Έχω ένα iphone 4 εδώ κ' 1μίση χρόνο, στην οθόνη παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα με μερικά καμμένα pixels, τότε το πήγα από το μαγαζί που το είχα αγοράσει για να το στείλουν για επιδιόρθωση, το κατάστημα μου είπε ότι είναι εκτός εγγύησης, εγώ επέμεινα ότι ΟΛΕΣ οι ηλεκτρονικές συσκευές έχουν 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ, τέλος πάντων, το κατάστημα το έστειλε για service και μετά από καθυστέρηση 1!! μήνα (πράγμα τραγικό...) μου είπαν ότι η επισκευή θα κοστίσει 190Ε (ΕΛΕΟΣ!!!!) λόγο ότι είναι εκτός εγγύησης...
Όπως είναι φυσικό αρνήθηκα να πληρώσω κ' όταν παρέλαβα την συσκευή πίσω τους έδωσα μια αναφορά με τα έγγραφα παράπονα μου μαζί με όλες της νόμιμες διατάξεις που αναφέρουν για τα 2 χρόνια εγγύησης στην ΕΕ,επίσης έκανα τηλεφωνικά παράπονα στην Apple GR για τον ίδιο λόγο.
Μετά από άλλον 1 μήνα με ειδοποιήσανε ότι η εταιρία ζητάει να τους ξανά στείλω το κινητό για service και ότι είναι εντός εγγύησης...
ΣΚΕΨΕΙΣ:
α) να το στείλω και να μείνω για ΑΛΛΟΝ 1 ΜΗΝΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΟ ΚΙΝΗΤΟ?
β) έπρεπε να κάνω όλες αυτές τις ενέργειες για να βρω το δίκιο μου?
γ) προσωπικά για μένα αυτός που φταίει για το μπάχαλο με την εγγύηση του 1 χρόνου είναι η ίδια η Apple κ' θεωρό μεγάλη απάτη για μένα το Apple Care.
δ) προσπάθησα να είμαι όσο ποίο σύντομος γινότανε διότι θεώρησα σωστό να το αναφέρω κ΄να κάνω γνωστή σε όλους τους Apple Users την ταλαιπωρία μου.
Τελευταία επεξεργασία από: thanasis, 13/11/2012 - 20:49