Να επιμείνεις.. Μιλάμε για αστοχία υλικού..
Αστοχια υλικου ονομαζεται αλλο πραγμα και οχι μια γρατζουνια
Δημοσίευση 31/12/2012 - 15:09
Να επιμείνεις.. Μιλάμε για αστοχία υλικού..
Δημοσίευση 31/12/2012 - 15:34
Τελευταία επεξεργασία από: dennis97, 31/12/2012 - 15:35
Δημοσίευση 31/12/2012 - 15:37
Δημοσίευση 31/12/2012 - 15:41
Παιδιά άκυρο για σήμερα.Επικοινώνησα με River West και επιμένουν πρώτα να πάει στο Service αλλά το χειρότερο είναι ότι επίσης επιμένουν ότι θα μου δωθεί καινούργια συσκευή αλλά χωρίς κουτί.Τους ξανά λέω ανακατασκευασμένο, όχι λέει καινούργιο αλλά χωρίς κουτί.Επίσης για το light leak μου είπε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.Μου είπαν και αυτοί για το DOA πως δεν ισχυεί παρόλο που τους είπα ότι το είδα στην ιστοσελίδα τους.Άλλα ντ'άλλων.
Αν είναι να πάω και αυτοί να επιμένουν το αντίθετο...καλύτερα να το πάω στο Κολωνάκι που έχει ένας φίλος μου,έναν γνωστό,μπας και καταφέρω τίποτα.
Μόνο που με προβληματίζει ότι επειδή σήμερα δεν μπορώ να τρέχω εκεί πάνω,θα το πάω όποτε μπορέσω αυτές τις μέρες αλλά θα έχει λήξει το υποτιθέμενο DOA που προσφέρουν.Εγώ όμως το πήρα από αυτούς γιατί διάβασα για τις τρεις μέρες DOA.
Και αυτοί τώρα μου λένε άλλα.Δε φταίω εγώ που είναι ανοργάνωτοι.Άλλα γράφουν στο site τους και άλλα λένε απο το τηλέφωνο.
Απλά όταν θα πάω θα πατήσω και στην παραπληροφόρηση.
Δημοσίευση 31/12/2012 - 15:53
Δημοσίευση 31/12/2012 - 16:30
σου λεω ξανα, πηγαινε το πισω και ζητα τα χρηματα σου. εχεις δικαιωμα οσο ειναι doa. μην εμπιστευεσαι ανιδεους.Παιδιά άκυρο για σήμερα.Επικοινώνησα με River West και επιμένουν πρώτα να πάει στο Service αλλά το χειρότερο είναι ότι επίσης επιμένουν ότι θα μου δωθεί καινούργια συσκευή αλλά χωρίς κουτί.Τους ξανά λέω ανακατασκευασμένο, όχι λέει καινούργιο αλλά χωρίς κουτί.Επίσης για το light leak μου είπε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.Μου είπαν και αυτοί για το DOA πως δεν ισχυεί παρόλο που τους είπα ότι το είδα στην ιστοσελίδα τους.Άλλα ντ'άλλων.
Αν είναι να πάω και αυτοί να επιμένουν το αντίθετο...καλύτερα να το πάω στο Κολωνάκι που έχει ένας φίλος μου,έναν γνωστό,μπας και καταφέρω τίποτα.
Μόνο που με προβληματίζει ότι επειδή σήμερα δεν μπορώ να τρέχω εκεί πάνω,θα το πάω όποτε μπορέσω αυτές τις μέρες αλλά θα έχει λήξει το υποτιθέμενο DOA που προσφέρουν.Εγώ όμως το πήρα από αυτούς γιατί διάβασα για τις τρεις μέρες DOA.
Και αυτοί τώρα μου λένε άλλα.Δε φταίω εγώ που είναι ανοργάνωτοι.Άλλα γράφουν στο site τους και άλλα λένε απο το τηλέφωνο.
Απλά όταν θα πάω θα πατήσω και στην παραπληροφόρηση.
Δημοσίευση 31/12/2012 - 16:45
Δημοσίευση 31/12/2012 - 17:23
Δημοσίευση 31/12/2012 - 17:41
Δημοσίευση 31/12/2012 - 18:09
πωωωω μη με τρελλαινεις τωρα!!!:PPPP istorm ειπες? διαβασε και εκτυπωσε και τρυφτο στα μουτρα τους! πρωτα απ ολα μιλαμε για 14 μερες doa.Δε νομίζω πως μπορώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω από τη στιγμή που το έχω ανοίξει.
Εδώ δεν μπορούν να μου αντικαταστήσουν ένα ελαττωματικό iPhone.
Δημοσίευση 31/12/2012 - 18:16
Δημοσίευση 31/12/2012 - 19:32
Καλύτερα με συμφέρει να το κάνω όπως το λες για να μην μπλέξω καθόλου με αντικαταστάσεις αλλά για iPhone λέει 3 ημέρες.Αν και από το τηλέφωνο μου είπαν πως δεν ισχύει για τα iPhone.
Δημοσίευση 31/12/2012 - 19:35
εδώ21. Επιστροφές Προϊόντων - Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Στη περίπτωση που το προϊόν είναι προβληματικό, η επιστροφή του γίνεται με βάση τη πολιτική DOA (dead on Arrival) που ισχύει από τον κατασκευαστή. Επειδή κάποιοι κατασκευαστές, παρέχουν υποστήριξη στο χώρο του πελάτη, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον πάροχο της εγγύησης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον πάροχο της εγγύησης, τα στοιχεία επικοινωνίας με τον πάροχο, την πολιτική επιστροφής DOA και την διάρκεια ισχύος της πολιτικής DOA πατήστε εδώγια προϊόντα Apple και εδώγια τα υπόλοιπα προϊόντα.
Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.
Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 211-9997590, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-21:00, Σάββατο 9:00-18:00 (εκτός αργιών) για πληροφορίες.
Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από την iStorm σε περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.
Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, σας πιστώνουμε τα χρήματά σας στο σύνολό τους.
Τελευταία επεξεργασία από: dennis97, 31/12/2012 - 19:36
Δημοσίευση 31/12/2012 - 19:40
0 μέλη, 33 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες