Τελικα υπάρχουν τα προβληματα που ακουγονται στο iphone 5?
#1306
Δημοσίευση 19/01/2013 - 20:24
Και τώρα κολλάει και το touch!
Ad
#1307
Δημοσίευση 19/01/2013 - 23:14
Το 30% των συσκευών έβγαλε πρόβλημα.Νιώθω πολύ τυχερός τελικά,εκεί φτάσαμε.
#1308
Δημοσίευση 20/01/2013 - 02:35
Το μαύρο μου το έχω χωρίς θήκη (και ούτε σκοπεύω να βάλω και να του χαλάσω την αισθητική) και γενικά το βάζω σε τσέπες και το ακουμπάω όπου να'ναι και δεν έχει πάθει τίποτα. Γενικά μου φαίνεται ναι μεν πιο ευαίσθητο απο το 4 αλλά καμία σχέση με τις υπερβολές που ακούω.
Ισχύει κι εγω έτσι το έχω και κανά 2 μικρά σημαδακια έχει που αν δεν τα ξέρεις δεν τα προσεχεις
#1309
Δημοσίευση 20/01/2013 - 09:15
Γι'αυτό λέγεται και κινητό : Γιατί κινείται. Και ό,τι κινείται έχει φθορές και γρατζουνιές.
Αλλιώς βάλτε το και σε μια γυάλα, ταΐζετέ το και με το μπιμπερό κάθε πρωί μπας και μεγαλώσουν τα gb του..
Έλεος ρε παιδιά!!
#1310
Δημοσίευση 20/01/2013 - 10:24
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις εδώ αν τις διαβάσεις που τα κινητά δεν πρόλαβαν καν να "μπουσουλήσουν" ,,Βγήκαν ελαττωματικά απο τη μαμά τους. Μην τις αγνοείς.Έτσι είναι ρε παιδιά! Καλά κάνετε και τα χαίρεστε τα τηλέφωνά σας!!
Γι'αυτό λέγεται και κινητό : Γιατί κινείται. Και ό,τι κινείται έχει φθορές και γρατζουνιές.
Αλλιώς βάλτε το και σε μια γυάλα, ταΐζετέ το και με το μπιμπερό κάθε πρωί μπας και μεγαλώσουν τα gb του..
Έλεος ρε παιδιά!!
#1311
Δημοσίευση 20/01/2013 - 10:37
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις εδώ αν τις διαβάσεις που τα κινητά δεν πρόλαβαν καν να "μπουσουλήσουν" ,,Βγήκαν ελαττωματικά απο τη μαμά τους. Μην τις αγνοείς.
Πάντα θα υπάρχει αστοχία υλικού. Σε λίγες μέρες θα ανακοινώσει ( ή μπορεί και ήδη να ανακοίνωσε ) 50 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Το 1% να είναι ελαττωματικό, τότε μιλάμε για 500.000 συσκευές.
Από αυτές δε θα έφτασαν κάποιες στην Ελλάδα? Είναι για μένα απολύτως φυσιολογικό...Εάν αφαιρέσεις και αυτούς που ψυρίζουν όλη μέρα το τηλέφωνο με μεγενθυτικό φακό για να βρουν και την παραμικρή εργοστασιακή
γρατζουνιά μεγέθους 0.001 εκατοστού, τότε η apple τα πάει μια χαρά
Το θέμα είναι πως αντιμετωπίζεται αυτή η αστοχία υλικού. Όπου υπάρχει Applestore, η αποκατάσταση του πελάτη είναι δεδομένη. Όπου δεν υπάρχει (όπως στην Ελλάδα), τότε δεν είναι δεδομένη.
Γι' αυτό υπάρχουν και άλλες μάρκες τηλεφώνων, για να επιλέγει ο καταναλωτής. Άμα ο καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται για το after sales service της εταιρίας που επιλέγει, τότε θα μάθει να πληρώνει..Ή για το κινητό του, ή
κάποιον "ειδικό" δικηγόρο !
#1312
Δημοσίευση 20/01/2013 - 11:22
Πάντα θα υπάρχει αστοχία υλικού. Σε λίγες μέρες θα ανακοινώσει ( ή μπορεί και ήδη να ανακοίνωσε ) 50 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Το 1% να είναι ελαττωματικό, τότε μιλάμε για 500.000 συσκευές.
Από αυτές δε θα έφτασαν κάποιες στην Ελλάδα? Είναι για μένα απολύτως φυσιολογικό...Εάν αφαιρέσεις και αυτούς που ψυρίζουν όλη μέρα το τηλέφωνο με μεγενθυτικό φακό για να βρουν και την παραμικρή εργοστασιακή
γρατζουνιά μεγέθους 0.001 εκατοστού, τότε η apple τα πάει μια χαρά
Το θέμα είναι πως αντιμετωπίζεται αυτή η αστοχία υλικού. Όπου υπάρχει Applestore, η αποκατάσταση του πελάτη είναι δεδομένη. Όπου δεν υπάρχει (όπως στην Ελλάδα), τότε δεν είναι δεδομένη.
Γι' αυτό υπάρχουν και άλλες μάρκες τηλεφώνων, για να επιλέγει ο καταναλωτής. Άμα ο καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται για το after sales service της εταιρίας που επιλέγει, τότε θα μάθει να πληρώνει..Ή για το κινητό του, ή
κάποιον "ειδικό" δικηγόρο !
Διαφωνώ κάθετα στην αποψή σου..
Χθές πλήρωσα 729 euros για το μαύρο και όταν ανοιξα το κουτί είδα σημάδι στο bezel.
Με τα λεγόμενα σου πρέπει να το <καταπιώ> επειδή είναι apple?Οχι θέλω να ειναι ΑΨΟΓΟ οπως αψογα ήταν και τα euros που εδωσα και θα τους πάρει και θα τούς σηκώσει ..
Προσπαθώ να είμαι συγκρατημένος αλλά πρώτη φορά ξενερώνω ετσι με κινητό,τραυματική η πρώτη μου εμπειρία με την apple..
Με εφαγε η συζυγος βλέπεις...
#1313
Δημοσίευση 20/01/2013 - 11:28
Διαφωνώ κάθετα στην αποψή σου..
Χθές πλήρωσα 729 euros για το μαύρο και όταν ανοιξα το κουτί είδα σημάδι στο bezel.
Με τα λεγόμενα σου πρέπει να το <καταπιώ> επειδή είναι apple?Οχι θέλω να ειναι ΑΨΟΓΟ οπως αψογα ήταν και τα euros που εδωσα και θα τους πάρει και θα τούς σηκώσει ..
Προσπαθώ να είμαι συγκρατημένος αλλά πρώτη φορά ξενερώνω ετσι με κινητό,τραυματική η πρώτη μου εμπειρία με την apple..
Με εφαγε η συζυγος βλέπεις...
Διώξε τη σύζυγο από το σπίτι και θα δεις ότι κανένα σημάδι δε θα σε ενοχλεί πλέον
Με τα λεγόμενά μου θα έπρεπε να ξέρεις τι παίρνεις και ότι αυτό που αγοράζεις ΔΕΝ έχει την ανάλογη υποστήριξη στην Ελλάδα. Όχι φυσικά ότι δε θα έπρεπε να παραπονιέσαι! Αλλοίμονο! Καταναλωτής είσαι και θες να
αγοράζεις ένα αψεγάδιαστο προϊόν. Σωστό! Το λάθος σου είναι ότι έχεις την προσδοκία να έχεις και το ανάλογο after sales service. Αφού δεν υπάρχει!
#1314
Δημοσίευση 20/01/2013 - 11:37
#1315
Δημοσίευση 20/01/2013 - 11:43
Ξέρω οτι το service το έχει ο εκάστοτε πάροχος,στην προκειμένη περίπτωση η cosmote,ποιος πραγματικά τα επισκευάζει,οσο είναι στην εγγύηση, στην Ελλάδα?Διώξε τη σύζυγο από το σπίτι και θα δεις ότι κανένα σημάδι δε θα σε ενοχλεί πλέον
Με τα λεγόμενά μου θα έπρεπε να ξέρεις τι παίρνεις και ότι αυτό που αγοράζεις ΔΕΝ έχει την ανάλογη υποστήριξη στην Ελλάδα. Όχι φυσικά ότι δε θα έπρεπε να παραπονιέσαι! Αλλοίμονο! Καταναλωτής είσαι και θες να
αγοράζεις ένα αψεγάδιαστο προϊόν. Σωστό! Το λάθος σου είναι ότι έχεις την προσδοκία να έχεις και το ανάλογο after sales service. Αφού δεν υπάρχει!
Απο την στιγμη που πανευρωπαικά ισχύει διετής εγγύηση δεν είναι παράνομη η μονοετής?ΣΕ ποιόν μπορώ να στραφώ νομικά αν χρειαστεί?
Σίγουρα θα δώσω γιατί θέλω να ζήσω το λειτουργικό του απλώς δεν πίστευα οτι υπάρχει τέτοιος ΑΘΛΙΟΣ ποιοτικός ελεγχος ειδικά απο εταιρεια τέτοιου μεγέθους ...Γιαννη δωσε μια δευτερη ευκαιρια στο iphone αφου το επελεξε και η γυναικα σου και ας ελπισουμε να μην εχει τιποτα εξωτερικα.Αν παλι βρεις κατι τοτε το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις αλλη μαρκα και να τελειωνει η περιπετεια συντομα.Δεν υπαρχει λογος να χαλιεσαι,οχι μονο εσυ αλλα ολοι μας,απο τετοιες καταστασεις.
Οι κορεάτες βλέποντας τα θα τρίβουν τα χέρια τους..
#1316
Δημοσίευση 20/01/2013 - 11:50
#1317
Δημοσίευση 20/01/2013 - 12:02
3gs καμένη μητρική,4 ψόφησε το home button,4s ανεβοκατεβαίνε η ένταση και καλά υγρασία και το πρόσεχα σαν τα μάτια μου. Όλα αυτά μετα τον χρόνο,άρα εγγύηση γιοκ! Να πάρω το 5;
Εδω ταιριάζουν τα λόγια του τροβαδούρου "ότι αγαπάω εγω πεθαίνει"
#1318
Δημοσίευση 20/01/2013 - 12:11
Ετοιμαζεται και θα ανέβει ένας πλήρης νομικός οδηγός. Stay tuned..Ξέρω οτι το service το έχει ο εκάστοτε πάροχος,στην προκειμένη περίπτωση η cosmote,ποιος πραγματικά τα επισκευάζει,οσο είναι στην εγγύηση, στην Ελλάδα?
Απο την στιγμη που πανευρωπαικά ισχύει διετής εγγύηση δεν είναι παράνομη η μονοετής?ΣΕ ποιόν μπορώ να στραφώ νομικά αν χρειαστεί?
Σίγουρα θα δώσω γιατί θέλω να ζήσω το λειτουργικό του απλώς δεν πίστευα οτι υπάρχει τέτοιος ΑΘΛΙΟΣ ποιοτικός ελεγχος ειδικά απο εταιρεια τέτοιου μεγέθους ...
Οι κορεάτες βλέποντας τα θα τρίβουν τα χέρια τους..
#1319
Δημοσίευση 21/01/2013 - 17:09
Ξέρω οτι το service το έχει ο εκάστοτε πάροχος,στην προκειμένη περίπτωση η cosmote,ποιος πραγματικά τα επισκευάζει,οσο είναι στην εγγύηση, στην Ελλάδα?
Απο την στιγμη που πανευρωπαικά ισχύει διετής εγγύηση δεν είναι παράνομη η μονοετής?ΣΕ ποιόν μπορώ να στραφώ νομικά αν χρειαστεί?
Σίγουρα θα δώσω γιατί θέλω να ζήσω το λειτουργικό του απλώς δεν πίστευα οτι υπάρχει τέτοιος ΑΘΛΙΟΣ ποιοτικός ελεγχος ειδικά απο εταιρεια τέτοιου μεγέθους ...
Οι κορεάτες βλέποντας τα θα τρίβουν τα χέρια τους..
Λοιπόν,
Σήμερα πρωί πήγα στο κατάστημα cosmote με τη συσκευή στο κουτί.
Το έδειξα στην υπέυθυνη του καταστήματος και κατευθείαν μου το άλλαξε με καινουργιο μαύρο σφραγισμένο.Το κοιταξα στις ακμές και δεν φαινόταν τίποτα..
Εφυγα χαρούμενος και πήγα σπίτι να το ενεργοποιήσω..Αφου το το εβγαλα απο το κουτί εβαλα την nano sim και ξεκίνησα το σετάρισμα.Οπως το περιεργαζόμουν μπρος πίσω στο πλαινο μερος του bezel ,στο πάνω μέρος που εχει μια διακοσμητική ενωση ειδα κάτι σε καφέ χρώμα .Το κοιτάω καλύτερα και είναι σαν να μην εχει πέσει χρώμα η σαν σκουριά .Οπως είμαι ξαναπάω πίσω τους το δείχνω,το δέχονται μου φέρνουν την τελευταία σφραγισμένη συσκευή.
Ζητάω να ανοιχτεί μπροστά τους ,σε αυτό η βαφή ήταν καλή αλλα είχε γρατζουνιά στο πλαινο μέρος .
Αλλη συσκευη δεν υπήρχε και παρήγγειλαν απο αλλο κατάστημα και θα έρθει αυριο η μεθαύριο..
Εχω ξενερώσει απίστευα και σκεφτομαι ειλικρινά να πάω ξανά σε Samsung,δεν εχω ξανασυναντήσει ποιο αθλιο ποιοτικο ελεγχο η τελικα η βαφή είναι προβληματική..
Προσοχή σε όσους θα προβούν σε αγορά μαύρου
#1320
Δημοσίευση 21/01/2013 - 17:28
Πρόβλημα με WiFi σε συσκευή που αγοράστηκε μέσα Δεκέμβρη και ενεργοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Αρχικά νόμισα ότι ήταν πρόβλημα του firmware σχετικό με το security του router. Διάβασα ότι υπάρχει πρόβλημα στο 6.0.1 με routers που είναι ρυθμισμένοι σε WAP/WAP2 (το 95% δηλαδή ...). Λόγω επαγγέλματος έχω πρόσβαση στην τελευταία beta του 6.1 αλλά ούτε αυτή ούτε η 6.0.2 βοήθησαν. Τελικά διαπίστωσα ότι το πρόβλημα ήταν στην κεραία του WiFi αφού στο 1 μέτρο από το router είχε σήμα. Περιμένω αντικατάσταση ...
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 51
0 μέλη, 51 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες