Εγγύηση Apple κ΄Ευρωπαϊκή Εγγύηση
Ad
#32
Δημοσίευση 18/11/2012 - 21:38
Καλησπέρα κ' από μένα.
Έχω ένα iphone 4 εδώ κ' 1μίση χρόνο, στην οθόνη παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα με μερικά καμμένα pixels, τότε το πήγα από το μαγαζί που το είχα αγοράσει για να το στείλουν για επιδιόρθωση, το κατάστημα μου είπε ότι είναι εκτός εγγύησης, εγώ επέμεινα ότι ΟΛΕΣ οι ηλεκτρονικές συσκευές έχουν 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ, τέλος πάντων, το κατάστημα το έστειλε για service και μετά από καθυστέρηση 1!! μήνα (πράγμα τραγικό...) μου είπαν ότι η επισκευή θα κοστίσει 190Ε (ΕΛΕΟΣ!!!!) λόγο ότι είναι εκτός εγγύησης...
Όπως είναι φυσικό αρνήθηκα να πληρώσω κ' όταν παρέλαβα την συσκευή πίσω τους έδωσα μια αναφορά με τα έγγραφα παράπονα μου μαζί με όλες της νόμιμες διατάξεις που αναφέρουν για τα 2 χρόνια εγγύησης στην ΕΕ,επίσης έκανα τηλεφωνικά παράπονα στην Apple GR για τον ίδιο λόγο.
Μετά από άλλον 1 μήνα με ειδοποιήσανε ότι η εταιρία ζητάει να τους ξανά στείλω το κινητό για service και ότι είναι εντός εγγύησης...
ΣΚΕΨΕΙΣ:
α) να το στείλω και να μείνω για ΑΛΛΟΝ 1 ΜΗΝΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΟ ΚΙΝΗΤΟ?
β) έπρεπε να κάνω όλες αυτές τις ενέργειες για να βρω το δίκιο μου?
γ) προσωπικά για μένα αυτός που φταίει για το μπάχαλο με την εγγύηση του 1 χρόνου είναι η ίδια η Apple κ' θεωρό μεγάλη απάτη για μένα το Apple Care.
δ) προσπάθησα να είμαι όσο ποίο σύντομος γινότανε διότι θεώρησα σωστό να το αναφέρω κ΄να κάνω γνωστή σε όλους τους Apple Users την ταλαιπωρία μου.
Όταν λές πήρες τηλέφωνο στην Apple GR τι εννοείς; Το 801.... της Teleperformance;
#33
Δημοσίευση 18/11/2012 - 21:50
"Apple prominently advertised that its products come with a one-year manufacturer warranty but failed to clearly indicate the consumers' automatic and free-of-cost entitlement to a minimum two-year guarantee under EU law."
"These are unacceptable marketing practices," she added.
According to German publication Der Spiegel, who also reported the contents of the letter, Reding said: "It seems that Apple failed to provide consumers clear, truthful, and complete information about what they are entitled under EU law"
CASE CLOSED. Πράγματα που εμείς οι δικηγόροι τα ξέραμε χρόνια τώρα, επιτέλους ξύπνησε και η Ε.Ε.
Δύο δικηγόροι εδώ στο φόρουμ είπαμε ξεκάθαρα με νομικά επιχειρήματα πριν κανά 2μηνο, πως η εγγύηση είναι 2 έτη.Ακούσαμε διάφορα, εγώ προσωπικά άκουσα πως δε ξέρω τι μου γίνεται.
#35
Δημοσίευση 18/11/2012 - 21:55
ΧαχαχαχαχαΕ άσχετοι είστε γιατί δεν εναρμονίζεστε με τη μαμά. Ότι λέει η μαμά είναι ΝΟΜΟΣ.
#36
Δημοσίευση 19/11/2012 - 17:48
Από εκεί κ πέρα με την νοοτροπία που έχει η κάθε εταιρία και ακολουθεί τους δικούς της κανόνες είναι προβλημά της, οι νόμοι είναι νόμοι και κάνεις ΔΕΝ είναι υπεράνω από αυτούς!
Αδοιαφορώ αν παλαιότερα έκανε ότι την βόλευε...προσωπικά εγώ πράττω όπως λένε οι νόμοι και τίποτα άλλο.
Καμία εταιρία δεν είναι υπεράνω των νόμων.
#37
Δημοσίευση 22/11/2012 - 14:19
Και εννοειτα ηταν εντος εγγυησης!!!!
#39
Δημοσίευση 22/11/2012 - 14:53
Λοιπον, σημερα παρελαβα ενα iPhone 4 ολοκαινουργιο!!! διοτι μου το αντικατεστησαν χωρις να δωσο ουτε ενα ευρο!!!
Και εννοειτα ηταν εντος εγγυησης!!!!
Φίλε μου σε ποιο κατάστημα το πήγες το iPhone?
#40
Δημοσίευση 22/11/2012 - 16:54
Εισαι ωραίος Μπράβο!!!!!!! Αν θέλεις κι έχεις όρεξη κοινοποίησε το κάπου να το μάθει περισσότερος κόσμος...
πως θα το κοινοποιησω?
γι αυτο κ το εβαλα εδω για να το δει οποιος ενδιαφερεται
#41
Δημοσίευση 03/12/2012 - 23:21
#42
Δημοσίευση 30/12/2012 - 14:37
επειδη θελω να δοκιμασω την ταλαιπωρια αν δεν το ΞΕΦΟΡΤΩΘΩ.
1.για εξηγησε σε ποια εταιρια κινητης το πηγες/το χες αγορασμενο.
2.που εκανες καταγγελια ?απλα εδωσες τα χαρτια στο μαγαζι κινητης τηλ και σε καλεσαν σε 1 μηνα να το πας?!
3.εκανες καταγγελια και σε ινκα,γραμ.καταναλωτη κτλ?
4.ανακατασκευασμενο σου δωσαν?με εγγυηση +2χρονια?!
5.ζιπαρισε αν θες τα χαρτια που στειλες χωρις ιμει+ονομα με τους νομους και την καταγγελια
#43
Δημοσίευση 22/04/2013 - 17:34
Α. Σχετικά με τα 2 έτη "εγγύησης":
1. Πολύς κόσμος (ακόμα και δικηγόροι) συχνά συγχέουν την εγγύηση με το εξής δικαίωμα:
Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα χωρίς επιβάρυνση να απαιτήσει, διόρθωση ή αντικατάσταση, ή να μειώσει το τίμημα, ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, ή να απαιτήσει αποζημίωση. Τα δικαιώματα αυτά μπορεί να τα ασκήσει σε περίπτωση που ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας του αντικειμένου που πουλήθηκε. Τα δικαιώματα αυτά παραγράφονται μετά από δύο έτη.
Ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, αν το αντικείμενο που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:
1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή
2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση
3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας
4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.
(άρθρα 534, 540, 543 και 554 του Αστικού Κώδικα, όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44)
Άρα ο αγοραστής μπορεί να απαιτήσει τα ανωτέρω αν εντός 2 ετών από την αγορά διαπιστώσει πραγματικό ελάττωμα, ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας (π.χ. διαφορετικό configuration από αυτό της διαφήμισης). Μια εταιρία δεν μπορεί να περιορίσει την ευθύνη της για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας για χρονική περίοδο μικρότερη από 2 έτη. Τέτοιος περιορισμός θα είναι άκυρος και θα ισχύουν τα 2 έτη.
2. Επιπλέον εφόσον πρόκειται για πώληση προς καταναλωτή (και εδώ μιλάμε κυρίως για τέτοιες πωλήσεις), ισχύουν ειδικότερες διατάξεις:
Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Ελαττωματικό προϊόν, είναι αν δεν παρέχει την εύλογα αναμενόμενη ασφάλεια εν όψει όλων των ειδικών συνθηκών και ιδίως της εξωτερικής εμφάνισής του, της εύλογα αναμενόμενης χρησιμοποίησής του και του χρόνου κατά τον οποίο τέθηκε σε κυκλοφορία. Δεν είναι ελαττωματικό ένα προϊόν για μόνο το λόγο ότι μεταγενέστερα τέθηκε σε κυκλοφορία άλλο τελειότερο. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού.(άρθρο 6 «Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44)
Επομένως αν πρόκειται για πώληση προϊόντος σε καταναλωτή, το οποίο περιέχει ελάττωμα που βλάπτει την ασφάλεια του καταναλωτή, και λόγω του οποίου ο καταναλωτής υπέστει πράγματι ζημιά, μπορεί να ζητήσει αποζημίωση μέχρι τρία χρόνια από τότε που έπαθε τη ζημιά.
3. Σε αντίθεση με τα ανωτέρω δικαιώματα του αγοραστή/καταναλωτή, εγγύηση είναι η εξής:
Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. (άρθρο 5(2),(3) «Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44).
Όπως γίνεται αντιληπτό, η εγγύηση μπορεί να είναι για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα ακόμα και μικρότερο από 2 χρόνια – όσο θέλει η εταιρία, αρκεί να είναι εύλογο. Το τί είναι εύλογο, εξαρτάται κάθε φορά από τις περιστάσεις. Γι’ αυτό έχει εμπορική αξία για μια εταιρία να δίνει μεγαλύτερη εγγύηση από μια άλλη – γιατί δεν καθορίζεται από υποχρέωση εκ του νόμου, άρα δείχνει ότι πιστεύει ότι το προϊόν της θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια αξιοποιήσιμης ζωής.
Β. Σχετικά με τη δυνατότητα επιστροφής:
Κατ’ αρχάς η δυνατότητα επιστροφής δίνεται και κατά τα ανωτέρω, ακόμα και για 2 χρόνια μετά τη πώληση («δικαίωμα υπαναχώρησης») σε περίπτωση που ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας.
Επιπλέον η δυνατότητα επιστροφής δίνεται για 10 ημέρες χωρίς κανένα συγκεκριμένο λόγο αν το προϊόν αγοράστηκε από καταναλωτή με σύμβαση που συνάφθηκε από απόσταση (όπως π.χ. μέσω τηλεφωνικής ή διαδικτυακής παραγγελίας):
Σύμβαση από απόσταση, είναι κάθε σύμβαση που αφορά αγαθό ή υπηρεσία και συνάπτεται στο πλαίσιο ενός συστήματος προμήθειας αγαθών ή παροχής υπηρεσιών από απόσταση, που οργανώνεται από τον προμηθευτή χωρίς ταυτόχρονη φυσική παρουσία του προμηθευτή και του καταναλωτή, με τη χρησιμοποίηση τεχνικής επικοινωνίας από απόσταση για τη διαβίβαση της πρότασης για σύναψη της σύμβασης και της αποδοχής. Μέσα τεχνικής επικοινωνίας από απόσταση, με την έννοια του άρθρου αυτού, είναι ιδίως τα έντυπα χωρίς παραλήπτη, τα έντυπα με παραλήπτη, οι τυποποιημένες επιστολές, τα διαφημιστικά έντυπα με στέλεχος παραγγελίας, οι κατάλογοι, το τηλέφωνο με ή χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, το ραδιόφωνο, το εικονοτηλέφωνο, το βιντεοτέξτ (μικροϋπολογιστής και τηλεοπτική οθόνη) με πληκτρολόγιο ή οθόνη αμφίδρομης επικοινωνίας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, η τηλεομοιοτυπία και η τηλεόραση. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. (άρθρο 4 «Εμπορία από απόσταση αγαθών» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44)
Αυτά λέει ο νόμος - το πώς εφαρμόζεις τα δικαιώματά τα σου είναι άλλο θέμα…
Τελος , και στο site της Γενικης Γραμματειας Καταναλωτη εξηγει τον διαχωρισμο:
http://www.efpolis.g...is-service.html
Μακαρι λοιπον να οριζε ο νομος υποχρεωτικη 2ετη εγγυηση, αλλα δυστυχως μεχρι στιγμης δεν υπαρχει τετοιος νομος.
#44
Δημοσίευση 22/04/2013 - 17:57
οποτε στην ουσια στον νομο(οχι οδηγια http://europa.eu/you...ds/index_el.htm) δεν υπαρχει η λεξη εγγυηση 2 ετων αλλα απλα να εχει ευλογη διαρκεια(Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους)
το καλο τωρα ειναι οτι συμφωνα με τον νομο μπορεις να ζητησεις και περα των 2 ετων
- την επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος ή/και
- τη μείωση του τιμήματος ή/και
- υπαναχώρηση από τη μεταξύ μας σύμβαση (επιστροφή των χρημάτων και ταυτόχρονη παράδοση του προϊόντος).
Τελευταία επεξεργασία από: kage, 22/04/2013 - 17:58.
#45
Δημοσίευση 22/04/2013 - 18:06
στο καταστημα golden στο Mediterranean cosmos στη θεσσαλονικη.
Συζήτησα το θέμα εγγύηση με τον υπεύθυνο του καταστήματος
και μου ανέφερε οτι δεν υπαρχει τίποτα,παρά ένα κείμενο της
Ευρωπαϊκής ένωσης...αυτο ειναι όλο...οπότε πάμε με στο που λέει
η apple..ένα έτος.
Οκ, δεν είχα θέμα ,,απλή συζήτηση κάναμε , οπότε χαμογελώντας
είπα οτι σε περίπτωση προβλήματος δικαίουμαι και θα πάρω τα δυο χρονια...
Η απάντηση ήταν..και γιατι να πάθει κάτι το προϊόν apple..
Οπότε αυτο που κατάλαβα ειναι οτι δεν καταλαβαίνουν απο νομοθεσίες
κτλ και για να πάρεις τα δυο χρονια...πρεπει να κανείς σκηνή-θέμα κτλ κτλ...
Ας ελπίσουμε όλοι να μην εχουμε θέματα γενικα με τα μήλα μας...
Γιατι είμαστε που είμαστε, δεν είμαστε να μαλωνουμε και για την εγγύηση
που νόμιμα και νομικά δικαιούμαστε.
Απλα θαρρω θα έπρεπε να ειναι σωστά τα καταστηματα της apple στην Ευρώπη
και να λένε ναι, δυο χρονια κανονικα και τέλος. Αν συνεχίσουν έτσι βλέπω
να εχει θέμα και η apple αλλα και οι αντιπρόσωποι της προφανώς...
Ηδη σε κάποιες χώρες της Ευρώπης , γνωρίζω πολυ καλα
οτι ξεκίνησε το πανηγύρι με καταγγελίες , νομικούς και αναμένονται
συνέπειες στα δικαστικά έδρανα...δυστυχώς..
Ειναι κοροϊδία...
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 9
0 μέλη, 9 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες