγοράς της Apple στα tablets [Q3 2012]
Από
iPhoneHellas
, 05/11/2012 13:08
4 μηνύματα σε αυτό το θέμα
Ad
#2
Δημοσίευση 05/11/2012 - 13:12
Ε ενταξει, λογικό είναι. Οι άλλοι πουλάνε tablets με $200.
Μία έρευνα που να δείχνει τα ποσοστά ανά κατηγορία τιμών θα ήθελα πολυ να δω, όχι αυτή τη σούμα - τα βάζουμε όλα στο ίδιο σακί.
Μία έρευνα που να δείχνει τα ποσοστά ανά κατηγορία τιμών θα ήθελα πολυ να δω, όχι αυτή τη σούμα - τα βάζουμε όλα στο ίδιο σακί.
#3
Δημοσίευση 05/11/2012 - 13:16
Ε ενταξει, λογικό είναι. Οι άλλοι πουλάνε tablets με $200.
Μία έρευνα που να δείχνει τα ποσοστά ανά κατηγορία τιμών θα ήθελα πολυ να δω, όχι αυτή τη σούμα - τα βάζουμε όλα στο ίδιο σακί.
Επιπλέον, ο Bezos πουλαει το Kindle σχεδον subsidized , κατω απο το κόστος οπως ο ιδιος εχει πει !!!
#4
Δημοσίευση 11/11/2012 - 17:58
Σημαντική πτώση της Apple στις ταμπλέτες ελέω Samsung, Amazon και... mini
Σημαντική συρρίκνωση του μεριδίου που απολαμβάνει στην αγορά ταμπλετών υπέστη η εταιρεία Apple κατά το τρίτο τρίμηνο του 2012, καθώς ο «έλεγχός» της στην εν λόγω αγορά κατέπεσε στο 50%, έναντι του 66% όπου βρισκόταν κατά την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου.
Η πτώση του μεριδίου της Apple πηγάζει σε σημαντικό βαθμό από την προτίμηση των καταναλωτών να περιμένουν το λανσάρισμα του νέου iPad mini και του iPad τέταρτης γενεάς, παρά να επενδύσουν σε παλαιότερα προϊόντα. Σημειώνεται άλλωστε πως η Apple κατόρθωσε να πουλήσει περίπου 3 εκατομμύρια μονάδες iPad κατά το πρώτο τριήμερο διάθεσης του iPad mini, διπλασιάζοντας τις πωλήσεις της σε σχέση με το πρώτο τριήμερο διάθεσης του iPad τρίτης γενεάς.
Πέραν όμως από την... προσμονή των καταναλωτών για την εμφάνιση των νέων προϊόντων, η Apple αντιμετωπίζει και όλο και μεγαλύτερο ανταγωνισμό στο χώρο της ταμπλέτας, καθώς το iPad έρχεται αντιμέτωπο με τα φθηνότερα προϊόντα της Samsung και της Amazon.
Ενδεικτικά, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας IDC, η Samsung υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις ταμπλετών της σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο, αποστέλλοντας 5,1 εκατομμύρια μονάδες, ενώ το μερίδιο αγοράς της Amazon εκτοξεύτηκε στο 9 από το 4,8%.
Παρά ταύτα, οι αριθμοί δείχνουν πως υπάρχει αρκετός «χώρος» στην αγορά και για τους τρεις τεχνολογικούς κολοσσούς, καθώς σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2011 ο χώρος της ταμπλέτας αναπτύχθηκε κατά 49,5%!
http://www.skai.gr/n...mazon-kai-mini/
Σημαντική συρρίκνωση του μεριδίου που απολαμβάνει στην αγορά ταμπλετών υπέστη η εταιρεία Apple κατά το τρίτο τρίμηνο του 2012, καθώς ο «έλεγχός» της στην εν λόγω αγορά κατέπεσε στο 50%, έναντι του 66% όπου βρισκόταν κατά την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου.
Η πτώση του μεριδίου της Apple πηγάζει σε σημαντικό βαθμό από την προτίμηση των καταναλωτών να περιμένουν το λανσάρισμα του νέου iPad mini και του iPad τέταρτης γενεάς, παρά να επενδύσουν σε παλαιότερα προϊόντα. Σημειώνεται άλλωστε πως η Apple κατόρθωσε να πουλήσει περίπου 3 εκατομμύρια μονάδες iPad κατά το πρώτο τριήμερο διάθεσης του iPad mini, διπλασιάζοντας τις πωλήσεις της σε σχέση με το πρώτο τριήμερο διάθεσης του iPad τρίτης γενεάς.
Πέραν όμως από την... προσμονή των καταναλωτών για την εμφάνιση των νέων προϊόντων, η Apple αντιμετωπίζει και όλο και μεγαλύτερο ανταγωνισμό στο χώρο της ταμπλέτας, καθώς το iPad έρχεται αντιμέτωπο με τα φθηνότερα προϊόντα της Samsung και της Amazon.
Ενδεικτικά, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας IDC, η Samsung υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις ταμπλετών της σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο, αποστέλλοντας 5,1 εκατομμύρια μονάδες, ενώ το μερίδιο αγοράς της Amazon εκτοξεύτηκε στο 9 από το 4,8%.
Παρά ταύτα, οι αριθμοί δείχνουν πως υπάρχει αρκετός «χώρος» στην αγορά και για τους τρεις τεχνολογικούς κολοσσούς, καθώς σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2011 ο χώρος της ταμπλέτας αναπτύχθηκε κατά 49,5%!
http://www.skai.gr/n...mazon-kai-mini/
#5
Δημοσίευση 11/11/2012 - 18:14
Μια ταμπλετα δωρο μαζι με την αγορα μιας συσκευης πχ τηλεορασης,υπολογιστη,βιντεοκαμερας και φωτογραφικης μηχανης στις μεγαλες αλυσιδες ηλεκτρονικων στο εξωτερικο.Ακομα και με ψυγεια τις εδιναν δωρα.
Αυτο μου ηρθε στο μυαλο χωρις να σημαινει οτι αυτος ειναι ο λογος της αυξησης των μεριδιων τους στην αγορα.
Αυτο μου ηρθε στο μυαλο χωρις να σημαινει οτι αυτος ειναι ο λογος της αυξησης των μεριδιων τους στην αγορα.
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες