
Και τώρα κολλάει και το touch!
Δημοσίευση 19/01/2013 - 20:24
Δημοσίευση 19/01/2013 - 23:14
Δημοσίευση 20/01/2013 - 02:35
Το μαύρο μου το έχω χωρίς θήκη (και ούτε σκοπεύω να βάλω και να του χαλάσω την αισθητική) και γενικά το βάζω σε τσέπες και το ακουμπάω όπου να'ναι και δεν έχει πάθει τίποτα. Γενικά μου φαίνεται ναι μεν πιο ευαίσθητο απο το 4 αλλά καμία σχέση με τις υπερβολές που ακούω.
Δημοσίευση 20/01/2013 - 09:15
Δημοσίευση 20/01/2013 - 10:24
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις εδώ αν τις διαβάσεις που τα κινητά δεν πρόλαβαν καν να "μπουσουλήσουν" ,,Βγήκαν ελαττωματικά απο τη μαμά τους. Μην τις αγνοείς.Έτσι είναι ρε παιδιά! Καλά κάνετε και τα χαίρεστε τα τηλέφωνά σας!!
Γι'αυτό λέγεται και κινητό : Γιατί κινείται. Και ό,τι κινείται έχει φθορές και γρατζουνιές.
Αλλιώς βάλτε το και σε μια γυάλα, ταΐζετέ το και με το μπιμπερό κάθε πρωί μπας και μεγαλώσουν τα gb του..
Έλεος ρε παιδιά!!
Δημοσίευση 20/01/2013 - 10:37
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις εδώ αν τις διαβάσεις που τα κινητά δεν πρόλαβαν καν να "μπουσουλήσουν" ,,Βγήκαν ελαττωματικά απο τη μαμά τους. Μην τις αγνοείς.
Δημοσίευση 20/01/2013 - 11:22
Πάντα θα υπάρχει αστοχία υλικού. Σε λίγες μέρες θα ανακοινώσει ( ή μπορεί και ήδη να ανακοίνωσε ) 50 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Το 1% να είναι ελαττωματικό, τότε μιλάμε για 500.000 συσκευές.
Από αυτές δε θα έφτασαν κάποιες στην Ελλάδα? Είναι για μένα απολύτως φυσιολογικό...Εάν αφαιρέσεις και αυτούς που ψυρίζουν όλη μέρα το τηλέφωνο με μεγενθυτικό φακό για να βρουν και την παραμικρή εργοστασιακή
γρατζουνιά μεγέθους 0.001 εκατοστού, τότε η apple τα πάει μια χαρά
Το θέμα είναι πως αντιμετωπίζεται αυτή η αστοχία υλικού. Όπου υπάρχει Applestore, η αποκατάσταση του πελάτη είναι δεδομένη. Όπου δεν υπάρχει (όπως στην Ελλάδα), τότε δεν είναι δεδομένη.
Γι' αυτό υπάρχουν και άλλες μάρκες τηλεφώνων, για να επιλέγει ο καταναλωτής. Άμα ο καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται για το after sales service της εταιρίας που επιλέγει, τότε θα μάθει να πληρώνει..Ή για το κινητό του, ή
κάποιον "ειδικό" δικηγόρο !
Δημοσίευση 20/01/2013 - 11:28
Διαφωνώ κάθετα στην αποψή σου..
Χθές πλήρωσα 729 euros για το μαύρο και όταν ανοιξα το κουτί είδα σημάδι στο bezel.
Με τα λεγόμενα σου πρέπει να το <καταπιώ> επειδή είναι apple?Οχι θέλω να ειναι ΑΨΟΓΟ οπως αψογα ήταν και τα euros που εδωσα και θα τους πάρει και θα τούς σηκώσει ..
Προσπαθώ να είμαι συγκρατημένος αλλά πρώτη φορά ξενερώνω ετσι με κινητό,τραυματική η πρώτη μου εμπειρία με την apple..
Με εφαγε η συζυγος βλέπεις...
Δημοσίευση 20/01/2013 - 11:37
Δημοσίευση 20/01/2013 - 11:43
Ξέρω οτι το service το έχει ο εκάστοτε πάροχος,στην προκειμένη περίπτωση η cosmote,ποιος πραγματικά τα επισκευάζει,οσο είναι στην εγγύηση, στην Ελλάδα?Διώξε τη σύζυγο από το σπίτι και θα δεις ότι κανένα σημάδι δε θα σε ενοχλεί πλέον
Με τα λεγόμενά μου θα έπρεπε να ξέρεις τι παίρνεις και ότι αυτό που αγοράζεις ΔΕΝ έχει την ανάλογη υποστήριξη στην Ελλάδα. Όχι φυσικά ότι δε θα έπρεπε να παραπονιέσαι! Αλλοίμονο! Καταναλωτής είσαι και θες να
αγοράζεις ένα αψεγάδιαστο προϊόν. Σωστό! Το λάθος σου είναι ότι έχεις την προσδοκία να έχεις και το ανάλογο after sales service. Αφού δεν υπάρχει!
Σίγουρα θα δώσω γιατί θέλω να ζήσω το λειτουργικό του απλώς δεν πίστευα οτι υπάρχει τέτοιος ΑΘΛΙΟΣ ποιοτικός ελεγχος ειδικά απο εταιρεια τέτοιου μεγέθους ...Γιαννη δωσε μια δευτερη ευκαιρια στο iphone αφου το επελεξε και η γυναικα σου και ας ελπισουμε να μην εχει τιποτα εξωτερικα.Αν παλι βρεις κατι τοτε το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις αλλη μαρκα και να τελειωνει η περιπετεια συντομα.Δεν υπαρχει λογος να χαλιεσαι,οχι μονο εσυ αλλα ολοι μας,απο τετοιες καταστασεις.
Δημοσίευση 20/01/2013 - 11:50
Δημοσίευση 20/01/2013 - 12:02
3gs καμένη μητρική,4 ψόφησε το home button,4s ανεβοκατεβαίνε η ένταση και καλά υγρασία και το πρόσεχα σαν τα μάτια μου. Όλα αυτά μετα τον χρόνο,άρα εγγύηση γιοκ! Να πάρω το 5;
Δημοσίευση 20/01/2013 - 12:11
Ετοιμαζεται και θα ανέβει ένας πλήρης νομικός οδηγός. Stay tuned..Ξέρω οτι το service το έχει ο εκάστοτε πάροχος,στην προκειμένη περίπτωση η cosmote,ποιος πραγματικά τα επισκευάζει,οσο είναι στην εγγύηση, στην Ελλάδα?
Απο την στιγμη που πανευρωπαικά ισχύει διετής εγγύηση δεν είναι παράνομη η μονοετής?ΣΕ ποιόν μπορώ να στραφώ νομικά αν χρειαστεί?
Σίγουρα θα δώσω γιατί θέλω να ζήσω το λειτουργικό του απλώς δεν πίστευα οτι υπάρχει τέτοιος ΑΘΛΙΟΣ ποιοτικός ελεγχος ειδικά απο εταιρεια τέτοιου μεγέθους ...
Οι κορεάτες βλέποντας τα θα τρίβουν τα χέρια τους..
Δημοσίευση 21/01/2013 - 17:09
Ξέρω οτι το service το έχει ο εκάστοτε πάροχος,στην προκειμένη περίπτωση η cosmote,ποιος πραγματικά τα επισκευάζει,οσο είναι στην εγγύηση, στην Ελλάδα?
Απο την στιγμη που πανευρωπαικά ισχύει διετής εγγύηση δεν είναι παράνομη η μονοετής?ΣΕ ποιόν μπορώ να στραφώ νομικά αν χρειαστεί?
Σίγουρα θα δώσω γιατί θέλω να ζήσω το λειτουργικό του απλώς δεν πίστευα οτι υπάρχει τέτοιος ΑΘΛΙΟΣ ποιοτικός ελεγχος ειδικά απο εταιρεια τέτοιου μεγέθους ...
Οι κορεάτες βλέποντας τα θα τρίβουν τα χέρια τους..
Δημοσίευση 21/01/2013 - 17:28
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες